Telecom News - אלי פרנק נבחר ליו"ר לשכת טכנולוגיות המידע בישראל

אלי פרנק נבחר ליו"ר לשכת טכנולוגיות המידע בישראל

דף הבית >> מינויים >> אלי פרנק נבחר ליו"ר לשכת טכנולוגיות המידע בישראל
אלי פרנק נבחר ליו"ר לשכת טכנולוגיות המידע בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 25.12.18, 14:36אלי פרנק יחצ הלשכה לטכונלוגיות המידע

נשיאות הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל בחרה אמש ,בתהליך בחירות פנימי, את חבר הנשיאות אלי פרנק ליו"ר במקומו של אריה עמית, שכיהן כיו"ר הלשכה ב-3 השנים האחרונות והודיע, שהוא מבקש לסיים את תפקידו.

אלי פרנק, הוא מנכ"ל חברת הייעוץ FrankIT, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע בחברת בזק לשעבר, כשבעברו גם תפקידים של סמנכ"ל בחברות אמדוקס ונס טכנולוגיות, וקריירה צבאית במערך המחשוב של צה"ל אותה סיים כמפקד יחידות מחשב בדרגת אל"מ. הוא פעיל בלשכה מ-2006 ובמסגרת זו שימש לאורך השנים כחבר נשיאות, חבר הנהלה, יו"ר הועדה המקצועית, חבר ועדת הכספים ועוד.

פרנק: "אני מבקש להודות לאריה עמית ולהביע את הערכתי לפועלו רב השנים בלשכה. אני לוקח על עצמי להוביל, ביתר שאת, את המשך מימוש החזון, היעדים והמטרות שכנשיאות שמנו לעצמנו, בהצבת יעדים חדשים ובגיבוש מטרות ככל שיידרש במהלך הזמן ועל פי ההתפתחויות בשוק ובטכנולוגיה. נמשיך במלוא המרץ להרחיב את הפעילות ולהגדיל את הערך למשק כולו ולקהילת ההייטק בישראל".

עמית: "לאחר 3 שנות כהונה כיו"ר הלשכה, אני מתבונן בסיפוק על הדרך, שעשינו יחד עם החברים, להפוך את הלשכה ל'בית' רלוונטי ובעל ערך לכל מקצועני ההייטק. העבודה לא הסתיימה ואני מבקש  לברך את מחליפי, אלי פרנק, ולאחל לו ולכל חברי הנשיאות וההנהלה הצלחה בהמשך הדרך".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share