Telecom News - גיא בלוך מונה למנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Bringg

גיא בלוך מונה למנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Bringg

דף הבית >> מינויים >> גיא בלוך מונה למנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Bringg
גיא בלוך מונה למנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Bringg
מאת: מערכת Telecom News, 26.9.18, 17:30גיא בלוך יחצ
 
הסטארטאפ הישראלי ברינגג - Bringg, שמפתח פלטפורמה טכנולוגית לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים מורכבים עבור ארגונים גדולים, הודיע, שדירקטוריון החברה מינה את גיא בלוך כמנהלה הכללי וחבר בדירקטוריון.
 
בלוך מביא עימו ניסיון רב שנים בחברות בצמיחה מהירה. ב-6 השנים האחרונות הוא כיהן בתפקידי מפתח ב-Splunk, כאשר בתפקידו האחרון הוא שימש כמנהל (COO) של אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת (EMEA). לפני כן כיהן בתפקידים שונים ב-HP Enterprise, Mercury Interactive ו-Appilog
 
המינוי בא על רקע השקת שירות משלוחים חדש של Walmart המבוסס על טכנולוגיה של ברינגג, וצירוף Arcos Dorados, זכיינית מקדונלד'ס העצמאית הגדולה בעולם, כלקוחת החברה.
 
בלוך: "אני שמח להצטרף למשפחת ברינגג. ההתפתחות אותה חווה החברה היא עדות לעבודת הצוותים שלנו בת"א, שיקגו, ניו יורק ולונדון, שמסייעים לארגונים לייעל את פעילות המשלוחים שלהם. החברה מצויה בתקופת הרחבה בה אנו חייבים לקבע את מעמדה כפתרון מוביל ללוגיסטיקת משלוחים עבור חברות גדולות".
 
ליאור שיאון, שותף מייסד ומנהל הטכנולוגיות של ברינגג: "אני שמח, שגיא מצטרף אלינו ומצפה לעבוד איתו בתקופה בה אנו מבססים את מעמדנו בתחום ניהול הלוגיסטיקה והמשלוחים. ניסיונו בבניית צוותים בארגונים, שנמצאים בתהליכי צמיחה, יסייע לנו בשלב בו אנו נמצאים ולקראת הצעדים הבאים בהתפתחות שלנו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share