Telecom News - גבי זודיק מונה למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ב-IBM

גבי זודיק מונה למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ב-IBM

דף הבית >> מינויים >> גבי זודיק מונה למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ב-IBM
גבי זודיק מונה למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין ב-IBM
מאת: מערכת Telecom News, 4.3.19, 12:15גבי זודיק יחצ צילום מירי דוידוביץ'

IBM הודיעה על מינוי גבי זודיק למוביל עולמי של אסטרטגיית מחקר הבלוקצ'יין בחברה. את המינוי הוא קיבל לאחר שורת הישגים במסגרת פעילותו העולמית בתחומי הבלוקצ'יין, ה-IoT והענן של החברה.

בישראל, גבי זודיק מוביל את המחקר הטכנולוגי בתחומים אלה ופועל במשותף עם מרכז המצוינות למחקר סייבר של החברה בבאר שבע לפיתוח פתרונות בלוקצ'יין בעולם אבטחת המידע. זודיק וצוותו ימשיכו לסייע גם לפעילות המקומית של החברה בפיתוח פתרונות בלוקצ'יין ייעודיים ללקוחות החברה בישראל.

זודיק הצטרף לצוות המחקר של IBM בחיפה לפני כ-25 שנים, במהלכן לקח חלק במגוון תפקידים בינלאומיים. בתפקידו בחברה העולמית הוא אחראי על כל פעילויות המחקר בתחום פלטפורמות ה-IoT, כולל פעילות המו"פ בתחומי IoT קוגניטיבי, מוצרים לבישים ומחשוב ענן.

כ"כ, זודיק משמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות ומוביל צוות הפיתוח הגלובלי של  Watson Assistant Solutions, הסייען החכם מבוסס בינה מלאכותית אותו השיקה החברה בשנה שעברה.

זודיק הוא בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון, תואר MBA מאוניברסיטת חיפה, ובמשך כעשור שימש כמרצה להנדסה אלקטרונית בטכניון.  

מינויו של זודיק מצטרף למינויה של ד"ר איה סופר, שביוני אשתקד מונתה לסגנית נשיאה עולמית למחקר טכנולוגיית בינה מלאכותית בחברה ולהובלתה של ד"ר מיכל רוזן צבי את תחום מחקר המידע הרפואי ברמה הגלובלית. 

גבי זודיק: "זה מעמד מרגש למדי שותפים החוקרים, המפתחים והמהנדסים במעבדות שלנו בחיפה, בב"ש וברחבי העולם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אחת ואחד מהם על עבודה משותפת, יצירתיות ועמידה באתגרים לא פשוטים. יחד הצלחנו להביא לעולם פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך ומשני מציאות".

קרדיט צילום תמונה עליונה: מירי דוידוביץ'

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share