Telecom News - מכתב מהעתיד על מצב ה-multi-cloud וסטנדרט הגנת המידע הגלובלי החדש

מכתב מהעתיד על מצב ה-multi-cloud וסטנדרט הגנת המידע הגלובלי החדש

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> מכתב מהעתיד על מצב ה-multi-cloud וסטנדרט הגנת המידע הגלובלי החדש
מכתב מהעתיד על מצב ה-multi-cloud וסטנדרט הגנת המידע הגלובלי החדש
מאת: טריסטן ליברפול, 31.12.18, 15:43CLOUD FUTURE FREE

אלה, שהיססו בנוגע לאימוץ ה-multi-cloud ופתרונות מתקדמים בתחום cloud security, כבר אינם רלוונטיים או נמצאים בדרך לכיליון.
 
מכתב שקבלתי (מעצמי) מהעתיד:

אזרח סייבר יקר,

שנה טובה! זוהי 2030, עוד עשור עבר ועוד קפיצה טכנולוגית עצומה למין האנושי.

קשה להאמין, שרק לפני 10 שנים עדיין היינו מוגבלים ע"י 4 הקירות של הדאטה סנטר.

זוכרים את כל הארונות והיישומים, שרצו on-premises? הכל היה קל לניטור, בר הבנה ונשלט. היו הרבה פחות יצרני פתרונות מערכות מידע, שהתחרו זה בזה ולצוותי התפעול היו רק כמה פלטפורמות לנהל.

אבל, פתאום הכל השתנה וכוחו של מחשוב הענן השתלט. מהר יותר באזורים מסוימים בעולם, בהדרגה באחרים אבל בסופו של דבר הוא הגיע לכל מקום.

תעשיות שלמות וקהילות התהפכו והחקיקה השתנתה ללא הכר עם הצגתו של סטנדרט הגנת המידע הגלובלי החדש. 'אוטומציה, אורקסטרציה ואופטימיזציה' הפכה כיום למנטרה של עסקים וממשלות.

זה לא היה קל לאהוב את עולם המחשוב הרב-ענני (Multi-cloud). לחץ תמידי לנוע בקצב הנוכחי, ועם גישה חדשנית, לא תמיד עבד לפי התכנית.

חברות רבות קשרו את עצמן בקשרים ארגוניים בעודן מנסות לבצע מיגרציה ואופטימיזציה של היישומים שלהן בקונפיגורציות ובסביבות שונות.

האפשרויות היו  אינסופיות ומרגשות, אך גם מבלבלות - On premises, עננים פרטיים שנבנו בסביבות משולבות במקומות שונים וענן ציבורי.

האורקסטרציה של הענן נפלה פעמים רבות לתוך אי סדר בלתי עקבי ההולך ומתפשט. בנוסף לכך, צוותי עבודה לא הצליחו לעמוד בקצב של הפיתוחים הטכנולוגיים מבוססי הענן ובדרישות העסק.

למרבה המזל, 'האסימון נפל' לפני שהיה מאוחר מדי, עם השקעות נרחבות בתשתית, מנגנוני תמיכה ובסיס חינוכי, שסייעו לשנות את התמונה.

העסקים המצליחים ביותר עלו על הפוטנציאל הצעיר, המגוון והדינמי במהירות וקידמו רב גוניות בתעשייה בעת חיפושם אחר צוותים טכנולוגיים יודעי דבר בתחום הענן.

יתרה מכך, הם רצו בחזית ומינפו פתרונות חכמים ואוטומטיים המונעים ע"י קונטקסט כדי להשיג הזדמנויות קריירה חדשות ואטרקטיביות, וכמו גם כדי לשחרר את הצוותים הקיימים לעבודה אסטרטגית ומתגמלת יותר.

סוגיות אבטחת המידע ב- multi-cloud כבר לא מהוות דאגה. עם פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת המידע, עסקים יכולים להעביר בבטיחות את היישומים שלהם לכל מודל ענני, שיעבוד טוב בשבילם בכל זמן נתון.

בס"ה, סטטוס ההגנה מחוזק ע"י דיאלוג אסטרטגי בין הדירקטוריון ומקבלי ההחלטות בתחום מערכות המידע, שכוללים מומחים בתחום הענן, אבטחת המידע ומומחי SuperNetOps.

כיום, הסטנדרט המצופה הוא כל יישום, בכל מקום, עם מדיניות ואבטחת מידע עקבית בכל סביבות הענן. בכל העולם עסקים וממשלות רכשו סוף סוף את הכלים הדיגיטליים והיכולת כדי להגיע לרמה חדשה של חדשנות עסקית ונוחות אזרחית, שלא היה ניתן להעלות על הדעת קודם לכן.

אלה, שעדיין מהססים בנוגע לאימוץ ה-multi-cloud ופתרונות מתקדמים של cloud security, כבר אינם רלוונטיים או נמצאים בדרך לכיליון.

שנה טובה ולחיי העשורים הבאים של עידן ה-multi-cloud.

מאת: טריסטן ליברפול, דצמבר 2018.
מנהל הנדסת מערכות ב-F5 Networks
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share