Telecom News - האירוע הגדול ביותר בעולם המחשוב באירופה ייפתח מחר בברצלונה

האירוע הגדול ביותר בעולם המחשוב באירופה ייפתח מחר בברצלונה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> האירוע הגדול ביותר בעולם המחשוב באירופה ייפתח מחר בברצלונה
האירוע הגדול ביותר בעולם המחשוב באירופה ייפתח מחר בברצלונה, עם חידושים והפתעות
מאת: אבי וייס, 4.11.18, 07:40מנכ"ל VMware  העולמי
 
בכנס VMworld השנתי, שייערך בין 5 ל-8 לנובמבר 2018 בברצלונה, משתתפים אלפי מנהלים עסקיים בכירים ומומחי מחשוב, סייבר וענן, כולל משלחת גדולה ובכירה מישראל. בכנס השנתי תחשוף VMware דור חדש של פתרונות בתחומים כמו: אינטרנט של החפצים (IoT), סייבר, ניידות עובדים, עיר ותחבורה חכמה ועוד. אלה ישרטטו את קווי המתאר של מהפכת המחשוב הבאה של העשור הקרוב, לרבות ההזדמנויות העסקיות החדשות, שהיא תציע.      
 
אודות חברת VMware העולמית: 
חברת VMware היא זרוע התוכנה המרכזית מקבוצת Dell-EMC ונחשבת גם ל"תרנגולת מטילת ביצת הזהב" שלה.

החברה היא חלוצת עולם הווירטואליזציה והענן, שחוללו את המהפכה העסקית והטכנולוגית המרכזית של העשור האחרון. היא עוסקת במחשוב, ענן, ניידות, רשתות ואבטחה ומציעה תשתית דיגיטלית דינמית ויעילה.
 
כיום, כ-9 שנים אחרי הכרזת פתרון הווירטואליזציה הראשון, יש לחברה כ-50,000 לקוחות ו-75,000 שותפים עסקיים. זו החברה המשפיעה ביותר על שוק המחשוב בשנים האחרונות. לראייה, כל השקה של מוצר, פתרון או תחום פעילות חדשים מצד החברה, סוחפת את השוק כולו לשיח מקצועי חדש.
 
החברה, שנוסדה ב-1998 ע"י בני הזוג דיאן גרין (Diane Greene) ודר' מנדל רוזנבלום (Mendel Rosenblum), חוגגת כעת 20 שנות חדשנות עסקית וחברתית. המטה שלה ממוקם בפאלו אלטו קליפורניה ויש לה סניפים בכל העולם. ב-2004 היא נרכשה ע"י חברת EMC תמורת 625 מיליון דולרים.
 
החברה מוכרת לרוב המשתמשים בעיקר בזכות כלי הווירטואליזציה השונים שלה, שמאפשרים למשתמשים להריץ מספר שרתים על גבי שרת אחד או מספר מערכות הפעלה על גבי מחשב יחיד. לאחר שמיצבה את עצמה כמובילת מהפכת הווירטואליזציה בעולם והפכה את השרתים של 95% מהארגונים בישראל לווירטואליים, כעת פועלת גם להפיכת מרכזי הנתונים ורשתות התקשורת לווירטואליים.
 
לסיכום תפיסת העולם שמובילה החברה: הפיכת כל מערך המחשוב לווירטואלי מאפשרת להעביר את הארגון לענן ובכך לחסוך עשרות אחוזים ויותר במשאבי הארגון.

המסרים המרכזיים של VMware:
  • הטכנולוגיה שלה מאפשרת ללקוחות לעשות שינוי עסקי ולא רק טכנולוגי. התבססות על טכנולוגיה בלבד לא תוביל לשינוי מהותי בארגון. החברה מסייעת לארגונים לזהות את הצורך העסקי שלהם ומה דרוש להם כדי לבצע זאת בהצלחה.
  • השינוי הארגוני תורם לכוח גדול יותר של מנהלי המחשוב בארגונים. במעבר לטכנולוגיות פורצות דרך כמו האינטרנט של הדברים (IoT), הכלים ,שמחזיק מערך המחשוב, יכולים להפוך את צוותי ה-IT לכוח המניע של הקשר הזה כדי לשלוט, לנהל ולאבטח את הנתונים. יוזמות IoT מצליחות דורשות, שהתפעול וה-IT יעבדו יחד ובמקרים רבים, שצוות ה-IT יוביל וייקח את המושכות. אולם, בגלל שה-IoT היא תפיסה חדשה, צוותי IT רבים חסרים עדיין את הניסיון להפוך למנהיגים וליזום יוזמות חדשות, שגם תערבנה יישום של כלי אבטחה וניהול נתונים במגבלות היכולת התשתיתית, שהם יכולים לספק. לשם כך נחוץ שינוי ארגוני במערך ה-IT וגיוס האנשים הנכונים.
  • החברה עצמה חווה מהפכה: היא מגלה עולמות חדשים ופונה אל תחומים חדשים - מעבר מעולם התשתיות לעולם האפליקציות ואל קהלי יעד חדשים כמו המנכ"לים עצמם וקהל המפתחים.  
היום, הכל נעשה דרך אפליקציה\אפליקציות. בנק לא בוחרים לפי הבנקאי או לפי מיקום הסניף, אלא לפי האפליקציה. זה שינה את כללי המשחק בצרכנות קמעונאית ופיננסית. היום הצרכנים קובעים. ארגונים מסורתיים יותר או פחות - ישארו בחוץ.

השוק הצרכני הגדול הוא של גילאים בין 16 ל-28, שמבזבז הכי הרבה כסף. ארגונים, שהיו קטנים, אך ראשונים עם שכבת צריכה דינמית וצעירה, השתלטו על השוק. החברה מציעה לקחת את העולם הקיים בארגון ולחדש אותו, זמין למובייל, לסלולר, לכל מערכות ההפעלה, לכל אפליקציה, בכל מכשיר ובכל מקום.
 
כדי להתחרות טוב, הלקוחות צריכים להיות הראשונים, שמשיקים שירות חדש. הם צריכים להיות הראשונים, שעושים אותו זמין לצרכנים במהירות ובקלות, וזו המהפכה הצרכנית - לגרום לעולם הישן של התשתיות להיות מוכן לעולם החדש.
 
ואכן, החברה נותנת ללקוחות את הפלטפורמה לעשות בעצם כל מה שהם רוצים מבחינה עסקית והיא נמצאת מאחורי הקלעים, בחינת "הענק השקט". 

 VMware בעולם הענן
יותר ויותר ארגונים בעולם מאמצים כיום את טכנולוגיית הענן (פרטי, ציבורי והיברידי) לתמיכה במודלים עסקיים חדשים ובפיתוח מהיר של יישומים חדשים. לקוחות, שרוצים להעביר פעילות לענן, צפויים לחוות אתגרים כמו פלטפורמות לא מתאימות, אבטחת קישורים ובעיות נוספות של הגירה לענן.
 
כדי להתמודד עם מערכת האתגרים הזו, החברה מציעה פלטפורמת ניהול ענן - פתרונות, שיסייעו להטעין ולתפעל תשתיות IT ושירותי אפליקציות בסביבות מרובות עננים ומרכזי מחשוב מוגדרי תוכנה (SDDC). זו מעין פלטפורמה לניהול ענן המסוגלת לנהל סביבות היברידיות המשלבות עננים ציבוריים ופרטיים.
 
VMware בעולם הסייבר
מערכות ההגנה שלה מזהות אנומליות לפני שהן קורות ונערכות בהתאם. גם אם יש ניסיון להתקפת סייבר, המערכות מבודדות את האיום, מתריעות מפניו, ואז אין יותר מדי הדבקה של המידע. גם אםיש הדבקה, וההאקרים של ימינו הם מתוחכמים למדי, אז נדבק חלק מאוד קטן ממסד הנתונים, שמבודד הצידה בסוג של גדר, וכך ליבת המערכת לא נפגעת.
 
אודות כנס VMworld בברצלונה
לחידושים המרתקים, שייחשפו בכנס, צפויה השפעה על מקבלי החלטת עסקיים וטכנולוגיים בישראל ואנו נשמח לחשוף אותם בפניכם, ברגע שייחשפו.
 
פתרונות החברה, נחלקים כיום ל-3 קבוצות עיקריות:
 
תחום הסבר פתרונות החברה
תחום ה-SDDC טכנולוגיות הוירטואליזציה של VMware, שנחשבות כסטנדרט עולמי, התפתחו והתרחבו למגוון תחומים חדשים והם מכסים כיום את כל קשת השירותים והפעילויות של הדאטה-סנטר בארגון, לרבות רשת, אחסון ואבטחת מידע. כל זאת, תחת מעטפת ניהול אחודה Software Defined Datacenter SDDC.
 
vSphere, vRealize,  NSX  ו- vSAN
 
הענן ההיברידי - Cross Cloud העתיד טמון בענן ההיברידי. במעבר לענן יש להתחשב בעקרונות הבאים:
סימטריה: הזריזים משנים את החוקים, הענן מקנה גישה אינסופית למשאבים, תעשיות מסורתיות מותקפות ע"י שחקנים קטנים וחדשים.
מנהלי מחשוב משקיעים יותר ויותר באבטחה, אוטומציה (שקיפות למשתמש), היעלמות השחקנים הוותיקים והאיטיים - מי שלא ידע לקרוא את המפה נכון ולשנות  - ייעלם.
ארכיטקטורת ה-Cross Cloud של VMware היא הארכיטקטורה ההיברידית השלמה והמובילה בעולם, שנבנית על היכולות הרבות המוצעות ללקוחות גם בענן הפרטי וגם בהיברידי, בכך שהיא נותנת ללקוחות את החופש ליצור חדשנות על פני מגוון רחב של עננים.
vCloud, VMC
תחום ה-Business Mobility (EUC) המהפכה של VMware בעולם העסקי מקבילה למהפכת המובייל - מאפשרת לצרכן לרכוש חבילת מחשוב שלמה. לא משנה יותר מה המפרט, מי המשתמש ואיזה מחשב. הדגש הוא על רוחב הפס ושירותי תוכנה מהענן. באופן דומה אין חשיבות למיקום השרת: One cloud, Any application, Any Device
 
AirWatch, Horizon , WorkspaceOne
 
 
 
חברת VMware בישראל - חגיגות 11 שנים לפעילות המקומית:

אלי שקדב-2007 הוקם הסניף הראשון של חברת VMWare בישראל.

מאז רכשה החברה בישראל 4 סטארטאפים ישראלים.

בראש הסניף הישראלי עומד אלי שקד (בתמונה משמאל).
 
בין לקוחותיה בארץ נמנים 95% מהארגונים במגזר הפרטי, הממשלתי והציבורי. 

נתוני הסניף הישראלי:
:
  • 180+ employees
  • 64+ partners, key partners include TeraSky, Team-Malam and Matrix.
  • 3 main distributors: Arrow ECS, C-Data and Dell.
  • 3 education centers: John Bryce, Ness college and HP.
 Market Stats
  • VMware celebrates 20th Anniversary worldwide and 11 years in Israel.
  • Israel is labeled as the Start-up Nation, with over 7,000 active start-ups, many of them pioneers who lead global markets. They foster innovation across multiple enterprise segments who seek market edge and efficiencies through cutting edge technologies. Global IT vendors seek M&As with Israeli start-ups – totaling annually billions of dollars - to leverage their enterprise offering and fortify their local R&D centers. VMware purchased up till now 4 start-ups and immersed them in its local R&D center. 
  • Israel is renowned as an early adopter country of innovative technologies and many pioneering projects are being implemented in the country. VMware Israel is always the first to implement new technologies such as containers and hybrid cloud. The adoption rate of NSX in Israel is one of the highest, globally.
  • Israel has seen an increased demand from both the public and private sector for cloud computing and SDDC solutions, with increasing demand for Hybrid-Cloud infrastructure.
  • The demand is shared by all segments: The private sector, government and the public sector, NGOs and many verticals: Technology, telecom, finance, retail, utilities etc.
  • All segments and verticals are engaged in Digital Transformation and seeking growth, efficiencies, shorter time to market through innovative technologies.
  • The R&D center and research Hub is focused on the next generation of cloud solutions.
It is one of the leading centers in the world in technology aspects.
 
שיתוף פעולה עם AWS המיועד למפתחים
VMware ו-AWS משנות את חוקי המשחק בשוק הענן העולמי. החברות השיקו בשנה האחרונה בישראל את הברית ההיברידית החזקה ביותר בעולם בין VMware  ל-AWS, ברית המשנה את חוקי המשחק בשוק הענן העולמי ופותחת הזדמנויות חדשות.
 
מעתה, יוכל כל יזם ומפתח להעביר את מלוא פונקציות המחשוב שלו ב-AWS לסביבה ייעודית, ש-VMware תקים לו בתשתית החומרה של AWS ולהפיק ערך מכלי הניהול הייחודיים של VMware. יתירה מכך: עלויות המחשוב תהפוכנה במהלך זה מהוצאה משתנה להוצאה קבועה Fix)) וידועה מראש לתקופה מוגדרת. נתיב זה יאפשר להמשיך ולצרוך את השירותים הייחודיים של AWS מתוך סביבתVMware  ללא כל שינוי.
  
על הכרזות כנס VMworld 2018 האחרון בארה"ב דיווחנו - כאן.

הכותב הוא אורח VMware בכנס בברצלונה.

מחשוב ענן



 
 
Bookmark and Share