Telecom News - מחקר: אימוץ הענן ב-EMEA ממשיך להשיג את שאר העולם

מחקר: אימוץ הענן ב-EMEA ממשיך להשיג את שאר העולם

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> עננים Clouds >> מחקר: אימוץ הענן ב-EMEA ממשיך להשיג את שאר העולם
מחקר: אימוץ הענן ב-EMEA ממשיך להשיג את שאר העולם
מאת: מערכת Telecom News, 22.8.18, 20:15CLOUD SECURITY

ארגונים רבים לא מתקינים אבטחה מתאימה לענן. Office 365 הוא יישום הענן עם האימוץ הרחב ביותר ב-EMEAהשימוש ב-AWS עולה בהרבה על שיעור ההתקנות של AWS בעולם. פירוט הממצאים העיקריים מ-20,000 ארגונים.

Bitglass, חברת ה-CASB (תיווך אבטחת גישה לענן) מהדור הבא, שהמטה שלה נמצא בעמק הסיליקון עם משרדים בכל העולם, ולה פתרונות אבטחת הענן המספקים הגנה על נתונים ומפני איומים, פרסמה היום את דו"ח האימוץ של הענן ב-EMEA השנתי השני שלה, שחושף את השיעורים של אימוץ הענן והתקנת כלי אבטחה באירופה.

צוות המחקר של ביטגלס השתמש בדומיינים של חברות כדי לזהות את יישומי הענן, שהותקנו בכל ארגון, והאם טכנולוגיות אבטחה כגון SSO (כניסה יחידה) נמצאות בשימוש. המדגם כלל 20,000 ארגונים בצרפת, גרמניה, הולנד, איטליה, ספרד ובריטניה.

הממצאים מראים, שהאימוץ של הענן ב-EMEA ממשיך להשיג את שאר העולם, כש-84% מהארגונים ב-EMEA עוברים ליישומים כמו Office 365, AWS, G Suite ו-Slack כדי לנצל את יתרונות היעילות והעלויות של הענן הציבורי. כלומר, 5 מ-6 חברות שנבדקו התקינו לפחות יישום ענן אחד.

מהתוצאות נמצא, ששיעורי האימוץ של הענן ב-EMEA גדלו ב-27% מאז המחקר הראשון ב-2016.

Office 365 הוא יישום הענן עם האימוץ הרחב ביותר ב-EMEA. 65% מהארגונים משתמשים עכשיו ביישום הזה - גידול של 51% בהשוואה למחקר של ביטגלס ב-2016.

השימוש ב-AWS עולה בהרבה על שיעור ההתקנות של AWS בעולם. בעולם רק 8% משתמשים ב-AWS ואילו ב-EMEA המספר הזה עולה ל-21.8%.

בדו"ח גם נמצא, שבארגונים רבים ב-EMEA אין אפילו כלי אבטחה הכי בסיסיים. אצל 47% בלבד מהארגונים שנבדקו היה בשימוש כלי SSO (כניסה יחידה), לדוגמה.

ממצאים חשובים:
  • האימוץ של Office 365 ממשיך לגדול. מספר הארגונים, שמשתמשים ב-Office 365 (65%), הוא יותר מפי 3 מאלה המשתמשים ב-G Suite (19%). האימוץ של Office 365 ב-EMEA גדל ביותר מ-50% בשנתיים האחרונות.
  • למרות הירידה במספרי השימוש באופן כללי, G Suite עדיין פופולרי בצרפת (אימוץ של 30%) וספרד (40%).
  • השימוש ב-AWS ב-EMEA עולה על שיעור השימוש העולמי ב-AWS. 21.8% מהארגונים ב-EMEA משתמשים עכשיו ב-AWS, בהשוואה ל-8% בלבד בעולם.
    • ארגונים ממשלתיים מובילים מבחינת ענפים אנכיים עם שיעור אימוץ של 41.6%. אצל חברות שירותים ציבוריים האימוץ הוא רק 5.3%.
  • בענפים מאוסדרים כולל פיננסים ושירותי בריאות היה גידול משמעותי, ממש זינוק, בשיעור האימוץ של הענן. בפיננסים ושירותי בריאות, השימוש ב-Office 365 כמעט הוכפל מאז 2016.
  • פחות מ-50% מהארגונים התקינו את כלי אבטחת הענן הכי בסיסי - SSO. רק אצל 47% מהארגונים שנדגמו היה בשימוש כלי SSO.
    • האימוץ הרחב ביותר של SSO הוא בחינוך (64%), ביוטק (54%), שירותי בריאות (53.7%) ופיננסים (53.5%).
ריץ' קמפניה, מנהל השיווק הראשי של ביטגלס: "תוצאות הסקר הזה מחזקות את מה שמצאנו במחקר ב-2016 - ארגונים ב-EMEA מאמצים יישומי יעילות בענן אבל עדיין אין להם את כלי האבטחה הנחוצים כדי להגן על נתונים. בסביבות של ענן תחילה, האבטחה חייבת להתפתח כדי להגן על נתונים בהרבה יותר נקודות קצה ובהרבה יותר יישומים".

CLOUD SECURITY FREE
 
 
NordVPN



 
 
Bookmark and Share