Telecom News - רד האט הכריזה על הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה

רד האט הכריזה על הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> רד האט הכריזה על הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה
רד האט הכריזה על הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.19, 16:35אשש בדאני יחצ

החברה מגדירה מחדש Kubernetes ארגוני דרך אוטומציה עם Red Hat OpenShift 4 המפשטת פריסות ענן היברידי וריבוי עננים. הפלטפורמה מקדמת פרודוקטיביות מפתחים תוך צמצום מורכבויות תפעוליות עם אוטומציה בנויה בתוכה. הזמינות בקרוב אצל ספקי ענן ציבורי עיקריים, כולל AWS. היא מציעה הפצת לינוקס קלת-משקל, חסינה לגמרי ומותאמת לקונטיינרים.
 
 רד האט (Red Hat), שעוסקת בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס Red Hat Summit המתקיים בבוסטון (7-9 במאי 2019) על Red Hat OpenShift 4 - הדור הבא של פלטפורמת Kubernetes הארגונית שלה עליה סומכים ארגונים רבים, שתוכננה מחדש כדי לתת מענה למציאות המורכבת של תיאום בין קונטיינרים במערכות ייצור.

הפלטפורמה החדשה תוכננה לספק חוויה דמוית-ענן ברחבי הענן ההיברידי, ע"י הפצת עדכונים אוטומטיים ברחבי הטמעות Kubernetes בכל מקום. ביחד עם גמישות מפתחים מוגברת ומגיבה באמצעות Operators Kubernetes, הדבר עוזר להניח יסוד מאובטח ועקבי יותר עבור עומסי עבודה מוטי-ענן (Cloud-native) מודרניים ומתפתחים.

כ-1,000 ארגונים במגוון רחב של תחומים וברחבי העולם, כולל ANZ Bank, בנק סנטנדר, חברת התעופה קתאי פסיפיק, Copel Telecom, GE, לופטהנזה טכניק, בנק מקווארי, תכנית הנוסע המתמיד Miles and More, פורשה אינפורמטיק, סוויסקום, Sabre, X by Orange, והזוכות בפרסי החדשנות של רד האט השנה: BP, דויטשה בנק, חברת התעופה אמירייטס HCA Healthcare ו-Kohl, משתמשים ב-OpenShift להאצת פיתוח ואספקת יישומים.

פריסות ענן היברידי וריבוי עננים הן עתה תקן תעשייה. IDC צופה, שב-2020 תהיה ליותר מ-90% מהארגונים הגלובליים אסטרטגיית ריבוי עננים. הפלטפורמה החדשה מפשטת פריסות ענן היברידי וריבוי עננים כדי להאיץ את האופן בו ארגונים מטמיעים יישומים חדשים, ומסייעת לארגונים להצליח ולבדל את עצמם בתוך מערך גדל מתמיד של שווקים תחרותיים.

פישוט ואוטומציה של הענן, בכל מקום
Red Hat OpenShift 4, שתוכננה עבור סביבות מגוונות, פועלת בעידן הבא של תקן Kubernetes לאוטומציה והפעלת תהליכים טובים מסוגם עבור פלטפורמות יישומים מודרניות. היא פועלת כחוויית ענן מאוחדת עבור העולם ההיברידי, ומאפשרת גישה של אוטומציה-תחילה עם:
  • פלטפורמה בניהול עצמי עבור ענן היברידי - כדי לספק חוויה דמוית-ענן דרך עדכוני תוכנה אוטומטיים וניהול מחזור חיים ברחבי הענן ההיברידי, מועצמת ע"י הבסיס האמין של Red Hat Enterprise Linux ו-Red Hat Enterprise Linux CoreOS. זה מאפשר אבטחה רבה יותר, יכולת ביקורת, שימוש חוזר, קלות ניהול וחווית משתמש טובות יותר.
  • התאמה ותמיכה הטרוגנית - זמינות בחודשים הבאים ברחבי ספקי ענן ציבורי עיקריים, כולל עליבאבא, Microsoft Azure, אמזון ווב סרוויסס (AWS), Google Cloud, IBM Cloud, טכנולוגיות ענן פרטי כמו OpenStack, פלטפורמות וירטואליזיה ושרתי Bare-metal.
  • התקנת Full stack יעילה - תהליך אוטומטי המקל להתחיל במהירות עם Kubernetes ארגוני בגישת Full stack בה המפתח מכיר ושולט במספר שפות טכנולוגיה ותכנות בצד השרת וצד הלקוח.
  • פריסות יישומים וניהול מחזור חיים פשוטים יותר - עם Kubernetes Operators. רד האט הייתה חלוצה באוטומציית תחזוקת יישומים, הרחבתם והתגברות על כשלים. עתה מספקת Red Hat OpenShift 4 Certified Operators OpenShift. בעבודה יחד עם מרחב השותפים הגדול כוללת הפלטפורמה החדשה מערך של יישומים לריצה כשירות ברחבי הענן ההיברידי.
Kubernetes ארגונית שניתן לסמוך עליה
הפלטפורמה החדשה היא מוסמכת ותואמת Kubernetes כפי שאושרה ע"י ארגון מחשוב הענן CNCF. זהו היצע Kubernetes היחיד, שנבנה על בסיס פלטפורמת לינוקס ארגונית, מגובה ע"י מומחיות קוד פתוח, מרחב שותפים תואם, וההובלה של רד האט. כתורמת לקהילת Kubernetes, החברה מתאימה את Kubernetes לארגונים ב-Red Hat OpenShift 4, ומספקת בסיס קוד מוקשח ויותר מאובטח תוך שימור חדשנות מהקהילות התורמות (Upstream).

כדי לספק דרישות פריסה גמישות יותר ועדיין לשמור על אבטחה ויציבות, הפלטפורמה החדשה מציגה את Red Hat Enterprise Linux CoreOS - נגזרת משובצת ספציפית ל-OpenShift של Red Hat Enterprise Linux, שמספקת לארגונים בחירה מורחבת בהטמעת Kubernetes ברמה ארגונית, כשהיא מציעה הפצת לינוקס קלת-משקל, חסינה לגמרי ומותאמת לקונטיינרים. בנוסף, עדכונים אוטומטיים מנוהלים ע"י Kubernetes ומתאפשרים ע"י OpenShift בלחיצת כפתור. זה עוזר לשפר אבטחה ומשפר פרודוקטיבית עסקית.

הפלטפורמה החדשה מגובה ע"י התמיכה זוכת הפרסים וע"י השירותים המקצועיים הנרחבים של החברה, כולל שירותי הייעוץ. בכך עוזרת החברה לארגוני IT לבנות פתרונות העונים לצרכים של היום ושל העתיד.  

בהתחשב בתפקידו בהאצת טרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח יישומים הוא הכרחי עבור ארגוני IT רבים. Red Hat OpenShift 4 תומכת בצרכים המתפתחים של פיתוח יישומים כפלטפורמה עקבית עבור אופטימיזציית פרודוקטיביות מפתחים עם: שירות עצמי, אוטומציה ושירותי יישומים - לסיוע למפתחים להרחיב את יישומיהם ע"י הקצאה לפי דרישה של שירותי יישומים, ואספקת אוטומציה של "בנה ופרוס" עבור יישומי קונטיינר.

אשש בדאני, (בתמונה למעלה), סגן נשיא בכיר לפלטפורמות ענן ברד האט: "עתידו של IT ארגוני מקודם ע"י מחשוב היברידי וריבוי עננים, עם Kubernetes הפועלת כגשר לקישור חלק של עומסי עבודה בין מרכזי נתונים באתרי לקוחות ועננים ציבוריים.

Red Hat OpenShift 4 הופכת חזון זה של Kubernetes למציאות, ומציעה פלטפורמת Kubernetes ארגונית עקבית ובניהול עצמי עבור הענן ההיברידי.הפלטפורמה מקדמת פרודוקטיביות מפתחים תוך צמצום מורכבויות תפעוליות עם אוטומציה בנויה בתוכה, ומספקת פלטפורמת Kubernetes המשדרת מוכנות לייצור עם חדשנות מוטת-ענן (Cloud-native)".אל גילן קרדיט IDC

אל גילן, (בתמונה משמאל), סגן נשיא קבוצת פיתוח תוכנה וקוד פתוח ב-IDC: "רד האט מהווה דוגמא מובילה בקהילת הקוד הפתוח, כשהיא תורמת לפרויקטים מתחילים ובשלים כאחד. לאחר הופעת Kubernetes פעלה רד האט במרץ, ויצרה מעמד מוביל עם תמיכת קונטיינרים ב-Kubernetes כחלק של OpenShift.

ההשקה של Red Hat OpenShift 4 מקדמת פתרון ריבוי עננים הזמין גם כשירות ענן מנוהל. המוצר מציע את הניידות בין מערכות שלקוחות מבקשים, בחבילה המביאה שיפורים משמעותיים בפריסת אוטומציה ופישוט תפעול, מה שבסופו של דבר מקל על חדשנות". 

OPEN SOURCE FREE



 
 
Bookmark and Share