Telecom News - חממת AEON למיזמים המפתחים פתרונות לגיל השלישי פותחת מחזור חדש

חממת AEON למיזמים המפתחים פתרונות לגיל השלישי פותחת מחזור חדש

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> חממת AEON למיזמים המפתחים פתרונות לגיל השלישי פותחת מחזור חדש
חממת AEON למיזמים המפתחים פתרונות לגיל השלישי פותחת מחזור חדש
מאת: מערכת Telecom News, 20.2.19, 14:45קשיש
 
קימברלי קלארק ולאומי מצטרפים השנה לחממת AEON בתחום ה-Social Tech וה-Ageing. לאירוע לקראת מחזור חדש מוזמנים יזמים, מפתחים וסטארטאפים, שמפתחים טכנולוגיות המשפרות את איכות חייהם של קשישים, תומכות בגורמי סיעוד מקצועיים, ומקלות על גישת מבוגרים ומשפחותיהם למידע, מוצרים ושירותים ייעודיים. זה צעד לביסוס אקוסיסטם ליזמות בתחום הזקנה.
 
חממת AEON לקידום סטארטאפים המפתחים פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שמסייעים לאזרחים ותיקים להזדקן בכבוד, משיקה מחזור חדש. החממה, שהוקמה ע"י עמותת מטב וחברת TechForGood, מתרחבת ומודיעה על הצטרפות התאגיד הבינלאומי קימברלי קלארק ובנק לאומי.
 
החממה הוקמה כדי לסייע ליזמים ומפתחים, שנמצאים בשלבים ראשוניים, להוציא מן הכוח אל הפועל פתרונות טכנולוגיים ובכך לקצר את זמן הגדרת ופיתוח המוצר. כ"כ, מקבלים הסטארטאפים מנטורינג של מומחים טכנולוגיים, עסקיים ושיווקיים. בנוסף, הסטרטאפים זוכים לחשיפה למשקיעים מקומיים ובינלאומיים המתמקדים במיזמים בתחום הזקנה.
 
תוכנית החממה באה לתת ליזמים בתחום בית בו יוכלו להיחשף באופן המיטבי לצרכים הייחודיים והמשתנים של האוכלוסייה המבוגרת, ולעבוד ביחד עם גופים בארץ ובעולם כדי לפתח מענה טכנולוגי לאותם אתגרים יומיומיים ומהותיים בחייהם של מבוגרים.
 
החממה תתמקד השנה באיתור ופיתוח פתרונות עבור המטפלות והמטפלים הסיעודיים, מי שלמעשה מלווה את הקשישים ביומיום ואחראים במידה רבה לאיכות חייהם וביטחונם. הגידול בשיעור האוכלוסייה המבוגרת בישראל, בשילוב הבנת האתגרים איתם מתמודדת אוכלוסייה זו, מניע יזמים לפעילות המהווה עבורם הזדמנות כפולה: יצירת אימפקט חברתי חיובי, לצד בניית חברות טכנולוגיה לשוק גדל ובעל פוטנציאל רווח גדול.
 
האירוע לקראת המחזור החדש של חממת  AEON יתקיים ב-25.2.19 ב-18:00-20:00 במתחם Rise שברחוב אחד העם 54, ת"א.

לאירוע מוזמנים  יזמים, מפתחים וסטארטאפים, שמפתחים טכנולוגיות המשפרות את איכות חייהם של קשישים בבית, תומכות בגורמי הסיעוד המקצועיים, ומקלות על הגישה של מבוגרים ומשפחותיהם למידע, מוצרים ושירותים ייעודיים.
 
באירוע תוצגנה למועמדים הפלטפורמות השונות המוצעות במסגרת התוכנית, לתמיכה מקצועית ולתמיכה כספית בסטארטאפים המייצרים אימפקט חיובי ועסקי בתחום הזקנה והסיעוד.
 
באירוע החשיפה יציגו את תוכנית החממה בפני היזמים: עמי ברגמן, יו״ר הועד המנהל של עמותת מטב וליאור שטרסברג, מנכ״ל עמותת מטב, אורי בן שי, מנכ״ל קימברלי קלארק ישראל, ושירה אלטשולר, מנהלת החדשנות של קימברלי קלארק, ניר שמעוני ועומרי בורל, מנכ״לים משותפים ומייסדי TechForGood, דובר/ת מטעם בנק לאומי, רן גרודצקי, שותף מנהל, קרן ברידג׳ס ישראל, ואריק כבירי, בוגר המחזור הראשון של החממה, מייסד ומנכ״ל iSavta.
 
אורי בן שי: "אוכלוסיית הגיל השלישי הייתה תמיד בליבת העשייה שלנו. אנו מכירים את הצרכנים, הצרכים והאתגרים ואנו מבינים, שפתרונות טכנולוגיים ושירותים מתקדמים יכולים להקל על חייהם ולאפשר להם לחיות חיים איכותיים, עצמאיים ועשירים יותר. אנו מברכים על האפשרות להצטרף לחממת AEON ורואים בכך הזדמנות לעבוד על פתרונות ושירותים מתקדמים כדי לענות על צרכי הגיל השלישי".
 
ליאור שטרסברג: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה שלנו עם TechForGood במסגרת החממה הייחודית שייסדנו, והשנה הדגש יינתן על מיזמים העוסקים בנושאים הקשורים לעבודת הטיפול הסיעודי בבית הקשיש. מספר הקשישים הסיעודיים בארץ גדל והם מתמודדים עם אתגרים מורכבים והנטל על המשפחות גדל גם הוא. עם זאת, תחום הטיפול עצמו נותר כמעט ללא שינוי, ולכן יש כאן אתגר, שחייבים לפצח".
 
עומרי בורל: "אנו ב-TechforGood רואים הזדמנות ברתימת טכנולוגיה וחדשנות יזמית לטובת פיתוח פתרונות לאוכלוסייה המבוגרת. אנו נרגשים על הרחבת החממה אותה ייסדנו ביחד עם עמותת מטב, ועל כך, שמצטרפים 2 שותפים גדולים לחממה - התאגיד הבינלאומי קימברלי קלארק ובנק לאומי. אנו רואים בהצטרפותם צעד נוסף במסע לביסוס אקוסיסטם שלם ליזמות בתחום הזקנה, שייצר אימפקט חברתי וייתן מענה לביקוש של משקיעים בחדשנות בתחום ה-Ageing, ולביסוסה של ישראל כשחקנית מובילה בתעשיית ה-Social-Tech העולמית".
 
 



 
 
Bookmark and Share