Telecom News - הוטלו קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים - הוט ו-Yes

הוטלו קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים - הוט ו-Yes

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הוטלו קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים - הוט ו-Yes
הוטלו קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים - הוט ו-Yes
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.18, 16:55אשר ביטון

זאת, עקב הפרות בשידורי הספורט.  

אשר ביטון, (בתמונה משמאל), יו"ר (יושב ראש) המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין (בהטלת תפקיד), הטיל ב-9.12.18 קנסות על בעלות הרישיון לשידורים רב ערוציים – הוט ויס, בסכום של 201,600 ₪ (כל אחת) בגין הפרת הוראות נספח ג' להחלטת מועצה מספר 1-27/2009 מיום 22.10.2009 בה נקבעה, בין היתר, מדיניות שידורי הספורט של המועצה וחובת שידור משחקים בערוצים בעלי נגישות גבוהה לציבור.

תיאור האסדרה החלה:
בנספח ג' למדיניות הספורט של המועצה נקבע, בין היתר, שיש לשדר בערוץ הבסיס את המשחק המרכזי בכל מחזור משחקים בו ישודר לפחות משחק אחד מליגת העל הישראלית בכדורגל בערוץ הלייב. בנוסף, יש לשדר בערוץ 5+ משחק מרכזי בכל מחזור משחקים בו ישודר לפחות משחק אחד מליגת העל הישראלית בכדורגל בערוץ לייב.
 
ממצאי פעולות הפיקוח:
במהלך עונת המשחקים 2016/2017 של ליגת העל הישראלית בכדורגל לא שודרו מספר משחקים כנדרש. כך, במחזור השישי שודר משחק בערוץ הלייב אך לא שודר כנדרש המשחק המרכזי בערוץ הבסיס. בנוסף, במחזורים 1-11 ובמחזורים 13-33 שודרו משחקים בערוץ הלייב אך לא שודרו כנדרש משחקים מרכזיים בערוץ 5+. חלק מהמשחקים, שלא שודרו, אף היו של קבוצות מן הפריפריה ,שלא זכו לחשיפה בערוצים בעלי נגישות גבוהה לציבור.
 
נימוקים לעניין הקנס:
מדיניות הספורט של המועצה ביקשה להבטיח, בין היתר, שמשחקים מרכזיים ישודרו לציבור המנויים בערוצים בעלי נגישות גבוהה, שאינם דורשים תשלום נוסף. מאחר שבוצעו הפרות כך, שמשחקים לא שודרו כנדרש, החליט יו"ר המועצה מכוח הסמכות המוקנית לו בסעיף 37ב1(ב) לחוק התקשורת להטיל את הקנסות כאמור".

המשרד פרסם את ההחלטות מ-2009 כעת כאן (מפורט כאן).

TV SPORT FREE



 
 
Bookmark and Share