Telecom News - ארוד בליסה ורועי בסר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

ארוד בליסה ורועי בסר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> מינויים >> ארוד בליסה ורועי בסר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
ארוד בליסה ורועי בסר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
מאת: מערכת Telecom News, 26.12.18, 17:36רועי בסר יחצ
 
הם מצטרפים כחברים חדשים לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי כאשר פרופ' קרין נהון ובת-שבע אנגלברג-בר ממשיכות לכהונה נוספת.

לאחר שפרסמנו את הבעייתיות בבחירות לוועד המנהל באיגוד האינטרנט הישראלי - כאן, ואת המחלוקת החריפה שהתגלתה לפני הבחירות הללו - כאן, הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי ל-2018 הסתיים בבחירתם של 4 חברי ועד מנהל: פרופ' קרין נהון, שמשמשת כנשיאת איגוד האינטרנט ובת-שבע אנגלברג-בר, שנבחרו לכהונה נוספת, וכן חברי האיגוד ארוד בליסה ורועי בסר, שנבחרו לראשונה.
 
הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד, מטרותיו ופעילותו. הוא כולל 7 חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד היא 3 שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

להלן פרטי חברי הוועד החדשים:ארוד בליסה יחצ
 
ארוד בליסה, (30), (בתמונה משמאל), הוא מוביל תחום מדעי החיים והבריאות במחלקת הסטארטאפים של Deloitte, ייסד במשותף את ארגון Wize (המקדם מדע, יזמות, חדשנות וטכנולוגיה לקהל הרחב בישראל) ומכהן בוועד המנהל של הארגון, ובעמותת בוגרי 8200 הוא גם מנהל הדיגיטל. הוא בוגר תואר ראשון ושני בלימודי משפטים מאוניברסיטת תל-אביב.
 
רועי בסר, (45), (בתמונה למעלה), עוסק בהגנת סייבר כ-20 שנים. הוא מוסמך ע"י מערך הסייבר הלאומי ומכון התקנים כבודק תאימות סייבר לשרשרת אספקה. מפתח ומלמד קורסים טכנולוגיים באקדמיה. הוא מגיע לאיגוד האינטרנט מתוך מטרה לקדמו כאוטוריטה מקצועית וכתובת עבור המשתמש הביתי ע"י הנגשה של מידע טכני, התראות והנחיות המתקבלות ממערך הסייבר הישראלי ומהרשות לפרטיות.
 
פרוטוקול תוצאות הבחירות נמצא כאן. מסתבר שאחוז ההצבעה היה מאוד נמוך, וזו כנראה הסיבה שנשיאת האיגוד נבחרה שוב וברוב גדול (מקרב 131 המצביעים שהשתתפו בהצבעה). לא היה שום קושי להשתתף בהצבעה, שכן היא הייתה אלקטרונית - Online ונמשכה מעט 3 יממות. למרות זאת, רק 131 חברים הצביעו. מביש שזו דמותו של איגוד האינטרנט הישראלי, שמנוהל ע"י קומץ קטן ואפסי של פעילים וחברים, שכולם נעים סביב המנכ"ל ותלויים בו... 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share