Telecom News - למה ארגונים ועסקים צריכים ענן מנוהל?

למה ארגונים ועסקים צריכים ענן מנוהל?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> למה ארגונים ועסקים צריכים ענן מנוהל?

למה ארגונים ועסקים צריכים ענן מנוהל?
מאת: ברק למפיט, 14.2.19, 07:30ברק למפיט

מחשוב ענן מנוהל מאתגר גם את אלה, שהיו בטוחים, שהם עומדים בחזית הטכנולוגיה, עד שבא הענן המנוהל והראה להם למה הארגון או העסק שלהם באמת מסוגל.

בכל רגע יוצאים עדכונים חדשים לתוכנות חדשניות, שנועדו לאבטח, לשפר, לנתח, לנטר, לשבח ולשפר את השליטה והניהול של המידע העסקי והארגוני. שירותי מחשוב הענן המנוהל מעניקים לארגון ולעסק את הגישה לכל הפיצ'רים החדשים עם רגע יציאתם לשוק.

איך הכלים של הענן המנוהל הופכים את הארגון לסופר-ארגון?

ניהול שירותי דואר אלקטרוני בזמינות מלאה
לאנשי ה-IT יש דברים יותר חשובים לעשות מאשר לרוץ בין משתמשים ולהתקין להם תיבות דואר, לאבטח את המידע ולהצפין אותו, לפקח על הנעשה בתיבות הדואר ולהקצות סיסמאות. במקום לעבוד בשביל עובדי החברה, שירותי ניהול תיבות דואר בענן משחררים את אנשי ה-IT לעבוד עבור הלקוחות של החברה, שהם הלקוחות האמתיים.

הם מספקים ניהול כל יומני החברה לרבות סמארטפונים, פגישות וידאו, קבצים מסונכרנים, הצפנה על פי דרג והתאמה אישית של מערכת התקשורת הבין ארגונית בדיוק לפי הצרכים.

ניהול שירותי גיבוי מתקדמים
מדובר בשירותי גיבוי וסנכרון ברמות ההצפנה הגבוהות ביותר בתחום ולפני כולם. שרידות מקסימלית מובטחת בשימוש בתוכנות המגנות מפני וירוס כופרה ותוכנות רוגלה זדוניות.

בעידן בו כל כמה דקות יוצאים לשוק וירוסים חדשים, שירותי הגיבוי של מערכות ההגנה בחברת הענן מספקים לארגון ביטחון ואבטחה. אלה, יחד עם משאבים חזקים ושירותים בהתאמה אישית, מאפשרים מהירות בעבודת הארגון.
 
ניהול הגנה על - ATP
ההתפתחויות הטכנולוגיות הובילו להתפתחותן של התקפות טכנולוגיות משוכללות יותר בנפח, במהירות וברמות התחכום שלהן. תוך שניות, תוכנה זדונית יכולה לפרק את כל מה שנבנה בעמל רב. התקפות, שמתקיימות בתוך שניות ספורות (Zero day attacks), הן בין הגורמים המסוכנים ביותר לארגון המסורתי, שעדיין לא התגונן בפני וירוסים מתקדמים.

ATP, שירות המוענק כשכבת הגנה לשירותי הדואר בענן, הוא חיוני בתחום האבטחה ומותאם אישית לצרכים הארגוניים. באמצעות תכנית מחשוב ענן מותאמת אישית, ניתן להיות מוגנים תמיד.

ניהול שרתים ייעודיים
מדובר בשרתים בהתאמה אישית המעניקים חופש מלא מצד אחד וסיווג מקסימלי עד לרמת הקובץ. במקום להסתבך שעות באיתור מידע, כל עובד מגיע למידע הדרוש לו בתוך מאית השנייה, נהנה מגלישה ברמה הגבוהה ביותר ומזמינות ונגישות לכלל המידע בענן מכל מקום ובכל רגע.

ניהול שירותי DRP
הארגון קרס בעקבות תקיפה, נפילת הרשת או בעיה אחרת בשרת? מערכת התאוששות מאסון בהתאמה אישית על פי צרכי הארגון יכולה להציל אותו מהפסדי עתק ופגיעה עמוקה במוניטין.

ניהול מידע בטכנולוגיות מתקדמות
במקום להתפשר על שליפה איטית של קבצי מידע, אפליקציות ייעודיות מבטיחות ניהול, אבטחה, שיתוף וסנכרון של המידע במהירות וללא צורך בהתערבות חיצונית. המידע הרצוי נשלף בתוך שניות לעיניים הנכונות ומנוהל בחכמה ע"י בעל ההרשאה הגבוהה ביותר.

פתרונות הענן המנוהל לארגון ולעסק

החיסכון והרווח

עם כלי עבודה מקצועיים, שמסופקים באמצעות שירותי הענן המנוהל, הארגון משפר משמעותית את הביצועים. מרגע שמכניסים, למשל, את Microsoft Azure Reserved Instance  לעבודה שוטפת, נהנים משירותי SQL שוטפים, חיסכון משמעותי בתשלום על Database ושימוש במאגרי SQL בחיסכון העולה על 80%.
 
החיים בארגון ובעסק משתנים ללא היכר משילוב הענן המנוהל. איך זה קורה?

תחזוקה אפסית - שירותי ענן מנוהל מתחזקים את כל מערכות ההפעלה, העדכונים השוטפים, גיבויים למידע, תמיכה למשתמשי הקצה ועוד.
שרידות מרשימה - בשל היכולות הרבות של פלטפורמות הענן, ניתן להבטיח לארגון ולעסק שרידות וזמינות מלאים.
התאמה של נפח אחסון ושימוש - נפח השימוש כל הזמן משתנה ומתעדכן. עם ענן מנוהל, לא משלמים שקל אחד יותר מהיקף השימוש.
ביצועים מרשימים - כשהמתחרים נתקעים שוב, כונני SSD ומשאבים דינמיים, שמסופקים על פי דרישה, שומרים על ביצועים מרשימים.
אבטחה מתקדמת - כל שיטות ההצפנה המתקדמות ביותר מיושמות בענן המנוהל מרגע שהן יוצאות לשוק.
ניטור מידע שוטף - כלל המידע העובר בענן המנוהל מנוטר ומפוקח כל הזמן.

לסיכום: במקום להעמיס את כל המטלות על ה-IT, מקבלים את כל העדכונים והטכנולוגיות החדשניות ביותר היישר משירות הענן המנוהל.
 
מאת: ברק למפיט, פברואר 2019.
סמנכ"ל פיתוח עסקי, חברת Exsitu
 
CLOUD FREE



 



 
 
Bookmark and Share