Telecom News - הילה קליין מונתה ל-COO (סמנכ"לית תפעול) ב-Fiverr

הילה קליין מונתה ל-COO (סמנכ"לית תפעול) ב-Fiverr

דף הבית >> מינויים >> הילה קליין מונתה ל-COO (סמנכ"לית תפעול) ב-Fiverr
הילה קליין מונתה ל-COO (סמנכ"לית תפעול) ב-Fiverr
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.19, 13:10הילה קליין יחצ
 
Fiverr - זירת מסחר לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים, שעוזרת ב-160מדינות לחבר בין עסקים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ביניהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד, הודיעה היום על מינויה של הילה קליין ל-Chief Operating Officer - COO.
 
במסגרת תפקידה תעבוד הילה ישירות מול מנכ"ל ומייסד החברה, מיכה קאופמן, ומול צוות הנהלת Fiverr ותפעל לשיפור ולאופטימיזציה של תהליכים חוצי חברה בהתאם לאסטרטגיית החברה ותוכניות ההנהלה.
 
הילה מביאה עמה ניסיון בניהול קבוצות גדולות, ניהול מוצרים ופרויקטים טכנולוגיים בחברה ציבורית ורקע אנליטי. היא עבדה בחברת 888 במשך 15 שנים במגוון תפקידים ומ-2011 כיהנה כסגנית נשיא בכירה והובילה שם את חטיבת המוצר והטכנולוגיות (SVP Head of Product Technologies Division).
 
הילה היא בעלת תואר בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.
 
הילה קליין: "Fiverr משנה את הדרך, שבה העולם עובד, ואני שמחה להצטרף לצוות הנהלת החברה ולתרום מניסיוני להמשך הצמיחה וההתפתחות של Fiverr".
 
מיכה קאופמן: "עלינו למצוא דרכים למקסם את התפוקה, לעבוד באופן יעיל ולהוציא את המרב מתהליכי העבודה והתהליכים הארגוניים ולהילה יש את הכישורים המתאימים כדי להשיג את המטרות הללו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share