Telecom News - סיטרה נטוורקס (CTERA Networks) גייסה 30 מיליון $ בסבב גיוס רביעי

סיטרה נטוורקס (CTERA Networks) גייסה 30 מיליון $ בסבב גיוס רביעי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סיטרה נטוורקס (CTERA Networks) גייסה 30 מיליון $ בסבב גיוס רביעי
סיטרה נטוורקס (CTERA Networks) גייסה 30 מיליון דולרים בסבב גיוס רביעי
מאת: מערכת Telecom News, 2.10.18, 15:00לירן אשל יחצ

CTERA מפתח תקווה, שנוסדה ע"י יוצאי צ'ק פוינט, עוסקת בתחום אבטחת שירותי הקבצים הארגוניים מבוססי ענן ללא פשרות על אבטחת מידע.
 
CTERA Networks, שעוסקת בתחום פתרונות אחסון מבוססי ענן, פתרונות מאובטחים לניהול קבצים לארגונים גדולים, ושנוסדה ב-2008 ע"י יוצאי צ'ק פוינט וכיום מונה כ-140 עובדים, מהם 80 בישראל, הכריזה על גיוס של 30 מיליון דולרים, בסבב גיוס רביעי. עד כה גייסה החברה כ-100 מיליון דולרים.

את סבב הגיוס הובילו Red Dot Capital Partners - קרן השקעות שממומנת ע"י Temasek Holdings - יחד עם המשקיע החדש Singtel Innov8 והמשקיעים הקיימים:Benchmark Capital, Bessemer Venture Partners, Cisco, Venrock, Vintage Investment Partners  ו- Viola Group.

ההשקעה החדשה מיועדת למימון הרחבת מערך המכירות ומתן השירות העולמי, תוך השמת דגש על גידול בסינגפור ובשווקים אסייתיים נוספים. בנוסף, תשמש ההשקעה להמשך הפיתוח של טכנולוגיית שירותי הקבצים, מוגנת הפטנט, של החברה.

יניב שטרן, שותף מנהל ב- Red Dot Capital Partners, שיצטרף לדירקטוריון CTERA: "CTERA עוסקת באחד מהתחומים המבטיחים בעולם ה-IT כיום והוא לאפשר למשתמשים אירגוניים גישה מאובטחת ומהירה לנתונים מכל  מחשב ו/או טלפון נייד לכל תצורת ענן.

התרשמנו מרמת אבטחת המידע הייחודית, שמעניק הפתרון של CTERA, כמו גם מכמות ואיכות הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של החברה. אנו נרגשים לאחד כוחות עימה ולקחת חלק בהתרחבותה הגלובלית".

לירן אשל, (בתמונה), מייסד שותף ומנכ"ל CTERA Networks: "היום, מנהלי IT מבינים, ששרתי האחסון המסורתיים עתידים להתחלף במערכות מודרניות מבוססות ענן. עם יותר מ 40,000 התקני אחסון בעולם(edge filers)  ומיליוני משתמשי קצה, CTERA עוסקת בתחום אבטחת שירותי הקבצים הארגוניים ללא פשרות על אבטחת מידע.

אנו מקדמים בברכה את Red Dot ו-Singtel ומצפים לעבודה המשותפת איתם ועם המשקיעים הנוספים שלנו כדי להמשיך את תנופת הגידול הבינלאומית שלנו".
 
STARTUP FREE
אבטחת ענן

 
 
 



 
 
Bookmark and Share