Telecom News - HP הציגה מהפכה טכנולוגית בעולם העיצוב

HP הציגה מהפכה טכנולוגית בעולם העיצוב

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> HP הציגה מהפכה טכנולוגית בעולם העיצוב
HP הציגה מהפכה טכנולוגית בעולם העיצוב
מאת: חיים חביב, 25.1.19, 10:00HP

החברה פותחת עולם חדש בפני אדריכלים, ארכיטקטים ומעצבים לדרכים חדשות וליצירתיות בעולם העיצוב.

HP, יצרנית בעולם המדפסות, השיקה שלשום בתל אביב בשיתוף דפוס CAMPUS, את מדפסות הלטקס החדשות שלה, שמאפשרות להדפיס על כל משטח בלא לפגום במרקם הטבעי שלו. החברה מבטיחה צבע חי, חומרים נקיים (לא רעילים), הדפסה עמידה בפני מים ואור ויכולת לשמר חיות בתוך מבנה ללא פגם עד כ-150 שנה.

האירוע יוחד לאדריכלים, ארכיטקטים ומעצבים, עבורם פוטנציאל הניצול מדהים ופותח דרכים חדשות ליצירתיות מקצועית בעולם העיצוב. בפניהם הוצגה טכנולוגיית לטקס הנמצאת בשימוש מזה כ-25 שנה אך עדיין עוברת שינויים ושיפורים כל העת.

יתרונה של השיטה בכך, שהצבע נותר על המשטח ואינו נספג בו, ולכן נותר גמיש, לא נמתח או נקרע. בנוסף, מכיוון ששכבת הצבע דקה מאוד, הטקסטורה של המשטח נשמרת ולא משתנה: עץ נותר עץ, אלומיניום נשאר אלומיניום. כך, ניתן להדפיס גבי כ-1000 חומרי גלם שונים, רכים וקשיחים, בהם זכוכית, אלומיניום, PVC, עץ, קרטון ועוד. 

בועז כהן, מנהל המכירות בחטיבת המדפסות הרחבות של HP סקר בפני את מגוון אפשרויות ההדפסה: הדפסה רחבה על יריעות לטקס המשמשות לציפוי רהיטים, תמונות רחבות על מגוון חומרים קשיחים כמו עץ, אלומיניום, זכוכית ואף על גבי מראות המציעות אפקטים עיצוביים מדהימים.

המדפסות הרחבות מאפשרות הדפסת פוסטרHPים ענקיים, החל בקירות שלמים ועד שלטי חוצות עתירי ממדים ברוחב של מטרים ובאורך לא מוגבל (עד עשרות מטרים).

ההדפסה מהירה, מבוססת הזרקת דיו, והשימוש "בצבעים ירוקים" העומדים בתקני בטיחות מחמירים (אינם רעילים, אינם פולטים לאוויר מולקולות רעילות, כוללים חומרים מעכבי בעירה) מאפשר לראשונה שילוב מסיבי בעיצוב פנים של דירות יוקרה, בתי מלון, בתי חולים, בתי עסק ומוסדות ציבור.

קמפוס לדפוס דיגיטלי הפועל בישראל מזה למעלה מעשור, הציג בפני כ-200 מעצבים ואדריכלים, שלמדו על הקשר ההדוק בין עיצוב לטכנולוגיה במפגש, דוגמאות מרתקות ליישומי הטכנולוגיה החדשה של HP: כריות ופופים, חומרי ריפוד לרהיטים, ווילונות גלילה/הצללה בעיצוב אישי, קירות אומנותיים, הדפסה על זכוכית המקלחון וגם על מראות, חיפוי קירות/טפטים, אריחים ורצפות.

כאמור, הטכנולוגיה ירוקה לחלוטין, ללא סכנת זיהום, בלא ריח ועם צבעים לא דליקים.

זו טכנולוגיה מומלצת מאוד לעיצוב חללי משרדים, בתים פרטיים, בתי מלון ובתי חולים.

בפאנל מעצבים ישראלים, שהתקיים במפגש, הייתה הסכמה רחבה, שהמוצר החדש מאפשר לחולל פלאים באדריכלות הישראלית.

מעצב, שישתמש במדפסות החדשות (במגוון הצבעים המוצעים) של HP, יוכל, למעשה, להדפיס כל עיצוב שיבחר (יש להקפיד על זכויות היוצרים של מעצבים ואמנים).

אולם, כדי להקל על מלאכת העיצוב החברה מעסיקה 20 מעצבים מרחבי העולם, שבונים אפשריות עיצוב ייחודיות בהתאם לטרנדים עולמיים וצבעים פופולריים לעונה.

מידע נוסף - כאן.

HP



 
 
Bookmark and Share