Telecom News - ליאור מרום מונה לדירקטור תפעול ופיתוח עסקי בפירמת הייעוץ הבינ"ל CyTech

ליאור מרום מונה לדירקטור תפעול ופיתוח עסקי בפירמת הייעוץ הבינ"ל CyTech

דף הבית >> מינויים >> ליאור מרום מונה לדירקטור תפעול ופיתוח עסקי בפירמת הייעוץ הבינ"ל CyTech
ליאור מרום מונה לדירקטור תפעול ופיתוח עסקי בפירמת הייעוץ הבינלאומית CyTech
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.19, 12:02ליאור מרום יחצ

ליאור מרום מונה לתפקיד Director of Operation & Business Development בפירמת הייעוץ הבינלאומית CyTech, שעוסקת בייעוץ הגנת הסייבר, מבוססת בישראל ופועלת באירופה, ארה"ב, אסיה ואפריקה. החברה מבוססת על היכרות מעמיקה עם עולמו של מנהל אבטחת המידע, ה-CISO ומתמקדת בעולם הגנת הסייבר.

במסגרת תפקידו הוא יוביל את החברה באמצעות ייחודה בעולם ה-CISO דרך ביצוע פרויקטים ע"י יועצים מוסמכי תכנית ה-CISO ובעלי הסמכות בינלאומיות מגוונות. בנוסף, הוא יקדם מגוון מתודולוגיות לניהול יעיל ואפקטיבי של אבטחת המידע והגנת הסייבר בארגון.

ליאור הוא בעל ניסיון בתחומי הניהול בעולמות ייעוץ אבטחת מידע, מדריך במסלולי קורס ה-CISO של CyTech ומקיים ליווי אישי ומקצועי למנהלי אבטחת מידע בהתמודדויות אל מול האתגרים הניצבים בפניהם.

בעבר הוא מילא שורה של תפקידי ניהול ביניהם: בחברת קומסק Head of Account Management בניהול הפעילות העסקית של החברה בארץ בתחום ייעוץ אבטחת מידע, ובחברת סלקום בניהול צוות ה-Professional Services בעולמות התקשורת, שירותי ענן ואבטחת מידע.

ליאור הוא בוגר הנדסת אלקטרוניקה מטעם מכללת אפקה ובעל הסמכות CISO ו-CISM של ארגון ISACA העולמי.

ליאור מרום: "עבורי זאת זכות גדולה להיות בצוות הניהולי של החברה ולהוות גורם משמעותי בעיצובה ובפיתוחה. CyTech  שמה לה למטרה לקדם את תפקיד מנהל אבטחת המידע והעצמתו בארגונים בארץ ובעולם, מתוך ראייה רחבה, שמטרת אבטחת המידע בארגון היא להיות Business Enabler".

חן חפר, מנכ"ל CyTech: "המינוי של ליאור לתפקיד הוא אבן דרך בהתפתחות החברה. ליאור הוא ה-CISO האולטימטיבי, ומייצג את הכישרון הנדרש להצלחתו של כל ארגון באבטחת המידע והגנת הסייבר. בתור דירקטור תפעול ופיתוח עסקי של סייטק, ליאור יהיה שותף להנהגת החברה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share