Telecom News - חברת VMware הודיעה על הרחבת סל שירותי הענן ההיברידי

חברת VMware הודיעה על הרחבת סל שירותי הענן ההיברידי

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> חברת VMware הודיעה על הרחבת סל שירותי הענן ההיברידי
חברת VMware הודיעה על הרחבת סל שירותי הענן ההיברידי
מאת: מערכת Telecom News, 29.8.18, 10:17CLOUD FREE

זאת, עם תשתיות חדשות מוכנות לאבטחה, לפיתוח ולניהול התפעול.

VMware הודיעה על חידושים בסל תוכנות התשתית והניהול שלה, שיסייעו ללקוחות לשנות את פני עסקיהם באופן דיגיטלי. במסגרת זו הציגה החברה את vSphere Platinum Edition החדש, שיעמיק את האבטחה של האפליקציות והתשתיות של הלקוחות, את הגרסה החדשה של vSAN, שימשיך לפשט את האימוץ של HCI ומספר עדכונים בפלטפורמת ניהול הענן vRealize, שיסייעו לפרוס תשתית פיתוח בכל ענן עם מערכת תפעולית רציפה ומאובטחת.

פתרונות התוכנה של  VMware בתחומי הענן, בעל יכולת תפעולית בין מערכתית, הניידות והאבטחה יוצרים בסיס דיגיטלי מאובטח יותר וגמיש, שמאפשר ללקוחות להגיב להזדמנויות ולאיומים חדשים ולפרוס כל אפליקציה, בכל מכשיר, בכל ענן.

פירוט החידושים:

vSphere Platinum ליישום אבטחת אפליקציות אינטגרטיבית - בעת שאיומי האבטחה גוברים וגדל הלחץ הרגולטורי לבקרת סיכונים, הארגונים עוברים מכלי אבטחה נקודתיים לפתרונות אבטחה משובצים בתשתית. כדי לסייע לעסקים להתמודד עם האיומים הללו, VMware הודיעה על vSphere Platinum Edition, שתספק אבטחה פנימית להגנה על אפליקציות, תשתיות, נתונים וגישה לכל היסודות הדיגיטליים של הלקוחות. גרסה חדשה זו תשלב בין יכולות האבטחה הטבעיות של vSphere לבין VMware AppDefense - שתניב יכולות אבטחה מתקדמות לאפליקציות, שתוטמענה באופן מלא בתוכנה להרצת מכונות וירטואליות.

vSAN 6.7 Update 1 לאימוץ קל של HCI - VMware הודיעה עלvSAN 6.7  עדכון 1 כדי להקל על אימוץ HCI באמצעות מהלכים תפעוליים פשוטים יותר, תשתית יעילה ותמיכה מהירה. הגרסה החדשה תצמצם את משך הזמן הנדרש לפעולות התחזוקה באמצעות יכולות בינה פנימיות. בנוסף, היא תאפשר למנהלי ה-IT לפצל אשכולות HCI במהירות גבוהה יותר מאשר בעבר. זאת, באמצעות מדריך ידידותי להקמה ולהרחבה של אשכולות, הן vSan והן לא vSan.

vRealzie - תפעול אוטונומי ותשתית ידידותית למפתח - VMware הודיעה על גרסאות חדשות של פלטפורמת הניהול המקיפה שלה, שתסייע לבצע אוטומציה וסטנדרטיזציה לאופן שבו מתופעלת התשתית הדיגיטלית של הלקוחות בסביבות ענן היברידיות - עבור פיתוח אפליקציות מבוססות מכונות ווירטואליות וקונטיינרים. הפלטפורמה תסייע להתמודד עם 3 תרחישי שימוש מרכזיים: תפעול אוטונומי, הקצאת משאבים הניתנת לתכנות ותפעול אפליקציות.  

רג'יב רמסוואמי, מנהל תפעול, מוצרים ושירותי ענן, VMware: "אנו ממשיכים להשקיע בתוכנות תשתית עבור עיבוד נתונים, רישות, אחסון וניהול, שתתמוכנה באופן יעיל ומאובטח באפליקציות, בנתונים, באנשים ובתהליכים, שישפיעו ויעצימו את עסקי הלקוחות לדורות".

בנוסף, החברה גם הודיעה על VMware NSX, שמסייע ללקוחות לבנות רשת וירטואלית בענן, שתקשר בין אפליקציות, נתונים ומשתמשים בסביבות ענן ותגן עליהם.
 
לפי ממצאי חברת המחקר פורסטר 89% מהארגונים משתמשים ב-2 עננים לפחות ו-74% משתמשים ב-3 עננים ציבוריים לפחות או למעלה מכך. באמצעות NSX החברה מאפשרת לצוותי ה-IT לבנות רשתות וירטואליות מבוססות תוכנה, להשיג נראות ברשת ולנהל מדיניות אבטחה ממקום אחד עבור כל האפליקציות בסביבות הטרוגניות מרובות עננים.

פתרונות VMware NSX-T Data Center 2.3 מביאים את יכולות האבטחה והרישות מרובה העננים ל-AWS, בנוסף ל-Microsoft Azure ולסביבת אתר הלקוח. רישות חודר כל זה, העצמאי מבסיס שכבת הענן, מאפשר ללקוחות, שפועלים בסביבה מרובת עננים ציבוריים, לנצל אזורי זמינות מקומיים ואת השירותים הייחודיים של ספקי ענן שונים.

 הגרסה החדשה מציעה תמיכה בשרתי אירוח 'ערומים', ללא מערכת הפעלה (Bare Metal) בנוסף לסביבות קונטיינרים ותוכנה להרצת מכונות ווירטואליות (Hypervisor). יכולת זו מתפרסת הן על עומסי עבודה מבוססי לינוקס הרצים על שרתים 'ערומים' והן על קונטיינרים הרצים על שרתים מסוג זה ללא Hypervisor.

פתרונות VMware NSX-T Data Center 2.3 מפשטים את ההתקנה, הקונפיגורציה והניהול באמצעות תהליכי זרימת עבודה חדשים לפריסה וכן יכולות חיפוש של אובייקטים ואירועים. המערכת תתקין רכיבים דרך תהליך זרימת עבודה ידידותי וממשק חיפוש חדש יאפשר למנהלי הרשת לחפש אחר אובייקטים בתוך מערכת NSX-T ולבצע פעולות במהירות. אוטומציה של ניהול אפליקציות בסביבות מרובות עננים היא פשוטה יותר כשמשלבים את NSX-T עם VMware vRealize Automation 7.5.

מערכת VMware vRealize Network Insight, מאפשרת תכנון אבטחה ממוקדת אפליקציה ונראות רשת ברחבי עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים, עם מערכת אחודה לפתרון בעיות בסביבות ווירטואליות ופיסיות כאחת. באמצעות התמיכה החדשה של VMware vRealize Network Insight 3.9 ב-NSX-T הלקוחות יכולים להאיץ את התכנון והפריסה של מיקרו-פילוח, לתכנן הגירת אפליקציות ולקבל נקודות מבט תפעוליות שתסייענה לנהל, להרחיב ולכפות עמידה בתקנות של מרכזי נתונים מבוססי VMware NSX

תום גיליס, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום אבטחה ורישות, VMware: "באמצעות VMware NSX, הלקוחות מפיקים תועלת מרשת וירטואלית בענן, תוך ניצול היתרונות של NSX להפקת ערך מטכנולוגיות הרשת הקיימות, ותוך הפחתה משמעותית במורכבות הרשת והגדרה מחדש של כל שניתן לביצוע בתחום האבטחה".

כ"כ, החברה תספק את הפלטפורמה הרחבה ביותר לניהול מודרני של סביבת העבודה הדיגיטלית. החברה הודיעה על חידושים בפלטפורמת סביבת העבודה הדיגיטלית מבוססת הבינה Workspace ONE, שמרחיבים את חזונה להאיץ את האופן, שבו שירותים לסביבת העבודה יאובטחו, יסופקו וייצרכו בסביבת העבודה המודרנית. ארגונים יכולים לנצל עתה את היתרונות הגלומים בפתרונות המאיצים את האימוץ של ניהול מודרני בעת שהם מהגרים באופן מלא ל-Windows 10, למכשירי Mac, iOs, Android ו-Chromebooks.

העדכונים בפלטפורמה יאפשרו לעסקים לספק לעובדים חוויית משתמש משופרת עם אפליקציית Workspace ONE חכמה וליהנות מהתועלת הגלומה באינטגרציה חדשה בפלטפורמה שמרחיבה את הערך של ניהול מודרני לנקודות קצה ווירטואליות.

Workspace ONE Intelligence, שירות ענן, שמספק תובנות מבוססות נתונים ואוטומציה בכל מרחב סביבת העבודה, מאפשר עתה יכולות חדשות. תחזיות בדבר טלאים למערכת ההפעלה Windows 10, שמבוססות על הערכות של מוכנות האפליקציה ועל תחקיר נקודות תורפה באבטחה (CVE) מבטיחים, שמכשירים יתוחזקו באופן פרו-אקטיבי וישוחזרו.

החברה הציגה יכולות אינטגרציה חדשות במסגרת Horizon 7, שמאפשרת לצוותי ה-IT לנטר, לקבוע מדיניות ולעדכן Images של מערכת ההפעלה עבור שולחנות עבודה ווירטואליים מתוך פלטפורמת Workspace ONE.

כדי להאיץ את הפקת הערך, החברה הציגה גם פתרונות ענן מוכנים, שמאפשרים לארגונים לעבור באופן רציף לענן. הם כוללים את Horizon 7 VMware Cloud on AWS – גרסת קדם הכרזה לפלטפורמת Just in Time המתמודדת עם תרחישי שיקום מאסון. וגם הציגה את התמיכה המורחבת של Horizon Cloud on Microsoft Azure, שמציעה תמיכה בסוגים נוספים של מכונות וירטואליות של מיקרוסופט.  

נוח וואסמר, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום מחשוב משתמש קצהVMware : "ה-Workspace ONE, שבנוי על יסודות של ניהול מודרני ומתעצם באמצעות היכולות של האקו-סיסטם המתרחב של החברה, מעצים את יכולות ארגוני IT לספק פלטפורמת סביבת עבודה, שמתאפיינת ברמת אוטומציה גבוהה, לצריכה על פי דרישה. היא מספקת תובנות רבות ערך, חוויית עובדים מורחבת, חסכון דרמטי בעלויות ואבטחה משופרת".
 
ענן FREE



 
 
Bookmark and Share