Telecom News - הושק בישראל ה-Mi 8 PRO של שיאומי במהדורה מוגבלת

הושק בישראל ה-Mi 8 PRO של שיאומי במהדורה מוגבלת

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושק בישראל ה-Mi 8 PRO של שיאומי במהדורה מוגבלת

הושק בישראל ה-Mi 8 PRO של שיאומי במהדורה מוגבלת
מאת: מערכת Telecom News, 9.12.18, 13:02MI 8 PRO

הסמארטפון מגיע עם מסך 6.21 אינץ', סורק טביעת אצבע חדשני וגוף זכוכית שקוף.

לאחר שהמותג שיאומי כבש את המקום השני בישראל במכירות סמארטפונים, קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי (Xiaomi) בישראל, השיקה היום את ה-Mi 8 PRO, בעל עיצוב עתידני, עם פיצ'רים ראשונים מסוגם בתעשיית הסמארטפונים והראשון בעולם עם סורק טביעות אצבע הממוקם בקדמת המסך ורגיש לרמות לחיצה שונות. זאת, במחיר של 2,499 ₪.

ה-Mi 8 PRO מבטיח שיפור משמעותי וחידושים מרעננים עבור הצרכנים לעומת קודמו ה-Mi 8, שזכה לפופולריות רבה בישראל בזכות מפרט מושקע ומחיר לכל כיס. גימור זכוכית שקופה בגב ה-Mi 8 PRO, מקנה לו מראה עתידני והופך אותו לאחד הסמארטפונים היפים והבולטים בעולם.

חיישן טביעת אצבע בתוך המסך

שיאומי מציגה מסך רגיש לזיהוי טביעת אצבע עם חיישן מוטמע בתוך המסך, הראשון מסוגו בעולם, בעל טכנולוגיה ייחודית לשמירה על משך חיי הסוללה. לחיצה עדינה על המסך תבטל את נעילת המכשיר.

עוד בגזרת החדשנות, ה-GPS הראשון בעולם עם תדר כפול L5 + L1 למיקום סופר מדויק.

בזכות מסך בגודל 6.21 אינץ', מעבד  8ליבות Qualcomm® Snapdragon 845, סוללת mAh3,000, מצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל, 2 מצלמות אחוריות של 12 מגה פיקסל ופיצ'רים רבים נוספים, מציג המכשיר ביצועים ללא פשרות.

מסך ועיצוב

גב ה-Mi 8 PRO עשוי גוף זכוכית שקופה בגוון שחור טיטניום עם 4 צדדים מעוגלים. כך, שכל חלקי הטלפון חשופים ומעניקים למכשיר מראה אסתטי וטכנולוגי במיוחד.

המסך גדול ואיכותי: מסך Samsung Super AMOLED בגודל 6.21 אינץ', עם רזולוציית Full HD+ ופריסה של 1080×2248 פיקסלים בפורמט של 18.7:9 עם יחס ניגודיות של 1:60000, שמבטיח צבעים חיים במיוחד.

מנגנון סריקת האצבע של המכשיר מתקדם במיוחד, מכיוון שהוא מופעל אך ורק כשהמשתמש מניח את האצבע שלו על המסך. זאת, בניגוד לטכנולוגיות דומות אחרות, שפועלות באופן מתמיד וסורקות את המסך לגילוי טביעת אצבע - אלמנט שמאט את המכשיר וגוזל הרבה אנרגיה מהסוללה.  

עוד בגזרת שימור אנרגיית הסוללה, פיצ'ר יעיל מאוד הנקרא Always-On display מציע דרך נוחה לבדוק את התאריך, השעה וההודעות הנכנסות, גם כשהמסך כבוי.

מעבד מהיר ומערכת הפעלה חדשנית

ה-Mi 8 PRO מהיר במיוחד ומאפשר חווית שימוש מיטבית גם לגיימרים. שבב ה- Snapdragon 845 של קוואלקום במהירות Ghz2.8, שמוכר ממכשירים אחרים של שיאומי, ומעבד גרפי Adreno 630, מעניקים לו ביצועים עוצמתיים וחוויית שימוש חלקה. קצב הריענון של המסך יציב יותר והתמונה עדינה יותר.

זיכרון RAM GB8 מאפשר למכשיר לעבוד בצורה אופטימלית, גם כשפותחים מספר אפליקציות בו זמנית וזיכרון אחסון גדול במיוחד של 128GB

המכשיר מצויד במערכת הפעלה אנדרואיד 8.1 עם ממשק משתמש MIUI 10 מתקדם.

מערך צילום משופר

מערך הצילום איכותי ומושקע. 2 מצלמות אחוריות עם חיישן ראשי מבית Sony  מבוססות AI המצוידות ב-2 חיישנים של MP12, פוקוס אוטומטי כפול, מאפשרות לצלם תמונות מעולות גם בתאורה חשוכה.

המכשיר מספק לחובבי הסלפי מצלמה קדמית עם חיישן של Sony  ברזולוציה של 20 מגה פיקסל עם טכנולוגיה חדשה הנקראת "ייפוי תלת מימדי", תמיכה בתכונות "כיוונון עדין" ועוד.

שיאומי שילבה תכונות AI גם במצלמות הקדמיות וגם במצלמה האחורית של הסמארטפון, ביניהן "אפקט תאורת סטודיו "AI עם 7 סוגי תאורה שונים כצבעי הקשת, "סרטון קצר "AI המאפשר ליצור סרטונים בלחיצה אחת, "סצינות AI" לזיהוי חכם של 206 תמונות וסצינות מסוגים שונים, ו"מצב דיוקן "AI היוצר אפקט רקע מטושטש.

סוללה חכמה וזמן שימוש ארוך במיוחד

המכשיר מצויד בסוללת mAh 3,000 חזקה עם מערכת טעינה מהירה משודרגת בתקן Quick Charge 4.0.

המכשיר תומך ב-2כרטיסים  .Nano SIM

תכולת האריזה

 טלפון / מתאם לחשמל / כבל נתונים USB-C / תעודת אחריות / מדריך הפעלה / סיכה לשליפת בית ה-SIM

 מתאם שמע ל-TYPE-C / מגן סיליקון שקוף.

ה-Mi 8 PRO זמין לרכישה מהיום, במהדורה מוגבלת, כאמור, המחיר 2,499 ₪, בחנות הרשמית של שיאומי ובאתר של שיאומי ישראל היבואן הרשמי,  אחריות יבואן רשמי - המילטון: שנתיים. המכשיר משווק בארץ בגוון שחור-טיטניום עם גב שקוף.

בקבוצת המילטון מוסרים: "אנו נרגשים להשיק מכשיר נוסף מסדרת Mi האיכותית של שיאומי. ה-Mi 8 PRO מציב סטנדרטים חדשים לתעשייה כולה, בעוד שיאומי מעניקה לצרכנים חוויית שימוש משודרגת".
 

MI 8 PRO




 
 
Bookmark and Share