Telecom News - החלה מכירת Tokens של eMusic לפיתוח פרויקט בלוקצ'יין לתגמול אמנים

החלה מכירת Tokens של eMusic לפיתוח פרויקט בלוקצ'יין לתגמול אמנים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> החלה מכירת Tokens של eMusic לפיתוח פרויקט בלוקצ'יין לתגמול אמנים
החלה מכירת Tokens של eMusic לפיתוח פרויקט בלוקצ'יין לתגמול אמנים באופן הוגן ושקוף
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.18, 12:08תמיר קוך יחצ

ה-eMU Token יאפשר אקוסיסטם שקוף להפצת מוזיקה כדי לתת לאמנים שליטה רבה יותר על המוזיקה שלהם ולקרב אותם למעריצים.

חברת eMusic המקדמת אמנים וחברות תקליטים עצמאיות (Labels) מאז 1998, הודיעה, שמכירת ה-Tokens ("אסימונים") עבור האסימון הקריפטוגרפי החדש שלה - eMusic Token (eMU) לציבור, נפתחה אמש.

הכספים ממכירות ה-eMU Token ישמשו עבור פיתוח פרויקט הבלוקצ'יין של eMusic, פלטפורמת הפצת מוזיקה ותשלומים הראשונה מסוגה, שתתגמל אמנים באופן הוגן ושקוף במלואו, ותחבר אותם ישירות למעריצים שלהם עבור קידום מוזיקה, אירועים חיים, מוצרים פרסומיים (Merchandising) ומימון המון (Crowdfunding).

eMusic הושקה ב-1998 כחנות המוזיקה הדיגיטלית החוקית הראשונה. eMusic הושקה מחדש במאי 2017, לאחר שנרכשה ע"י חברת TriPlay הישראלית-אמריקנית, כשהיא מתפתחת לשירות מוזיקה דיגיטלי עשיר בתכונות. eMusic מספקת מערך מקיף של שירותים עבור אספנים המעריכים בעלות על מוזיקה, ואמנים המעריכים את החלוקה ההוגנת של הכנסות. eMU הוא טוקן ייעודי, שיוצר ע"י חברת eMusic.com, שוויץ.

עד כה, שירתה החברה כ-50 מיליון לקוחות, שרכשו מיליארד הורדות מוזיקה. eMusic, חלוצת שירותי המוסיקה בסטרימינג, היא שירות המוזיקה הגדול הראשון המאמץ באופן מלא טכנולוגיית בלוקצ'יין כאמצעי לתיקון שרשרת האספקה השבורה של תעשיית המוזיקה.

הפלטפורמה מבוססת-בלוקצ'יין המהפכנית תקודם ע"י ה-eMU Token, ממנו ייהנו אמנים ומעריצים כאחד. עם זמינותם של אסימוני ה-eMU Token, יוכלו אוהבי מוזיקה להשתמש בהם לרכישת מוזיקה מחנות eMusic, ולגישה ליכולות האסימון והטבות כמו תוכן אקסקלוסיבי, הנחות מיוחדות, אירועים חיים ו"הצצות" למוזיקה בתהליך.

אמנים יוכלו להשתמש באסימוני eMU Token כדי לתמרץ מעריצים לרכוש מוזיקה ומוצרים פרסומיים, או לתגמל נאמנות וקידום מכירות. המעריצים ייהנו גם מההזדמנות הנדירה להיות מעורבים בתהליך עשיית המוזיקה, ע"י שימוש באסימוני eMU Token בפרויקטים של מימון המון של האמנים המועדפים עליהם.

לסיכוםמה שהחברה הזו (עם טל בר נח וירון אדלר דירקטורים ושותפים) פועלת כעת לעשות עם המותג eMusic הוא שיבוש בתעשיית המוסיקה ולמהפכה הזו היא רותמת את תחום הבלוקצ'יין. באמצעות בלוקצ'יין אפשר יהיה לדלג על המתווכים באמצע וכך האמנים יוכלו להרוויח.

תמיר קוך, (בתמונה למעלה), מנכ"ל eMusic: "כספקית של שירות מוזיקה דיגיטלי, eMusic מבינה את הבעיות בתעשיית המוזיקה של היום, ויש לה את הניסיון כדי לספק פתרונות חדשניים, שיוצרים לאמנים הזדמנויות חדשות לשמר בעלות על המוזיקה שלהם וערך כלכלי אמיתי עבור מעריצים, אמנים ושירותי מוזיקה.

 פרויקט הבלוקצ'יין יאפשר לאמנים לשמר בעלות על המוזיקה שלהם, תוך הפחתה דרסטית של עלויות תקורה הנדרשות בהפקת מוזיקה וקבלת זכויות יוצרים עבור רכישות והשמעות. המשמעות היא, שאמנים יהיו מסוגלים לקבל מהר יותר את התשלומים שלהם, עם חלוקה טובה יותר של רווחים.

מטרתה של eMusic היא לפתח אקוסיסטם בת קיימא של מוזיקה, המיטיבה עם אמנים, מעריצים והפלטפורמות המשרתות אותם, ואנו מאמינים, שה- eMU Token יקדם כלכלה חדשה זאת.

ה-eMU Token מספק למעריצים גישה לקטלוג של 26 מיליון קטעי מוזיקה עצמאית הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר, תוך הבטחת הכנסה גדולה יותר לאמנים בפלטפורמה".

eMusic תדרוש מקונים פוטנציאליים לעבור בדיקת "הכר את הלקוח שלך" (KYC) ואימות מקום מגורים לפני רכישת כל אסימון eMU Token. כיום האסימונים לא מוצעים למכירה לתושבי ארה"ב.

ידיעה זו לא מהווה הצעה של נייר ערך למכירה, והאסימונים לא נרשמו כניירות ערך תחת חוק ניירות הערך של ארה"ב מ-1933, על תיקוניו, או חוק ניירות ערך של כל מדינה שהיא.

eMUSIC



 
 
Bookmark and Share