Telecom News - הסטארטאפ Vorpal בתחום הרחפנים נבחר לשת"פ עם At&T ומיקרוסופט

הסטארטאפ Vorpal בתחום הרחפנים נבחר לשת"פ עם At&T ומיקרוסופט

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Vorpal בתחום הרחפנים נבחר לשת"פ עם At&T ומיקרוסופט
הסטארטאפ הישראלי Vorpal בתחום הרחפנים נבחר להוביל שלב הוכחת היתכנות (POC) בשיתוף עם מרכז החדשנות של T&AT בישראל ו-Microsoft Azure
מאת: מערכת Telecom News,  27.2.19, 16:05שת"פ
 
חברות AT&T ו-Microsoft Azure בוחנות הטמעת יכולות מחשוב קצה Network Edge Compute-NEC לתוך רשת דור 5 לעסקים. הסטארטאפ לאיתור וגילוי רחפנים ימנף את הפלטפורמה.
 
חברתהתקשורת העולמית AT&T וחברת Azure Microsoft תשתפנה פעולה עם הסטארטאפ הישראלי Vorpal, שמציע פתרונות לאיתור ולגילוי רחפנים, לטובת בחינה של הטמעת יכולות רשת מחשבי קצה CNetwork Edge Compute - NE לתוך רשת דור 5. זאת, בעקבות הכרזת AT&T על השקת גישה אסטרטגית חדשה להטמעת דור 5 בעסקים.
 
מרכז החדשנות (Foundry) של AT&T בישראל, שפועל בכל תחומי הליבה של החברה העולמית, כדי לסייע לסטארטאפים ישראלים לעבוד עם AT&T, היה  הראשון לזהות את הפוטנציאל הטכנולוגי של Vorpal, למינוף היכולות המתקדמות של רשת מחשוב קצה (NEC) .
 
AT&T ו-Azure Microsoft החלו בשלב הניסוי של רשת מחשוב קצה (NEC) ותבחנה דרכים לצמצום זמני השהייה בעת העברת נתונים וכמו כן, שיפור חוויית המשתמש, ע"י פריסת שירותי ענן מתקדמים במיקומים גיאוגרפיים ספציפיים, הקרובים יותר למוקדי עסקים. פריסה מלאה של התשתית תאפשר לעסקים עוצמה מחשובית, זמני העברת נתונים מהירים ורשת אופטימלית לניתוב נתונים, ללא הצורך בהתקנת שרתים ייעודים בשטח.
 
יתרונות אלה יהיו הכרחיים לעסקים מתחומי הקמעונאות, בריאות, אבטחת מידע, ייצור ובידור, שעיקר פועלם תלוי בביצועי ענן והאינטרנט של הדברים - IoT.
 
הוכחת היתכנות בישראל
כדי להראות את פוטנציאל שירותי ה-NEC, יצרה חברת AT&T סביבת NEC במרכזי החדשנות שלה בטקסס ובישראל, וחיפשה סטארטאפים, שיכולים למנף את הפלטפורמה להאצת ייצור פתרונות פורצי דרך, שיענו לדרישות המשתנות של התעשייה. מי שנבחר להוביל את שלב הניסוי והוכחת ההיתכנות (POC) הוא מיזם Vorpal הישראלי, המפתח פתרונות לאיתור ולגילוי רחפנים.
 
השימוש ברחפנים נמצא כיום בשיאו. בחלק מהמקרים הוא גורם למפגעים בטיחותיים, כאשר הרחפנים חוצים אזורים אסורים. Vorpal מציע שירות יעיל ביותר עבור שדות תעופה, כוחות הביטחון וחברות נוספות הזקוקות ליכולת איתור רחפנים ומוקדי ההפעלה שלהם בזמן אמת.
 
הפתרון של Vorpal, יעשה שימוש בסביבה המשותפת, שיצרו AT&T ו-Azure, וכן כל תשתיות ה-LTE  וה- 5G של AT&T יעמדו לרשותi, כדי לאפשר ניתור ומדידת ביצועים מתקדמים במהירות גבוהה יותר.
 
לפי Vorpal, היקף השימוש ברחפנים צפוי לגדול באופן משמעותי, בדגש על רחפנים אזרחיים. לכן, חברות, שתעסוקנה בתחום ההגנה מרחפנים, תהיינה תלויות בקצב העברת נתונים מהיר ככל הניתן כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר.
 
מו קאביט, מנהל השיווק של:AT&T business: "אנו יוצרים דרכים חדשות ללקוחות לקבל גישה למגוון של שירותי ענן, קרובים יותר למיקום בו הם פועלים. באמצעות המהירות החדה של הסיבים האופטיים שלנו, תשתיות ה-LTE ורשת דור 5, אנו מכשירים את הקרקע לשירותים מתקדמים כמו Microsoft Azure, כדי שיוכלו להאיץ טרנפורמציות דיגיטליות של עסקים גדולים כקטנים".
 
יוסף חאלידי, סגן נשיא Azure ב-Microsoft: "שיתוף פעולה זה יאפשר לנו להציע שירותי ענן באופן יעיל יותר וללקוחות רבים יותר, באמצעות הרשת האלחוטית של AT&T - שתי החברות עובדות יחדיו כדי להשיג זמני השהייה נמוכים יותר, בעידן של גודש מידע עצום העובר בשרתים".
 
עופר הכהן, מנהל מרכז החדשנות של AT&T בישראל, אמר: "שיתוף הפעולה עם Vorpal הוא הוכחה נוספת לקשר ההדוק של AT&T עם האקוסיסטם בישראל. חיפשנו טכנולוגיה, שתוכל למנף את היכולות המתקדמות של 'מחשוב הקצה' ושל רשת דור 5, כדי להזניק קדימה פתרונות מתקדמים לצרכים עסקיים חדשים".
 
חברת AT&T, מכירה בחשיבות העצומה של שירותי NEC עבור עסקים. לפי המחקר של גרטנר: "מחשוב הקצה ישנה את דפוס העבודה בתאגידים הגדולים. תהליך עיבוד המידע הריכוזי יהפוך למבוזר.

חברות גדולות תבצענה חלוקה של המידעים שלהן במספר מוקדים. זה יקרה בקצב מהיר ויצור הזדמניות עסקיות רבות, לצד אתגרים וסיכונים".
 
 
5G



 
 
Bookmark and Share