Telecom News - נפתחה חקירת משטרה כנגד שר התקשורת איוב קרא

נפתחה חקירת משטרה כנגד שר התקשורת איוב קרא

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> נפתחה חקירת משטרה כנגד שר התקשורת איוב קרא
נפתחה חקירת משטרה כנגד שר התקשורת איוב קרא
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.19, 10:20איוב קרא

מדובר בבדיקה חשאית ללא ידיעתו של השר, במסגרתה כבר בוצעו מספר פעולות חקירה. מובאת תגובת השר. עדכון חשוב בסוף הכתבה.

מיכאל האוזר טוב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל, מסר בתכנית בוקר טוב ישראל, שיחידת להב 433, באישור היועמ״ש, פתחה בבדיקה נגד השר איוב קרא.
 
חוקרי המשטרה בודקים מספר כיווני חקירה שונים, חלקם נחשפו בגלי צה״ל, וחלקם באתרי חדשות אחרים. כיוון אחד מהם הוא מערכת יחסים של השר קרא עם איש עסקים. מדובר בבדיקה חשאית ללא ידיעתו של השר, במסגרתה כבר בוצעו מספר פעולות חקירה.
 
איוב קרא, בתגובה: "אין לי בעיה עם שום בדיקה כלשהי, כל מעשי הם כחוק ואני שלם עם דרכי הצודקת והישרה. אני מזמין כל גוף לבוא ולבדוק ולראות שאין כלום, כי לא היה ולא יהיה כלום, פשוט כלום ושום דבר. חבל שממשיכים להתעסק בזוטות במקום ההישגים הרבים שלי כשר התקשורת בממשלת ישראל".
 
יצוין, שהחקירה הזו אינה הפתעה לקוראי אתר טלקום ניוז. השר הוזהר כאן באתר עשרות פעמים מפני הטעויות והפזיזות בצעדים, שהוא נקט בעניינים רגולטוריים ואחרים. 

אם תריצו באתר את המילים "איוב קרא" תמצאו מעל ל-300 כתבות על הפעולות של השר כולל קריאות לחקירה בנושאים שונים.  באתר טלקום ניוז נחזה גם בברור, שאיוב קרא "מחוק", בעקבות הערכה, שביבי נתניהו לא ירצה עוד פרשה פלילית סביבו בתקופת הבחירות.

אגב, עניין "סיפור הדואר" מצוי כאן עם הרחבות מרתקות - למתעניינים. 

"החומר שמצאתנו" בהקשר של "סיפור הדואר", הועבר ליועמ"ש, שהעביר זאת ללשכת פרקליט המדינה, שמשם זה הועבר לטיפולו של פרקליט המדינה - משנה פלילי, כמופיע במסמך כאן

כמובן שלשר איוב איוב קרא תמונה מהפייסבוק של עו"ד סוזי ארניהקרא שמורה חזקת החפות ובכל מקרה החקירה לא תסתיים בקרוב, ולכן צריך לנהוג במידת הזהירות המתבקשת במקרה זה ולא לקפוץ למסקנות לפני שהיועמ"ש יחליט אם יש ראיות לכתב אישום או אין.

בעבר נפתחו חקירות כנגד לא מעט משרי הממשלה וחלק לא קטן מהתיקים הללו נסגר. כך, שאין צורך כעת בשום ספקולציות.

המצב חמור והוא היה חמור כבר ימים ספורים אחרי כניסת השר לתפקיד ואתר זה התריע בפניו, שהוא עומד "ליפול לתהום".

אבל הוא לא הקשיב ובכלל לא רצה להיפגש עם עורך טלקום ניוז. זה רק מצביע על כך, שהוא היה "עיוור" ולא היה מוכן לשמוע אזהרות משום כיוון - ופשוט התעלם מהן. 

עדכון 17.1.19, 19:30:בדיוק כפי שחשבנו, פורסם היום בהחדשות (כאן), שאם תתחיל חקירה והשר ירגיש פגוע, הוא "יפתח את הפה ויפל הרבה אנשים". כך נכתב בידיעה שפורסמה כעת ב"חדשות: "לחדשות נודע כי במשרדו נפגשים עם עורכי דין ואוספים חומרים. "אם הוא יפיל את התיק עלינו, נספר את כל מה שאנחנו יודעים".
למי שקורא את האתר ברור בדיוק במי מדובר... 

INVESTIGATION FREE



 
 
Bookmark and Share