Telecom News - הסטארטאפ Refundit זכה במקום 1 בתחרות גלובלית של ארגון התיירות העולמי

הסטארטאפ Refundit זכה במקום 1 בתחרות גלובלית של ארגון התיירות העולמי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Refundit זכה במקום 1 בתחרות גלובלית של ארגון התיירות העולמי
הסטארטאפ הישראלי Refundit זכה במקום ראשון בתחרות הסטארטאפים הגלובלית של ארגון התיירות העולמי UNWTO
מאת: מערכת Telecom News, 24.1.19, 12:30
 
4 מבין 10 הפיינליסטים בתחרות הראשונה של ארגון התיירות העולמי של האו"ם, שנערכה במסגרת תערוכת התיירות הבינ"ל FITUR במדריד, היו סטארטאפים מישראל. סה"כ 2,771 סטארטאפים מ-132 מדינות הגישו מועמדות להשתתפות בתחרות.
 
הסטארטאפ הישראלי  REFUNDIT זכה אמש בגמר תחרות הסטארטאפים העולמית הראשונה של ארגון התיירות העולמי של האו"ם UNWTO וחברת גלובליה במדריד. 4 מבין הסטארטאפים שהגיעו לגמר היו מישראל.
 
Refundit מטפל בשוק לא יעיל של 26 מיליארד יורו החזר מע"מ באירופה ש-90% ממנו "נשאר על השולחן" ולא מוחזר לתיירים. הוא הופך את הליך בקשת החזר המע"מ לתיירים לפשוט וקל באמצעות אפליקציית מובייל, שמדלגת על התורים ומעלימה את הניירת. ייחודיות השירות שלו היא בדיגיטציה מלאה של התהליך.
 
ריפנדיט מספק כיום את השירות בבלגיה ובקרוב ישיק אותו גם בסלובקיה ובמדינות נוספות באירופה. מייסדיו הם היזמים אורי לוין, יזם, מייסד ולשעבר נשיא waze, וזיו תירוש ממייסדי חברת .Stockton 
 
זיו תירוש, ( בתמונה למעלה מימין, עם זוראב פולוליקשווילי, מזכ"ל UNWTO), מייסד שותף ומנכ"ל Refundit: "אנו נרגשים מההכרה, שקיבלנו מטעם ארגון התיירות העולמי, על חשיבות נושא החזרי המע"מ לתיירים להנעת כלכלות, תמיכה בעסקים וכמובן הפיכת בילוי הקניות לתיירים למהנה יותר".
 
סה"כ 2,771 סטארטאפים מ-132 מדינות הגישו מועמדות להשתתפות בתחרות. 4 סטארטאפים ישראליים עלו לגמר התחרות הראשונה בו השתתפו 10 סטארטאפים. הסטארטאפים הם: Refundit, Seevoov, Howazit, ו- Pruvo.
 
מטרת התחרות הייתה לחשוף את הסטארטאפים המביאים את הפתרונות הטובים ביותר בתחום התיירות, שעתידים לשנות את ענף התיירות העולמי.
 
עוד במסגרת התחרות, PRUVO הישראלי, שעוקבאחרי ירידת מחירי הזמנת מלונות ומתריע על ירידה, והסטארטאפ הגרמנית e-bot זכו במענק של 100 אלף יורו למימוש אם יפתחו פעילות בפורטוגל.

בתמונה: הענקת הפרס על הבמה במדריד: נציגי ארגון התיירות העולמי, גלובליה וריפנדיט.

UNWTO יחצ

 
 



 
 
Bookmark and Share