Telecom News - סאני זכתה במכרז ותספק Galaxy S10 לעשרות אלפי עובדי מדינה ומשפחותיהם

סאני זכתה במכרז ותספק Galaxy S10 לעשרות אלפי עובדי מדינה ומשפחותיהם

דף הבית >> מכרזים הייטק >> סאני זכתה במכרז ותספק Galaxy S10 לעשרות אלפי עובדי מדינה ומשפחותיהם
סאני זכתה במכרז ותספק Galaxy S10 לעשרות אלפי עובדי מדינה ובני משפחותיהם
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.19, 14:10סמסונג  גלקסי S10
 
סאני זכתה בפעם חמישית ברציפות במכרז האסטרטגי של החשב הכללי לאספקת מכשירי סלולר מתוצרת סמסונג למשרדי הממשלה. פורסמו המחירים.

סאני תקשורת סלולרית מקבוצת לפידות קפיטל, בתחום הטלפונים והאביזרים הסלולריים מתוצרת הענקית הדרום קוריאנית סמסונג זכתה בפעם חמישית ברציפות במכרז האסטרטגי של החשב הכללי במשרד האוצר לאספקת מכשירי סלולר מתוצרת סמסונג למשרדי הממשלה.

על פי תנאי המכרז, סאני נבחרה לשמש ספק יחיד ובלעדי של מכשירי סלולר מתוצרת סמסונג עבור עובדי משרדי הממשלה, לאחר שהצעתה דורגה ראשונה בין כל המציעים. סאני נבחרה לספק למשרדי הממשלה את מכשירי הדגל ה-Galaxy S10  - (גלקסי S10, גלקסי S10 פלוס, גלקסי S10E) ואוזניות גלקסי BUDS. היקף ההזמנות בפועל של מכשירי סמסונג מותנה בשיקול דעתם של עובדי משרדי הממשלה השונים ובהתאם לצרכיהם.

על פי ניסיון העבר, סאני מעריכה, שהזכייה במכרז החשכ"ל תאפשר להציע את מגוון המכשירים הנמכרים על ידה גם למשפחות העובדים ובאופן זה להגדיל את היקף המכשירים שימכרו ולהרחיב את פעילות השירות והמעבדות הצומחת של סאני.

מוטי וגל גונן מחברת מרג'ינס ייעוץ כלכלי ליוו את סאני בהליך המכרז זו הפעם החמישית.
 
לסאני שיתוף פעולה מלא עם סמסונג העולמית שהוביל להגדלת נתח השוק וחדירה למגזרים חדשים ולסגמנטים בתחום הלקוחות העסקיים, ארגוני עובדים ומועדוני צרכנות. סאני, המשמשת כמשווקת המורשה של סמסונג העולמית בישראל בשוק הפתוח, מצליחה לשמר את מעמדה כמובילת שוק, עם נתח שוק מוערך של מעל ל-50%.

משה פרי, מנכ"ל סאני תקשורת סלולרית: "אנו שמחים על הזכייה המשמעותית במכרז החשכ"ל. על סמך ניסיון העבר, אנו צופים, שזכייה זו תמשיך לבסס ולחזק את מעמדה של סאני כמובילת שוק הסלולר בישראל".

הודעת החברה במאיה - כאן.

עדכון:

מחירי דגמי מכשירי SAMSUNG, שיסופקו ע"י החברה:
סמסונג GALAXY S10 ב-2,538 ₪
סמסונג GALAXY S10E ב-1,838 ₪
סמסונג GALAXY S10 PLUS ב-3,038 ₪
אוזניות GALAXY BUDS ב-280 ₪


 



 
 
Bookmark and Share