Telecom News - ד"ר ערן פריבמן מונה למנכ"ל הסטארטאפ NewRocket

ד"ר ערן פריבמן מונה למנכ"ל הסטארטאפ NewRocket

דף הבית >> מינויים >> ד"ר ערן פריבמן מונה למנכ"ל הסטארטאפ NewRocket
ד"ר ערן פריבמן מונה למנכ"ל הסטארטאפ NewRocket 
מאת: מערכת Telecom News, 3.10.18, 14:08ערן פריבמן
 
הסטארטאפ NewRocket, בוגר חממת אינקוביט, (נוסד ב-2014 כחברת פורטפוליו של חממת אינקוביט של אלביט מערכות. ע"י היזמים זוהר שלגמן ומוטי אלישיב, על בסיס טכנולוגיה, שהומצאה בטכניון ע"י פרופ' בני נתן), ופעיל בעיקר בשוק החלל העולמי,  הודיע היום, שגייס לשורותיו את ד"ר ערן פריבמן כמנכ"ל החברה.

ד"ר פריבמן, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל SpaceIL, הצטרף ל- NewRocket כדי לממש את ההזדמנויות העומדת בפני החברה, להשלים את פיתוח המנוע הרקטי החדשני שלה ולהוביל אותה לחדירה לשוק הלוויינות העולמי.

ד"ר פריבמן ניהל ב-5 השנים האחרונות את SpaceIL המפתחת את החללית הישראלית הראשונה, שמיועדת לנחות על הירח בתחילת השנה הבאה. בעברו הוא כיהן כמנכ"ל אמדוקס אוסטרליה, מילא תפקידי סמנכ"ל בחטיבת הבילינג של חברת אמדוקס וניהל את חטיבת הפיתוח הטכנולוגי של פרטנר.

פריבמן הוא בעל תואר דוקטור במדעי המחשב עם התמחות בחקר המוח.

ד"ר ערן פריבמן: "אני גאה להצטרף לחברה עם טכנולוגיית פטנט חדשנית, צבר פרויקטים ותשתית מסחרית, שמעידים על הפוטנציאל של הטכנולוגיה ועל ההזדמנות להביא לפריצת דרך בתחום ההנעה של לוויינים קטנים. על בסיס היכולות והנכסים של החברה נוביל בקרוב סבב גיוס הון כדי להאיץ את תהליכי הייצור והשילוב של טכנולוגיית NewRocket בלוויינים".

רן בר סלע, יו"ר דירקטוריון NewRocket ומנכ"ל אינקוביט: "לד"ר ערן פריבמן יכולות וניסיון, שיאפשרו לחברה להתקדם למימוש הפוטנציאל הטמון בה ואנו שמחים על הצטרפותו. אני גאה ביכולת של חממת אינקוביט לסייע ל- NewRocket להתפתח משלב טכנולוגי ראשוני עד לחברה עם פתרון טכנולוגי מוכח, מודל עסקי בהיר, הזדמנויות עסקיות ממשיות, תשתית מסחרית וצוות ניהול מהשורה הראשונה".

צילום תמונה עליונה: אלוון הדר
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share