Telecom News - גוגל מציעה כלים יעילים לחיים דיגיטליים חכמים בהם אפליקציית Family Link

גוגל מציעה כלים יעילים לחיים דיגיטליים חכמים בהם אפליקציית Family Link

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> גוגל מציעה כלים יעילים לחיים דיגיטליים חכמים בהם אפליקציית Family Link
גוגל מציעה כלים אפקטיביים לחיים דיגיטליים חכמים ובטוחים וביניהם אפליקציית Family Link
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.19, 17:28FAMILY LINK מסך
 
לקראת יום האינטרנט הבטוח: אפליקצייתFamily Link  בעברית לאנדרואיד ולאייפון, שמאפשרת להורים לקבוע כללים למרחב הדיגיטלי של ילדיהם. גוגל מציעה גם טיפים לקביעת מרחב דיגיטלי מאוזן לילדיהם וטיפים שימושיים לכל אחד.
 
טכנולוגיה טובה אמורה לשפר את החיים שלנו ובעיקר להשתדל שלא להפריע להם. אבל לא כולנו דומים ולכל אחד ואחת מאתנו יש הבנה אחרת לגבי השימוש, שנכון לנו בדיגיטל.
 
Google פיתחה בשנים האחרונות מגוון רב של מוצרים וכלים, שמאפשרים לכל אחד לקחת אחריות על הזמן שלו במרחב הדיגיטלי וגם להתנתק מדי פעם.
 
רגישות מיוחדת בנושא נוגעת לדור הצעיר. כמי שנולדו לעידן דיגיטלי, הילדים של היום מחוברים יותר מתמיד לטכנולוגיה. לצד לימוד, משחק, פנאי וחיפוש אחר תשובות לשאלות, שמעניינות אותם באמצעות כלים דיגיטליים, השימוש של ילדים ונוער בסלולר ובמכשירים דיגיטליים מעלה גם לא מעט אתגרים.
 
זו הסיבה, ש-Google פיתחה את Family Link, שמאפשרת להורים ליצור עבור הילדים כללים לשימוש בריא וחכם יותר במרחב הדיגיטלי. האפליקציה, שזמינה גם בעברית, נותנת להורים יכולת להבין את הרגלי צריכת המדיה של הילדים באמצעות דו"חות פעילות המראים את היקפי השימוש באפליקציות שונות, להחליט עבורם מתי הגיע הזמן לעזוב את הטלפון הנייד (באמצעות הגדרת זמן שינה או אפילו נעילת המכשיר מרחוק) ולפקח ולאשר את האפליקציות שהם בוחרים להוריד.
 
בנוסף, ניתן למצוא את המיקום שלהם, אם המכשיר מחובר לאינטרנט ואפילו להגדיר בקרת הורים לחשבון של הילדים על גבי המחשב הביתי.
 
פיקוח על השימוש במכשיר הסלולרי מעל גיל 13 צריך להיות בהסכמת הילדים. לבני הנוער קיימת זכות להפסיק את הפיקוח על השימוש בנייד באופן חד-צדדי בכל רגע שירצו, אך במקרה זה אפליקציית Family Link תנעל את המכשיר למשך 24 שעות כדי שההורים יוכלו בזמן זה לשוחח עם ילדיהם או לפעול בדרך אחרת.
 
לקראת יום האינטרנט הבטוח, שיחול מחר, הנה עוד כמה טיפים של  Google, שיכולים לסייע להורים ליצור מרחב דיגיטלי בטוח ומאוזן יותר לילדיהם:
 
צרו עוד היום בקרת אינטרנט לילדים ולבני נוער. התהליך לוקח 10 דקות ומחייב חשבון Google נפרד להורה ולילד.
 
אם כרטיס האשראי שלכם מותקן על גבי חשבון הילדים בחנות האפליקציות של Google, זה הזמן ליצור ספריית אפליקציות משפחתית. תוכלו להגדיר את אמצעי התשלום המשפחתי (ולהיות אחראים על אישורי הרכישה) ולשתף עם כולם אפליקציות ומשחקים.
 
קראו בקפידה את מדריך Google Play להורים, תוכלו להימנע מחיובים לא רצויים וללמוד איך להגביל הורדה ורכישה של אפליקציות על פי גיל.
 
והנה עוד כמה טיפים שימושיים לכל אחד מאתנו:
 
הזכירו לעצמכם לעשות הפסקה כשאתם צופים ב-YouTube. צרו התראה מותאמת אישית על גבי האפליקציה שתעזור לכם להתנתק.
 
מעניין אתכם לדעת מהם הרגלי הצריכה שלכם ב-YouTube? כנסו לאפליקציה, לחצו על תמונת הפרופיל שלכם ועל משך הצפייה (Time watched) ותוכלו לגלות כמה זמן אתם מבלים בצפייה. בנוסף תוכלו להגדיר את הדרך שבה אתם צופים, האם אתם מעוניינים בהפעלה אוטומטית של הסרטון הבא או לא.
 
השתמשו בהגדרות של Gmail כדי להתמודד עם עומס ההודעות. השביתו את ההתראות ב-Gmail או לפחות בחרו לקבל את החשובות שבהן. אם אתם יוצאים לחופשה, אל תקבלו מיילים בכלל. הוסיפו מענה אוטומטי לתיבת המייל שאינכם מעוניינים לענות.
 
אם יש לכם אנדרואיד, אתם יכולים לנסות את תוכנת 'נא לא להפריע' ולהשתיק את המכשיר מדי פעם. אתם יכולים לבחור מה לחסום (הודעות, התראות, צלילים ועוד).
 
אתם גם יכולים לבחור את מספר ההתראות, שאתם מקבלים מאפליקציות שונות והתדירות שלהן.
 
האם ידעתם שאפשר להעתיק קוד אימות שקיבלתם מאפליקציה ישירות מההודעה? יש עוד לא מעט קיצורים נוספים היכולים לחסוך לכם זמן.
 
להורדת האפליקציה Family Link  באנדרואיד או iOS   

 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share