Telecom News - גטר תפיץ את מוצרי הגיגה ביט האלחוטי בגלים מילימטרים של Siklu הישראלית

גטר תפיץ את מוצרי הגיגה ביט האלחוטי בגלים מילימטרים של Siklu הישראלית

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> גטר תפיץ את מוצרי הגיגה ביט האלחוטי בגלים מילימטרים של Siklu הישראלית
גטר תפיץ את מוצרי הגיגה ביט האלחוטי בגלים מילימטרים מתוצרתSiklu  הישראלית
מאת: מערכת Telecom News, 30.8.18, 16:30ANTENA FREE
 
מוצרי סיקלו מותקנים כשכבת הרשת בערים חכמות, חיבורי מצלמות אבטחה, תמסורת ליחידות WiFi ציבורי, חיבור בין בנינים, גיבוי והרחבת פריסת סיבים אופטיים ועוד.
 
גטר-טק מקבוצת גטר, הודיעה על שותפות לצורך הפצה של מוצרי חברת ההייטק הישראלית סיקלו (Siklu), לשוק הישראלי. Siklu מפתחת ומייצרת מערכות תקשורת אלחוטית נייחת עם קיבולת של עד 10 גיגה ביט לשנייה.
 
אחת הבעיות המרכזיות בהעברת תקשורת אלחוטית במהירות כה גבוהה היא היכולת להבטיח את רוחב הפס עד לתחנות הקצה בלי הפרעות, אף בפריסה רחבה. בעולם מקובל לפתור בעיה זו ע"י שימוש בתחומי תדר גבוהים מאוד, 60,70/80GHz, שנקראים גם גלים מילימטרים, וסיקלו היא המובילה העולמית בתחומים הללו מזה 7 שנים ברציפות.
 
מדובר בתדרים, שכיום הם גם הזמינים וגם והרחבים ביותר, עם יכולת מתן שירות איכותי מבוסס SLA (Service Level Agreement) ידוע מראש למשך שנים, ולכן ציוד Siklu מתאים גם לרשתות עם דרישות זמינות מחמירות ביותר.
 
מוצרי סיקלו מותקנים כיום כשכבת הרשת בערים חכמות, חיבורי מצלמות אבטחה, תמסורת ליחידות WiFi ציבורי, חיבור בין בנינים, גיבוי והרחבת פריסת סיבים אופטיים ועוד.
 
לסיקלו המגוון הרחב ביותר בעולם למוצרי תקשורת בגלים מילימטרים, ובאמצעות השותפות מרחיבה גטר-טק את סל מוצרי התקשורת אותם היא מציעה לערוץ השותפים הכולל משווקים, ספקי תקשורת ואינטגרטורים מקומיים.
 
רפאל זינגר, מנכ"ל חברת גטר-טק: "מוצריSiklu  מאפשרים לנו להציע פתרון מלא מקצה לקצה לערוץ ההפצה שלנו כפתרון תקשורת מוביל לערים חכמות, ולמגוון יישומים עם דרישה להעברת נתונים בקצב גבוה ללקוחות. כבר היום אנו מספקים תמסורת נתונים לאלפי נקודות קצה באמצעות המוצרים אותם אנו משווקים והוספתSiklu  לסל הפתרונות מתאימה לנו כמו כפפה ליד".
 
אייל אסא, מנכ"ל חברת Siklu: "היה חשוב לנו להוסיף שותף אסטרטגי מוביל בשוק הבית שלנו, ישראל, ובחרנו בחברת גטר המביאה עמה ניסיון רב במתן פתרונות לרשתות תקשורת וסל רחב של מוצרים משלימים. אנו מאמינים, ששיתוף הפעולה הזה יביא ללקוחות בשוק פתרון איכותי לבעיה הידועה של עומסים בהעברת נתונים והצורך למידע כאן ועכשיו בקצבים גבוהים".



 
 
Bookmark and Share