Telecom News - החשיפות עזרו: גמלאי משרד התקשורת החלו להיות מוזמנים לאירועים!

החשיפות עזרו: גמלאי משרד התקשורת החלו להיות מוזמנים לאירועים!

דף הבית >> דואר ישראל וגמלאי הדואר >> החשיפות עזרו: גמלאי משרד התקשורת החלו להיות מוזמנים לאירועים!
לאחר שהפעלנו לחץ לאורך 10 כתבות על כך, שהבטחת מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, לגמלאי המשרד, שהם יוזמנו לאירועים חברתיים, שמתקיימים לעובדי המשרד - לא קוימה, הלחץ הזה השיג סוף סוף את מטרתו. אולם, עדיין הגמלאים של משרד התקשורת שייכים לחברת הדואר (?!) וטרם קיבלנו מענה על החשד למעילה, לכאורה, בכספי הגמלאים.
מאת: אבי וייס, 29.11.18, 07:30אביבית מסבנד

הנושא של טיפול בגמלאי משרד התקשורת קיבל אצלנו כיסוי בשנה האחרונה בלא פחות מ-10 כתבות. הלחץ הזה הוביל, בפעם הראשונה בהיסטוריה של משרד התקשורת, כפי שחשפנו כאן, למפגש של הגמלאים עם מנכ"ל המשרד, נתי כהן, והסמנכ"לית הבכירה למנהל ומשאבי אנוש (אביבית מסבנד, בתמונה משמאל), מי שדחפה מרגע כניסתה לתפקיד ב-2017, במאמצים בלתי נלאים לנסות ולשנות את ההתייחסות המחפירה של משרד התקשורת לגמלאי המשרד.

אולם, ההבטחה של המנכ"ל נתי כהן לגמלאים, מיולי 2018, שהם יהפכו לחלק מהמשרד ויוזמנו לכל האירועים החברתיים של עובדי המשרד - לא קוימה.

אנו לא הרפנו מהנושא והמשכנו בחשיפות ובהצגת המצב הכאוטי של הטיפול בגמלאי משרד התקשורת.

הלחץ הזה והחשיפות עשו את שלהם  ביום 26.11.18, יצא מייל בזו הלשון לכל גמלאי משרד התקשורת:
"חברים, גמלאי משרד התקשורת היקרים שלום,
 
בהמשך לפגישת הגמלאים עם מנכ"ל משרד התקשורת מר נתי כהן והסמנכ"לית למנהל גב' אביבית מסבנד ופגישה נוספת שקיימנו, נציגות הגמלאים, זאב, מירה וצבי, עם אביבית, סוכם לעת הזו כי גמלאי המשרד שפרשו לגמלאות יוזמנו לאירועים כלליים בתוך המשרד.
 
במסגרת זו, גמלאי משרד התקשורת מוזמנים להדלקת נר חנוכה, בנוכחות שר התקשורת מר איוב קרא והמנכ"ל, עם עובדי המשרד לפי:
בירושלים ביום א' 9.12.2018 בשעה 14:00,
בתל אביב ביום ה' 6.12.2018 בשעה 14:00.
 
נשמח מאד לראותכם באחד מהאירועים הנ"ל.
 
בנפרד, הקמנו קבוצת וואטסאפ לגמלאי משרד התקשורת, על מנת לאפשר העברת עדכונים מהירים לכף היד, ברוח ימים אלו. הקבוצה תשמש לעדכונים בנוגע מפגשים ופעילויות המיועדים לגמלאים. הנכם מתבקשים להצטרף לקבוצה ביוזמתכם.

איחולי כל הטוב שבעולם
וברכת חג חנוכה שמח
נציגות הגמלאים משהת"ק
צבי יונדלר, מירה דייבוג וזאב קידר".

כך, אחרי מאבק ארוך ועיקש, שנמשך כמה שנים, מאבק בהחלטות של תמי לשם ורונית בן טל, לרבות לחץ של ועדי העובדים החדשים במשרד וגם של Telecom News, הודיעה אביבית מסנבד, ש"לעת הזו גמלאי המשרד, שפרשו לגמלאות, יוזמנו לאירועים כלליים בתוך המשרד".

בנוסף, במסגרת מחיקת כל זכר לכאוס ולרוע, ששררו במשרד בתקופת תמי לשם בהתייחסות לגמלאים של המשרד, החלה אביבית מסבנד במנהג חברותי ואנושי יפה, לפיו כל חודש מכונסים כל העובדים, שחגגו יום הולדת באותו החודש, וזוכים לברכת המנכ"ל נתי כהן ולשי צנוע בצורת כרטיס קניות בשווי 100 ש"ח. ממש מהפך ביחס האנושי לעובדי המשרד וגמלאיו.

יחד עם זאת, המאבק הזה עדיין רק בתחילתו (בהקשר של הגמלאים). הם עדיין שייכים ארגונית לחברת הדואר, מרגע פרישתם לגמלאות. השר איוב קרא והמנכ"ל לא עשו דבר, כדי להחזיר את הגמלאים למקום הנכון שלהם לפי החוק ולפי הנחיות נש"מ: בתוך משרד התקשורת.

כ"כ, החשיפות שלנו בעניין הטיפול בכספי הגמלאים והחשדות למעילה, לכאורה, בכספי הגמלאים (פרק ראשון פרסמנו כאן, פרק שני יפורסם בקרוב), טרם נענו וטרם טופלו. משרד האוצר ביחד עם "קליקת הפרקליטים", מנסים ככל יכולתם "למרוח" את הפרשה המחרידה הזו של מעילה, לכאורה, בכספי המדינה, שיועדו לגמלאים והגיעו למקומות לא ברורים. המשך יבוא ודי בקרוב. 
חנוכיה FREE
כוסות יין FREE



 
 
Bookmark and Share