Telecom News - מיכאל ויינברג מונה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בסטארטאפ Bringg

מיכאל ויינברג מונה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בסטארטאפ Bringg

דף הבית >> מינויים >> מיכאל ויינברג מונה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בסטארטאפ Bringg
מיכאל ויינברג מונה לסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בסטארטאפ Bringg
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.18, 15:44מיכאל ויינברג יחצ ברינגג
 
הסטארטאפ הישראלי ברינגג (Bringg), שמפתחת פלטפורמה טכנולוגית SaaS לניהול מערכי לוגיסטיקה ומשלוחים מורכבים עבור ארגונים גדולים, הודיע על הצטרפותו של מיכאל (מיקי) ויינברג לצוות המנהלים הבכיר של החברה ולמינויו לסגן מנהל בכיר לפיתוח עסקי (SVP Business Development).
 
בתפקיד חדש זה, הוא יהיה אחראי על הגדרת אסטרטגיית החדירה לשוק (go-to-market) של החברה, בניית התשתית התפעולית של צוותי המכירות והפיתוח העסקי, והובלת שותפויות אסטרטגיות ברחבי העולם.
 
לפני הצטרפותו ל Bringg, היה ויינברג המנהל הכללי של אזור אירופה, מזה"ת ואפריקה (GM EMEA) בחברת Datorama. הוא גם כיהן כמנהל כללי (GM) בחברת Applause וקודם לכן הוא היה בתפקידים בכירים שונים, ביניהם סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי במריל לינץ' (Merrill Lynch).
 
מיכאל (מיקי) ויינברג: "אני שמח להצטרף לצוות של Bringg ונרגש לתמוך בצוות החברה במשימתם לסייע לחברות לשדרג את מערך המשלוחים שלהן, ליעל את פעילותן ולשפר את השירותים, שהן מעניקות ללקוחות".
 
גיא בלוך, מנכ"ל :Bringg "הניסיון והידע של מיקי בהקמת צוותים בחברות טכנולוגיה, שנמצאות במהלך צמיחה בפעילות שלהן, משמעותיים עבורנו בנקודת הזמן הנוכחית. התפקיד שלו הוא חיוני כדי שנוכל להתפתח ולענות על הביקוש מצד הלקוחות בעולם".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share