Telecom News - ענקית הריטייל התאילנדית 7Eleven מחפשת טכנולוגיות ישראליות

ענקית הריטייל התאילנדית 7Eleven מחפשת טכנולוגיות ישראליות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ענקית הריטייל התאילנדית 7Eleven מחפשת טכנולוגיות ישראליות
ענקית הריטייל התאילנדית 7Eleven מחפשת טכנולוגיות ישראליות
מאת: מערכת Telecom News, 27.2.19, 12:157ELEVEN

היא מתעניינת בתחומי הריטייל - טכנולוגיות  Self-Checkout ,E-Commerce וניטור מדפים, ברפואה מרחוק ( (Telemedicineוהאוטומוטיב.

היום הגיעה לישראל משלחת עסקית בכירה של חברתCPall , שמפעילה כ-12,000 חנויות Eleven 7 ברחבי תאילנד, כדי לבחון טכנולוגיות ישראליות בתחומי הריטייל, הרפואה מרחוק (Telemedicine) והאוטומוטיב.
 
חברת CPall היא חברתB2C  הגדולה בתאילנד, בשווי של כ-25 מיליארד דולרים, והיא חברת בת של תאגיד ,CP קונגלומרט בעל 300 חברות בנות, בתחומי הריטייל, המזון, האוטומוטיב והפיננסים.
 
מעבר לרשתEleven 7 מחזיקה החברה גם ברשת הסופרמרקטיםMakro , רשת בשווי של 6 מיליארד דולרים הפעילה כ-100 סניפי ענק בתאילנד. מזה תקופה מתכננת רשת המרכולים לקדם מודלים עסקיים נוספים, שיצרו הכנסה מלבד עסקי הריטייל. פריסת הרשת הרחבה, שמגיעה לכל נקודה בתאילנד עקב מודל הזיכיונות שלה, פותחת לחברה אפשרויות מעניינות לכניסה לשווקים הצוברים תאוצה במדינה. 
 
אחד המודלים בהם בחרה החברה הוא שוק הTelemedicine-. לתאילנד מוניטין ברמה עולמית בתחום הבריאות. במדינה מועסקים רופאים בינלאומיים מוסמכים ובבתי החולים הפרטיים המובילים יכול מטופל ממוצע ליהנות מרפואה טובה, בתנאים של מלון 5 כוכבים וב"מחירי תאילנד".
 
עם זאת, רפואה זו אינה מונגשת לכל אזרח וקיימים אזורים רבים בתאילנד, שהרפואה בהם אינה נגישה. על כן, מתכננת החברה להקים קליניקות רפואה מרחוק בסניפי הרשת, שיאפשרנה ללקוחות לקבל אבחון ראשוני ומרשם מידי לרכישת התרופות בחנות.
 
תחום נוסף בו תתמקד החברה הוא הריטייל-טק, תחום בו ישראל יצרה לעצמה מוניטין חדשני ומתקדם. טכנולוגיות Self-Checkout ,E-Commerce  וניטור מדפים הן רק חלק מהטכנולוגיות, שהחברה התאילנדית מגיעה לבחון בארץ.
 
בראש המשלחת המבקרת השבוע בישראל עומד  Dr. Anuruck WatanathawornwongהChief New Business Officer- של החברה, שאמון על תכנון, צמיחה והטמעה של המודלים העסקיים החדשים של הרשת בשנים הקרובות. בביקורו בן 3 הימים בארץ יבקר ויפגוש הבכיר כ-20 סטארטאפים, שיסייעו לרשת לצמוח לאפיקים חדשים בשנים הבאות.
 
דגן אלוני, הנספח המסחרי של משרד הכלכלה והתעשייה בתאילנד: "זה ביקור ראשון מסוגו של חברת CPall בישראל. מדובר בחברה הצרכנית הגדולה בתאילנד ואנו שמחים, שלאחר עבודה מאומצת, הצלחנו להביא את מקבלי ההחלטות בחברה ל-3 ימים בישראל, בהם יפגשו חברות וסטארטאפים המכוונים לשווקים במזרח. אנו ממשיכים לפתוח דלתות לחברות הישראליות ולדאוג, שלביקורים עסקיים מסוג זה תהיה המשכיות לשם קידום התעשייה הישראלית בתאילנד".
 
 



 
 
Bookmark and Share