Telecom News - קב' המילטון פתחה חנות שיאומי רשמית, שתושק באירוע בשבוע הבא עם מבצעים

קב' המילטון פתחה חנות שיאומי רשמית, שתושק באירוע בשבוע הבא עם מבצעים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> קב' המילטון פתחה חנות שיאומי רשמית, שתושק באירוע בשבוע הבא עם מבצעים
קבוצת המילטון פתחה חנות שיאומי רשמית ראשונה, שתושק באירוע בשבוע הבא עם מבצעים
מאת: מערכת Telecom News, 14.8.18, 11:00המילטון
 
קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, יישרה היום קו עם מדינות רבות ופתחה, במסגרת מסיבת עיתונאים, את חנות הקונספט הרשמית הראשונה של שיאומי בישראל. נחשפו 2 מבצעים ראשונים. עדכון לגבי 5 המוצרים במבצע בערב ההשקה לציבור בתחתית הכתבה.
 
שיאומי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, נוחתת בישראל: בחנות הרשמית הראשונה של שיאומי, שנפתחה היום בדיזנגוף סנטר בת"א, יימכרו כ-100 מוצרים. את חלקם ניתן יהיה למצוא באופן רשמי אך ורק בחנות של שיאומי ובאתר שיאומי ישראל. מוצרים אחרים ניתן יהיה להשיג גם אצל המשווקים המורשים של חברת המילטון. ההשקה הרשמית של החנות ושל המבצעים תתקיים רק בשבוע הבא, ב-22.8.18 ב-20:00. אז תקיים קבוצת המילטון מבצעים שוברי שוק למגוון מוצרים.
 
פתיחת החנות של שיאומי בישראל היא חלק ממגמה כלל עולמית של חברת הטכנולוגיה הסינית, להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות שלה ברחובות ובמרכזי הקניות, ולבוא במגע ישיר עם האוהדים שלה (כך מכנה שיאומי את הלקוחות שלה).
 
פתיחת החנות בישראל מתרחשת כשהמותג נמצא בשיא הצלחתו וזוכה לפופולריות בקרב הציבור הרחב, זאת לאחר שנתיים של גידול משמעותי בנתח השוק שלו בישראל, שעומד כיום על 14% (מקום שלישי לאחר סמסונג ואפל). הצלחה זו ראויה לציון מיוחד, שכן אינה תוצר של מסעות פרסום עתירי תקציב, אלא מבוססת בעיקר על מותג בעל ערכים הפונים לליבו של הקהל הישראלי: איכות ומחיר הוגן.
 
בין המוצרים, שיימכרו בחנות הרשמית של שיאומי בדיזינגוף סנטר: מחשבים ניידים, רמקולים, ראוטרים, אוזניות, קורקינטים חשמליים, קומקומים חכמים, משקלים חכמים, תיקים ממותגים, מברשות שיניים חשמליות, שואבי אבק רובוטיים חכמים, עטים, מטריות, שעונים חכמים, מטענים לסמארטפון, חצובות סלפי, מצלמות, מצלמות אבטחה, סמארטפונים ועוד.
 
2 המבצעים הראשונים, שקבוצת המילטון הסכימה לחשוף היום:
  1. שואב אבק רובוטי חכם של שיאומי במחיר של 999 ₪.
  2. צמיד חכם Mi Band 2 + סוללת גיבוי נטענת XIAOMI 5000mAh Mi Power Bank 2 Silver במחיר של 29 ₪.
המבצעים יהיו מוגבלים בשיטת כל הקודם זוכה. בהמשך יחשפו מבצעים נוספים לממיר Mi Box, לקורקינט החשמלי של שיאומי Mi Electric Scooter ולאחד מהסמארטפונים דרך עמוד המותג בפייסבוק ובאינסטגרם.
 
החנות של שיאומי בישראל תוכננה ע"י האדריכלית חנה סלי, בליווי ובהנחיה צמודים של נציגי שיאומי העולמית, כדי לאפשר ללקוח הישראלי את אותה חווית רכישה הקיימת בכל חנויות שיאומי בעולם. עלות הקמת החנות נאמדת בכמיליון ש"ח.
 
מקבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, נמסר: "מרבית הציבור הישראלי מכיר את שיאומי כחברה המייצרת סמארטפונים מעולים במחירים נמוכים, אלא שמדובר בחברה עם פורטפוליו של מאות מוצרים, במגוון עצום של תחומים. אנו משוכנעים, שהציבור הישראלי יתאהב בשלל המוצרים האיכותיים של שיאומי, שימכרו בחנות, כפי שהתאהב בסמארטפונים של המותג".
 
נציגי קבוצת המילטון הוסיפו באירוע הפתיחה היום: "פתיחת החנות הרשמית הראשונה של שיאומי בישראל היא המשך טבעי לאהדה, שרוכש הציבור הישראלי לשיאומי, ולזינוק במכירות של שיאומי בישראל בשנתיים האחרונות. בכוונתנו להמשיך ולספק לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים ביותר של שיאומי ואת השירות הרשמי הטוב ביותר".

עדכון 21.8.18, 10:30: לרגל אירוע השקת החנות מחר, קבוצת המילטון תציע מבצעים והנחות ענק לאירוע ההשקה בלבד:
  1. שואב האבק הרובוטי של שיאומי במחיר של 999 ₪ במקום 1,449 ₪.
  2. סמארטפון Redmi S2 (בגרסת GB4 + GB64) ב-649 ₪ במקום 1,099 ₪.
  3. קורקינט חשמלי של שיאומי יימכר בסכום של 1,390 ₪ במקום 1,999 ₪.
  4. סטרימר Mi Box 4K יימכר ב - 199 ₪ במקום 299 ₪.
  5. צמיד כושר חכם Mi band 2 + סוללת גיבוי נטענת Mi power bank 5000mAh  יימכרו יחדיו ב-29 ש"ח בלבד במקום 204 ש"ח.

המילטון

 



 
 
Bookmark and Share