Telecom News - ענקית הבינה המלאכותית NVidia הודיעה על פתיחת מרכז מחקר בישראל

ענקית הבינה המלאכותית NVidia הודיעה על פתיחת מרכז מחקר בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ענקית הבינה המלאכותית NVidia הודיעה על פתיחת מרכז מחקר בישראל
ענקית הבינה המלאכותית NVidia הודיעה על פתיחת מרכז מחקר בישראל
מאת: חיים חביב, 20.10.18, 22:35ביל דאלי
 
מהפכת הלמידה העמוקה, שקיימת ומקדמת היום את כל התחומי החיים, מרכבים אוטונומיים, דרך מדיה ובידור ועד לרפואה מתקדמת, מתאפשרת רק בזכות ההתפתחות המדהימה, שהייתה בתחום החומרה.
 
2800 מפתחים, אנשי הייטק, אקדמיה ומחקר, בכירי תעשיית ההייטק (הרכב, הבריאות, הביטחון והסייבר, שפועלים בעולמות הבינה המלאכותית, הלמידה העמוקה, הביג דאטה, ה-IoT, הרפואה הדיגיטלית והמכוניות האוטונומיות), משקיעים ויזמים השתתפו השבוע בת"א, באירוע הבינה המלאכותית הגדול בעולם של Nvidia - ענקית הבינה המלאכותית (AI), הלמידה העמוקה (Deep Learning) והמעבדים הגרפיים - כנס GTC NVIDIA העולמי, שנחשב לאירוע מוביל מסוגו בעולם למפתחי  GPUוהקהילה הטכנולוגית.
 
Nvidia האמריקאית העמיקה בשנים האחרונות את פעילותה בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, זיהוי והבנת אובייקטים ותכנים ויזואליים מורכבים, שמושתתים על כוח העיבוד החזק של השבבים הגרפיים. כיום, מהווה הטכנולוגיה שלה תשתית להנחת יסודות של בינה מלאכותית במגוון תעשיות טכנולוגיות, בהן מכוניות אוטונומיות, הגנת סייבר, בריאות דיגיטלית, ערים חכמות, חקלאות הייטק, רובוטיקה ועוד.
 
לפי נתוני החברה, למעלה ממיליון מפתחים ברחבי העולם עושים כיום שימוש במעבדים, שהיא מפתחת. מעבדיה שולטים על כ-90% משוק המעבדים הגרפים בעולם.
 
לראשונה, הגיע לישראל המדען הראשי של Nvidia  העולמית, ביל דאלי Bill Dally, (בתמונה למעלה), שמוביל את חטיבת המחקר הגלובלית של החברה, שמונה 200 חוקרים.
 
דאלי נשא את הרצאת הפתיחה המרכזית במליאת הכנס ושטח את חזונו בדבר עתיד עולם הבינה המלאכותית והשפעתה על כל תחומי החיים. הוא הציג טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך בתחומי הבינה המלאכותית, VR, רובוטיקה, ופיתוחים חדשים בעולם הרכבים האוטונומיים והתייחס למקומה המרכזי של ישראל בהתפתחות הבינה המלאכותית והשפעתה על כל תחומי החיים.
 
דאלי: "בחודש אוגוסט השיקה החברה את סדרת המעבדים מסוג TURING הכוללים את ה-QUDRO RTX8000 ואת 'אחיו הקטן', ,TESLA-T4 שביצועיהם מהירים פי 36 מה-CPU. אנו נמצאים בעידן מהפכני בתחום המחשבים ויכולת הביצועים שלהם, לאחר שעידן חוק Moor תם והקצב של ה-CPU גדל בשיעור 3% בשנה. ה-GPU שלנו הוא המענה שמוביל את העידן החדש של מחשבי העל.
 
מהפכת הלמידה העמוקה, שקיימת ומקדמת היוםגל צ'צ'יק את כל התחומי החיים, מרכבים אוטונומיים, דרך מדיה ובידור ועד לרפואה מתקדמת, מתאפשרת רק בזכות ההתפתחות המדהימה, שהייתה בתחום החומרה.
 
על אף היותה מדינה קטנה, ישראל היא כוח ענק בתעשיית הבינה המלאכותית. בכל פעם מחדש אני נדהם מאיכות המחקר, החוקרים, והרעב בשוק לרעיונות חדשים. ברוח זו, אני שמח להודיע היום על פתיחת חטיבת מחקר של Nvidia בישראל בתחום ה-AI, בהובלתו של המדען פרופ׳ גל צ׳צ׳יק, (בתמונה משמאל), לשעבר בכיר ב-Google Brain".
 
נתי אמסטרדם, דירקטור בכיר ומנהל הפעילות העסקית של Nvidia בישראל: "בשנים האחרונות מובילה החברה את המהפכה הטכנולוגית של יישומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. פעילות החברה באקוסיסטם הישראלי התרחבה בשנה האחרונה.

מספר הסטארטאפים הישראליים, ששותפים בתוכנית ליווי הסטארטאפים של החברה הוכפל לכ-150 סטארטאפים והקשרים שלנו עם המפתחים והאקדמיה העמיקו. הפיתוחים החדשניים שיוצאים מישראל, בין היתר, בתחומי הביטחון, הגנת הסייבר, הבריאות הדיגיטלית, החקלאות המדייקת, עיבוד הנתונים והרכבים האוטונומיים, הם המציבים אותה בחזית הטכנולוגיה העולמית".
Nvidia



 
 
Bookmark and Share