Telecom News - הרשות להגבלים עסקיים אישרה את רכישת יורוקום-פנסוניק ע"י תדיראן טלקום

הרשות להגבלים עסקיים אישרה את רכישת יורוקום-פנסוניק ע"י תדיראן טלקום

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> הרשות להגבלים עסקיים אישרה את רכישת יורוקום-פנסוניק ע"י תדיראן טלקום
חברת יורוקום (שהייתה בבעלות שאול אלוביץ') התפרקה בעקבות החקירות ב"תיק 4000" וכעת החלק החשוב והגדול של החברה, קו מרכזיות ומוצרי התקשורת של פנסוניק, נרכש ע"י המתחרה הגדולה שלה מהעבר: תדיראן טלקום.
מאת: אבי וייס, 17.11.18, 17:20
משה מיץ
ראשונים לדווח: "המסך ירד", באישור של הממונה על ההגבלים העסקיים, על יורוקום-פנסוניק. חברה זו, שהייתה בבעלותו של שאול אלוביץ', נכנסה תחת כונס נכסים בעקבות התמוטטות "הפירמידה" של שאול אלוביץ', בהמשך לפתיחת החקירות של "תיק 4000", והפעילות של יורוקום-פנסוניק עם כל הלקוחות הרבים שהיו לה, נרכשה ע"י המתחרה הגדולה שלה: תדיראן טלקום.

תדיראן טלקום, בניהולו של משה מיץ, (בתמונה  משמאל), פרסה אך לאחרונה שירותי ענני טלפוניה חדשים בישראל, וכעת יש לתדיראן טלקום הזדמנות לטפל באלפי הלקוחות של מרכזיות פנסוניק בישראל ולספק להם שירות ואגב כך לנסות ולשכנע אותם להגר לפלטפורמות הענן החדשות של תדיראן טלקום, על בסיס מערכות התקשורת של תדיראן טלקום, דוגמת איוניקס

המגעים לרכישת יורוקום-פנסוניק התנהלו מול חברת הייעוץ גיזה, שלוותה את יורוקום בניסיונות להסדיר את חובותיה מול הבנקים ומול רוכשים פוטנציאליים, במסגרת הנסיונות שלה להגיע להסדר החוב מול הבנקים. מרכזיות פנסוניק מיועדות בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, והן זכו להצלחה רבה בשוק בעבר, והתמוטטות של יורוקום השאירה את הלקוחות הללו בלי "אבא" על המרכזיות הללו ובלי שירות וחלפים למרכזיות, שירות, שהוא כלי חיוני ומרכזי לכל עסק שיש בו מרכזיה. כעת הבעיה הזו נפתרה. 


הסכם רכישה



 
 
Bookmark and Share