Telecom News - סטארטאפ הסייבר הישראלי Hysolate מקב' Team8 גייס 18 מיליון $ בסבב B

סטארטאפ הסייבר הישראלי Hysolate מקב' Team8 גייס 18 מיליון $ בסבב B

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפ הסייבר הישראלי Hysolate מקב' Team8 גייס 18 מיליון $ בסבב B
טארטאפ הסייבר הישראלי Hysolate מקבוצתTeam8  גייס 18 מיליון דולרים בסבב B
מאת: מערכת Telecom News, 3.10.18, 17:07טול זמיר מימין ודן דינר

זאת, עבור המשך פיתוח ושיווק מוצר מהפכני לאבטחת מחשבי הקצה בארגונים. איך המוצר החדשני וההוליסטי עובד בארגון?

הסטארטאפ הישראלי הייסולייט (Hysolate) מקבוצת הסייבר הישראלית 8Team, הראשון בפיתוח מחשבי קצה מבוססי תוכנה (Software-Defined Endpoints), הדרך החדשנית ביותר לאבטחת מחשבי משתמשים תוך שמירה על הפרודקטיביות שלהם, ושהוקם ע"י טל זמיר ודן דינר (בתמונה טל זמיר מימין, קרדיט צילום סיון פרג'), הודיע היום על השלמת גיוס של 18 מיליון דולרים בסבב B.

סבב הגיוס, שנערך בהובלת קרנות ההשקעה Bessemer Venture Partners ו-Innovation Endeavors וכלל גם את NGP Capital, ישמש להמשך פיתוח הטכנולוגיה המתקדמת של הייסולייט, פתרון המספק לתחנות הקצה בארגון הגנה מלאה מפני מתקפות סייבר תוך הגדלת הפרודוקטיביות של משתמשי הקצה. ההשקעה תשמש גם להרחבת נוכחותה ובסיס לקוחותיה של החברה בארץ ובעולם.

כחלק מהכרזתו על סיבוב B הודיע הייסולייט, שעמית קרפ, שותף ב-Bessemer Ventures והרפינדר סינג, שותף ב-Innovation Endeavors, הצטרפו לדירקטוריון החברה. הצוות של Hysolate כולל מומחי מחשוב ואבטחת סייבר, שהגיעו מ-VMware, מ-CyberArk ומיחידת המודיעין 8200.

77% מהארגונים הגלובליים נפלו קורבן למתקפת סייבר מוצלחת אחת לפחות במהלך 2017. לנוכח העלייה במתקפות סייבר של גניבות נתונים בסדרי גודל כמו אלו שהתרחשו ב-Under Armour וב-Uber, התחכום הגדל של גניבות זהות (Phishing) והעובדה, שהנזק הנגרם ע"י תוכנות כופר בלבד צפוי להגיע ל-11.5 מיליארד דולרים ב-2019, נדמה, שלארגונים אין כיום דרך אמינה להגן על הנכסים היקרים שלהם ולהבטיח המשכיות בפעילות העסקית.

הגישה החדשנית של הייסולייט לאבטחת תחנות הקצה, שמביאה טכנולוגיה ייחודית, שמבודדת את הנכסים הרגישים בארגון משאר סביבות העבודה היומיומיות באופן שקוף למשתמש הקצה, מספקת מענה אמיתי לצורך הקריטי הזה.

הפלטפורמה של הייסולייט מספקת פתרון הוליסטי בכך, שעונה על הצרכים של מנהלי אבטחת המידע, מנהלי המחשוב ומשתמשי הקצה של הארגון, ומאפשרת למשתמשים לעבוד ביעילות, מבלי לסכן או לפגוע ברמת האבטחה.

הפתרון מפצל את תחנות הקצה בארגון, באופן שהוא שקוף למשתמש, למספר מכונות וירטואליות מבודדות, באמצעות שכבת hypervisor היושבת מתחת למערכת ההפעלה ולא מעליה כפי שהיה נהוג עד כה. גישה זו הופכת את מחשבי המשתמשים לקלים יותר לניהול ועמידים מפני כל מתקפה על מערכת ההפעלה.

אין שינוי בחוויית המשתמש, ואף אפשרי לארגונים לספק למשתמשים חופש פעולה נרחב יותר מהקיים היום, בזכות הארכיטקטורה המבודדת את סביבת העבודה הרגישה מהסביבה היומיומית האינטרנטית. המשתמשים יכולים לגלוש לכל אתר, להתקין כל אפליקציה, לחבר התקנים חיצוניים ולהשתמש בכל שירות ענן ללא מגבלות אבטחה. זאת, מבלי לחשוף את הנכסים התאגידיים לסיכון. כל פעולה ויישום מופעלים אוטומטית בסביבה הווירטואלית הנכונה.

טל זמיר, מנכ"ל ומייסד שותף, הייסולייט: "תחנות קצה בארגונים הן יעד נפוץ לתקיפות סייבר. כדי להגן עליהם, ארגונים נוהגים להקשיח את מערכות ההפעלה ולצמצם את הפעולות, שהמשתמשים רשאים לבצע, מה שמקשה על עבודה יעילה ועל פרודקטיביות העובדים. לחילופין, יש ארגונים המתעדפים את הפרודוקטיביות ומסכנים את האבטחה. כל אחת מאפשרויות אלו היא פשרה בלתי מספקת.

הפתרון שלנו מחלץ את העסק ממצב בלתי אפשרי זה בכך, שהוא לראשונה מיישם במחשבי המשתמשים את אותן גישות אבטחה מבוססות-וירטואליזציה המקובלות כיום בענן, ובכך מאפשר להם לתפקד כסביבות עבודה מאובטחות וקלות לניהול. אנו שמחים מאוד, ש-Bessemer, Innovation Endeavors ו-NGP Capital - כולן משקיעות מובילות בטכנולוגיה, מאמינות בגישה של Hysolate וביכולתנו לממש את החזון שגיבשנו".

דייויד קוואן, שותף ב-Bessemer Venture Partners: "הייסולייט הגדיר מחדש את אופן הפעולה של תחנות הקצה בארגון  ופיתח פלטפורמה הפותרת באופן מלא את הבעיה הדחופה של פרודוקטיביות לעומת אבטחה. בדיוק כפי שהענן וה-data center מוגדרים כיום באופן וירטואלי עם מחשוב, רישות ואחסון מבוססי תוכנה, הסטארטאפ הופכת גם את תחנות הקצה להיות מבוססות תוכנה (Software-Defined).

אי אפשר להפריז בחשיבותו של השינוי הזה: סוף סוף עסקים יכולים לספק חוויית משתמש בלתי מוגבלת, קלה לניהול ומאובטחת. אנו מאמינים, שזהו פיתוח המשנה לחלוטין את כללי המשחק".

הרפינדר סינג: "הייסולייט מסוגל לחולל מהפכה באופן, שבו ארגונים פועלים ולהפוך את הפרודוקטיביות של המשתמשים להיבט קריטי  ובר השגה  בדיוק כמו אבטחת סייבר. הצוות של הסטארטאפ מחזיק בכישורים ייחודיים לממש את המהפכה הזו וכבר השיג התקדמות רבה בדרך אל היעד, כאשר אנו רואים ארגונים גלובליים גדולים ,שכבר משתמשים בפלטפורמה. אנו מצפים להמשיך לעבוד עם הייסולייט, שממשיך להתפתח ולהתרחב".
 
  
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share