Telecom News - אמיר הוכבאום מונה סמנכ"ל אבטחה ואבידן למדן סמנכ"ל ניהול מוצר בסינמדיה

אמיר הוכבאום מונה סמנכ"ל אבטחה ואבידן למדן סמנכ"ל ניהול מוצר בסינמדיה

דף הבית >> מינויים >> אמיר הוכבאום מונה סמנכ"ל אבטחה ואבידן למדן סמנכ"ל ניהול מוצר בסינמדיה
אמיר הוכבאום מונה לסמנכ"ל אבטחה ואבידן למדן לסמנכ"ל לניהול מוצר פלטפורמה ב-Synamedia
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.19, 14:45אמיר הוכבאום יחצ

חברת Synamedia, שעוסקת בפיתוח פלטפורמת וידאו קצה אל קצה, ובפיתוח טכנולוגיות לאבטחה והצפנת שידורי טלוויזיה וסטרימינג ומעסיקה 3,500 עובדים ברחבי העולם, בהם 550 במרכז הפיתוח בהר חוצבים, ירושלים, (צמחה מ- NDS הירושלמית, התמזגה לתוך חטיבת הווידאו של סיסקו, ולאחרונה התנתקה מסיסקו), הודיעה על 2 מינויים: אמיר הוכבאום, (בתמונה משמאל), ימונה לסמנכ"ל אבטחה, אבידן למדן ימונה לסמנכ"ל ניהול מוצר של פלטפורמות הווידאו החדשניות.
 
אמיר הוכבאום שימש ב-10 השנים האחרונות כסמנכ"ל מו"פ באלוט תקשורת. לפני כן שימש כסמנכ"ל מו"פ בחברת התקשורת Avaya וכמנהל הסניף הישראלי של החברה, וכסמנכ"ל תפעול ב-Axerra.

במסגרת תפקידו הוא יעזור למנף את הידע של Synamedia בתחומי מניעת פיראטיות ובטכנולוגיות וידאו ויסייע לבנות מנוע צמיחה חדש לחברה ע"י עיצוב, פיתוח והטמעה של פתרונות חדשניים למלחמה בפיראטיות.

אבידן למדן, (בתמונה משמאל), שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ב Kaltura, ולפני כן כ-CTO וסמנכ"ל מו"פ של TVinci, שנרכשה ע"י Kaltura, וכמנהל פיתוח ב-NDS.אבידן למדן

במסגרת תפקידו  הוא יתמקד בניהול פלטפורמת קצה אל קצה תוך מתן מענה לבעלי תוכן הרוצים להציע שירות ישירות לצרכנים, ספקי שירותי סטרימינג, חברות תקשורת (Telco) הרוצות להציע שירות וידאו בנוסף לשירותים של אינטרנט וטלפון, וללקוחות מסורתיים של שירותי וידאו (PayTV) שרוצים להציע חוויית משתמש מודרנית ותוכן נוסף המגיע משירותי סטרימינג.

אמיר הוכבאום: "מטרתנו היא לספק הגנה מיטבית על התוכן ועל השירות בכל הרבדים, לבצע ניטור ומעקב אחר האיומים המתחדשים ולפעול למניעתם ולהסרתם. לשם כך הוכנסו לסינמדיה טכנולוגיות מתקדמות בפרט בתחום הבינה ולמידת מכונה, שוכללו יכולות המעקב אחר האיומים השונים ונמצאים בפיתוח כלי תגובה מתאימים".

אבידן למדן: "עבורי מדובר בסגירת מעגל אישית: את תחילת דרכי המקצועית עשיתי ב-NDS, ואני מצטרף לסינמדיה, שהוקמה על בסיס הידע שנרכש ב-NDS. אם בתחילת הדרך ב-NDS האתגר היה להעביר את גופי השידור משידור אנלוגי לדיגיטלי, הצעד הבא של סינמדיה הוא להעביר אותם מעולם דיגיטלי ל-OTT (Over The Top). כלומר, מתשתית ייעודית של כבלים ולוויינים לתשתית אינטרנט פתוח".

יעל פאינרו, סגנית נשיא בכירה לפיתוח תאגידי ומסחרי: "אמיר ואבידן מצטרפים לצוות של Synamedia בירושלים כדי להוביל את השינוי בעולם הווידאו. הצטרפותם תסייע לחברה במהלך ההתחדשות, שאנו עושים, ועיקרו השקעה במרכז הפיתוח הישראלי, שמייצר חדשנות המעצבת מחדש את תעשיית הווידאו".  

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share