Telecom News - הושק אב טיפוס של SVPER: יישום ההופך קשרים מקוונים ליחסים אמיתיים

הושק אב טיפוס של SVPER: יישום ההופך קשרים מקוונים ליחסים אמיתיים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הושק אב טיפוס של SVPER: יישום ההופך קשרים מקוונים ליחסים אמיתיים

הושק בהצלחה אב הטיפוס של SVPER: יישום סלולרי ההופך קשרים מקוונים ליחסים בעולם האמיתי
מאת: מערכת Telecom News, 5.12.18, 23:30

BLOCKCHAIN FREE

יישום הווידאו הסלולרי SVPER משתמש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין ומיועד לשבש את תעשיית הדייטים והרשתות החברתיות ע"י עידוד משתמשים לפגוש אנשים חדשים באופן בטוח בחיים האמיתיים. הוא מציע פלטפורמה מיידית, שמתגמלת משתמשים כשהם נפגשים ונהנים זה בחברת האחר באמצעות אסימוני SVPER.

הרעיון החדשני של SVPER מחליף את הפרופילים, התמונות והמסרונים של המשתמשים בווידאו מידי. במקום תמונה סטטית ותיאור מכביר במילים, SVPER משתמש בווידאו מידי, שמפרסם המשתמש ומזמין אחרים להשיב.

המשתמשים יכולים לראות מה אנשים בקרבתם עושים (או מתכננים לעשות), לבחור את הפעילות שהם רוצים להצטרף אליה ולפגוש אותם אישית מיד.

יישום הווידאו הסלולרי SVPER מיועד לשבש את תעשיית הדייטים והרשתות החברתיות ע"י עידוד משתמשים לפגוש אנשים חדשים באופן בטוח בחיים האמיתיים. SVPER משתמש בפרופילי וידאו וטכנולוגיית בלוקצ'יין כדי להפוך קשרים מקוונים ליחסים בעולם האמיתי, ובכך מתגבר על הבעיה של בידוד חברתי בעידן דיגיטלי. הוא מציע פלטפורמה מיידית, שמתגמלת משתמשים כשהם נפגשים ונהנים זה בחברת האחר באמצעות אסימוני SVPER.

ע"י שילוב טכנולוגיית בלוקצ'יין, SVPER מנצל את היתרונות של התקן ERC-721 בבלוקצ'יין של האתריום כדי להגביר את האבטחה, האמון והשקיפות בתוך היישום.

באמצעות מערכת ציונים, המשתמשים מקבלים "דנ"א דיגיטלי", שנרשם בחוזים חכמים כדי לאמת את זהות המשתמשים, ובכך לסלק פרופילים מזויפים ובוטים. הבלוקצ'יין גם תומך באסימוני ,SVPER שמשתמשים יכולים להרוויח או לקנות, ולהשתמש בהם לביצוע רכישות דרך היישום.

כעת הודיעה ההחברה על השקה מוצלחת של אב הטיפוס של היישום. החברה כבר קיבלה משוב מצוין על אב הטיפוס שלה מהקהילה של SVPER ותשתמש בבינת השוק הזאת כדי לשפר עוד את היישום..החברה תמשיך במסע החשיפה שלה באירופה ובמזרח התיכון  וכדי להכליל את המשוב מהקהילה ולאפשר זמן מספיק לבדיקות נאותות והתחייבויות לכספים מגורמים מעוניינים, החברה האריכה את הנפקת המטבע שלה עד 31.12.18.

BLOCKCHAIN FREE
DATING FREE



 
 
Bookmark and Share