Telecom News - טרנד מיקרו קוראת לסטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר להירשם לתחרות

טרנד מיקרו קוראת לסטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר להירשם לתחרות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> טרנד מיקרו קוראת לסטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר להירשם לתחרות
טרנד מיקרו קוראת לסטארטאפים ישראלים בתחום הסייבר להירשם לתחרות ע"ש תמיר סגל ז"ל
מאת: מערכת Telecom News, 29.4.19, 13:40יחצ תמיר סגל ז"ל

החל רישום לתחרותSegal Cybersecurity Innovation Award  ע"ש תמיר סגל ז"ל, מנהל פעילות טרנד מיקרו ישראל, שהלך לעולמו בשנה שעברה, לסטארטאפים הנמצאים בשלב מוקדם.

מאות סטארטאפים בתחום הסייבר פועלים בישראל ומושכים מיליוני דולרים של משקיעים. הסייבר הישראלי, על פי דו"ח Finder Insight  של סטארטאפ ניישן סנטרל, מהווה 20% מכלל השקעות הסייבר העולמיות בתמיכת הון סיכון, כאשר ההשקעות הזרות בסייבר ישראלי עולות, ומהוות 65% מכל העסקות בתחום. הגנת הדאטה הוא המגזר הצומח ביותר בסייבר הישראלי, וב-2018 חצו לראשונה ההשקעות בסייבר ישראלי רף של מיליארד דולרים.

Trend Micro, שמעוניינת לסייע לטפח ולתמוך בסטארטאפים ישראלים, הכריזה על תחרות Segal Cybersecurity Innovation Award”" על שם תמיר סגל מנהל פעילות טרנד מיקרו ישראל, שהלך לעולמו בשנה שעברה בגיל 66. כמנכ"ל מספר סטארטאפים בשנות ה-90 של המאה הקודמת, תמיר רכש את המיומנות לזהות טכנולוגיה, שתשנה סדרי עולם. ב-2010 הוא הצטרף לטרנד מיקרו לאחר ששימש כסמנכ"ל בוואלה תקשורת, והפך לדמות אסטרטגית חשובה בחברה. הוא היה מנהל ואיש מכירות פנטסטי שהוביל לזכיית הסניף הישראלי במכרזים ובתקציבים של הארגונים הגדולים בארץ.

בתחרות מזמינה טרנד מיקרו סטארטאפים ישראלים מתחום הסייבר, שנמצאים בשלב מוקדם (שגייסו כסף ראשוני בלבד), להציג את הפתרון שלהם כדי להשיג ליווי מקצועי של אחת מהחברות המובילות עולמית בתחום.

התאריך האחרון לרישום הוא 6.6.19.

על פי כללי התחרות, פאנל של שופטים, שכולל מומחי סייבר ומשקיעים, יכריז ב-20.6.19 מיהם 5 הסטארטאפים, שעלו לשלב הגמר בתחרות וב-18.7.19 יוזמנו הסטארטאפים לפרזנטציות מול השופטים ((Pitch Off Day. בתום הפרזנטציות יוכרז הסטארטאפ הזוכה, שיקבל 10,000 דולרים, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב למשך 6 חודשים, ליווי של בכירי החברה וייעוץ שוטף שלהם, ו-2 כרטיסים לתערוכת RSA בארה"ב ולהכרות עם בכירים ענף הסייבר ויזמיו.

רישום לתחרות -כאן.
 
  
 
NOEDVPN



 
 
Bookmark and Share