Telecom News - מינויים בכירים של פרופ' זיאד חנא ואורית גרינגרז בקיידנס ישראל

מינויים בכירים של פרופ' זיאד חנא ואורית גרינגרז בקיידנס ישראל

דף הבית >> מינויים >> מינויים בכירים של פרופ' זיאד חנא ואורית גרינגרז בקיידנס ישראל
פרופ' זיאד חנא מונה למנהל מרכזי הפיתוח של קיידנס בישראל ואורית גרינגרז מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה
מאת: מערכת Telecom News, 14.4.19, 15:10פרופ' זיאד חנא יחצ קיידנס
 
חברת קיידנס ישראלcadence , חברת תוכנה גלובלית בתחום התכנון האלקטרוני, שהמטה שלה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, הודיעה על מינוים של 2 מנהלים בכירים בישראל. פרופ' זיאד חנא, סגן נשיא בכיר לפיתוח, מונה למנהל הפיתוח של קיידנס ישראל ב-2 אתריה - חיפה ופתח תקווה. אורית גרינגרז, דירקטורית בכירה, מונתה למנהלת אתר החברה בפתח תקווה.
 
פרופ' זיאד חנא כיהן עד עתה כמנהל מרכז הפיתוח בחיפה והוביל בחברה הגלובלית את החדשנות הטכנולוגית ואת הפעילות העסקית בתחום התכנון האלקטרוני הממוכן, תוך מיקוד בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה) לתעשיית השבבים.
 
זיאד חנא הגיע לקיידנס ב-2014, עם הרכישה של הסטארטאפ ג'ספר (Jasper) בה כיהן כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל. לפני כן, במשך 17 שנה, מילא תפקידי ניהול והנדסה באינטל ישראל וארה"ב. הוא חבר בארגון IEEE, ועד היום פרסם יותר מ-30 מאמרים מקצועיים, המציא 15 פטנטים וקיבל מספר פרסי הוקרה במסגרת פעילותו באינטל ובקיידנס.
 
זיאד חנא מוכר כפעיל בתעשיית ההייטק הישראלית, כמי שמקדם את שילוב החברה הערבית בה ובמסגרת זו מכהן כיו"ר משותף למועצה הציבורית בעמותת צופן.
 
זיאד חנא הוא בעל תואר ראשון ושני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב ודוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת אוקספורד באנגליה, בה הוא מכהן כפרופ' אורח בפקולטה למדעי המחשב.
 
אורית גרינגרז הצטרפה לקיידנס ב-2005 עם הרכישה של הסטארטאפ הישראלי וריסיטי (Verisity) ומאז עסקה במגוון תפקידי פיתוח וניהול בתחום תוכנות האימות (וריפיקציה).אורית גרינגרז יחצ קיידנס
 
בתפקידה הנוכחי היא המנהלת הגלובלית של מרבית פעילות פיתוח ספריות ה-IP בתחום הוריפיקציה. אורית גרינגרז תמשיך בתפקיד זה ותכהן גם כמנהלת האתר בפתח תקווה.
 
אורית גרינגרז היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל -אביב ועומדת לסיים את לימודי התואר השני בתוכנית ה-Executive MBA במנהל עסקים באוניברסיטת תל-אביב.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share