Telecom News - סטארטאפ הסייבר Cynerio גייס 7 מיליון $ להגנת ביה"ח מפני תקיפות סייבר

סטארטאפ הסייבר Cynerio גייס 7 מיליון $ להגנת ביה"ח מפני תקיפות סייבר

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפ הסייבר Cynerio גייס 7 מיליון $ להגנת ביה"ח מפני תקיפות סייבר
סטארטאפ הסייבר Cynerio גייס 7 מיליון דולרים להגנת בתי חולים מפני תקיפות סייבר
מאת: מערכת Telecom News, 9.1.19, 13:42CYBER FREE

פלטפורמת אבטחת סייבר הייעודית של הסטארטאפ מר"ג עבור מוסדות רפואיים, שמתמקדת במכשור רפואי וה-IoT הרפואי, מתבססת על למידת  מכונה, מנתחת בצורה אוטומטית את התהליכים הרפואיים בהם המכשור הרפואי לוקח חלק ומשלבת 4 יכולות מרכזיות.

לאחר שפרסמנו  - כאן, ששחסרים כחצי מיליארד ₪ לתקצוב אבטחת המידע במערכת הבריאות, שבתי החולים מעדיפים לרכוש ציוד רפואי על רכישת מערכת אבטחת מידע, שהתרחשה כבר התקפה מתואמת על אחד מבתי החולים, שנועדה לבדוק את עמידותו ובתוך יומיים נחשף כל המידע, תוך אפשרות שימוש ושיבוש ושוועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת הזהירה מפני התקצוב החסר בתחום אבטחת המידע של מערכת הבריאות, הכריז היום הסטארטאפ Cynerio על גיוס 7 מיליון דולרים בהובלת Accelmed, RDC חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל ו-MTIP - קרנות הון סיכון גלובליות בתחומי מכשור רפואי, סייבר ורפואה דיגיטלית.

הסטארטאפCynerio  מרמת גן נוסד ב-2017 ע"י לאון לרמן (מנכ"ל) ודניאל ברודי (CTO), יוצאי 8200, כדי לספק פלטפורמת אבטחת סייבר ייעודית לבתי חולים ומוסדות רפואיים, תוך התמקדות במכשור רפואי וה-IoT הרפואי (Internet of medical things – IoMT).
 
הפלטפורמה מתבססת על הטכנולוגיה הראשונה בעולם, שמנתחת בצורה אוטומטית את התהליכים הרפואיים בהם המכשור הרפואי לוקח חלק, דבר המאפשר לזהות בצורה מדויקת את הישויות ברשת, לבצע ניתוח סיכונים  המתייחס להשפעה של אירוע סייבר על מתן שירות רפואי, להתריע על התנהגויות חריגות ולעצור איומי סייבר כדי להגן על חיי החולים והמידע הרפואי.
 
הטכנולוגיה של Cynerio, המתבססת על למידת מכונה, משלבת 4 יכולות מרכזיות:
  • נראות - זיהוי וסיווג אוטומטי של כל המכשירים ברשת.
  • ניתוח סיכונים - מיפוי ותעדוף החולשות והסיכונים, מה שמאפשר לבצע הערכת-סיכון פרו-אקטיבית ולנקוט צעדי מנע להפחתת הסיכון.
  • זיהוי אנומליות - ניטור וזיהוי התנהגויות חריגות של המכשור, בזמן אמת, תוך הבנת ההקשר הקליני.
  • הגנה - עצירת האיום מבלי להפריע לפעולה השוטפת של המכשיר ולתהליך הרפואי, כדי להגן על בטיחות החולה והמידע הרפואי
ביה"ח רמב"ם והמרכז הרפואי ת"א (איכילוב) הם 2 מארגוני הבריאות המשתמשים בטכנולוגיה של Cynerio כדי להגן על המכשור הרפואי שלהם.
 
לאון לרמן: "סיינריו מחויבת להגן על עתיד עולם הבריאות והרפואה הדיגיטלית תוך התמקדות בחוליה החלשה והפגיעה ביותר - המכשור הרפואי וה-IoT. אנחנו מספקים פתרון, שפותח באופן ייעודי עבור בתי החולים, תוך הבנה עמוקה של הסביבה הרפואית ואילוציה, שמטרתו להגן מפני תקיפות סייבר ולוודא, שבתי החולים, למרות האיומים המתגברים, יוכלו להמשיך לספק שירותים רפואיים בצורה בטוחה".

ד"ר ג'ון הלמקה, מנהל מערכות המידע במרכז הרפואי "בית ישראל" בבוסטון ופרופסור של אוניברסיטת הרווארד, יועץ לחברה: "אבטחת המכשירים הרפואיים החכמים היא נושא כואב, שממשיך להטריד את מערכת הבריאות הגלובלית. אני שמח לעבוד עם Cynerio על מה שנראה כאחד מהאתגרים הגדולים ביותר שאנו עומדים מולו כעת".

עמיחי שולמן, מייסד-שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי לשעבר של אימפרבה (Imperva), יועץ לחברה: "מערכת הבריאות זוכה, במידה מצערת, לטיפול חסר מצד תעשיית הסייבר. בתי החולים צריכים פתרונות אבטחת מידע המותאמים לצורכיהם, וזה המקום שבו הסטארטאפ Cynerio יכול להביא לשינוי משמעותי עם הטכנולוגיה שלו, שלא רק מזהה את אופן התקשורת בין המכשירים, אלא גם את ההקשר הרפואי של כל הודעה ברשת. אני חושב, שהטכנולוגיה שלו יעילה וחדשנית".

HOSPITAL FREE
NordVPN



 
 
Bookmark and Share