Telecom News - Chat'n'Roll-אפליקציה חברתית לשבירת הקרח בין אנשים החולקים אירוע/מקום

Chat'n'Roll-אפליקציה חברתית לשבירת הקרח בין אנשים החולקים אירוע/מקום

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Chat'n'Roll-אפליקציה חברתית לשבירת הקרח בין אנשים החולקים אירוע/מקום
מאת: מערכת Telecom News
12/05/19,  08:40
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר אינטראקציה חכמה ומיידית במקומות בהם אינטראקציה כזו יכולה להיות אטרקטיבית מאוד - ע"י שימוש באפליקציית צ'ט מבוססת מיקום, שמהווה דרך בטוחה להכיר חברים או עמיתים מקצועיים חדשים ואף לפגוש אותם פנים אל פנים בו במקום.

משתמשים יכולים להישאר אנונימיים או לא - לבחירתם, או לדבר ולהחליף פרטים בצ'ט פרטי.
שם התוכנה: Chat'nRoll
קישור להורדה: סרטון הסבר - כאן
אתר Chat'n'Roll - כאן
בחינם לאנדרואיד
משתמשי איפון יכולים בשלב זה להשתמש בגרסת הרשת - כאן
מאפייני התוכנה: שלא כמו רשתות חברתיות אחרות Chat'n'Roll מבוססת על מיקום בלבד ולא על היכרות קודמת או חברים משותפים. ממש כמו בצ'ט אמיתי, התכתובת היא זמנית וחדרים, שאינם בשימוש, ייסגרו ללא שמירת נתונים או עקבות בשרת.

כדי שלא תתאפשר הטרדה באמצעות האפליקציה, התקשורת היא באמצעות טקסט בלבד, דבר שימנע את האפשרות לשימוש לרעה של שליחת תמונות או וידאו, ובכל מקרה, אם המשתמשים כבר באותו מקום. אז במקום לשלוח תמונה למה לא פשוט להיפגש? כ"כ, ניתן להזמין משתמשים לצ'ט פרטי פעם אחת בלבד. כך, שבמידה שהבקשה נדחתה על ידם, לא ניתן יהיה להטרידם בהזמנה נוספת.

האפליקציה עוקבת אחרי מיקום ולכן חדר, שנפתח על פלטפורמה נוסעת, כגון רכבת, ישמור על טווח הפעילות סביב פותח החדר. כלומר, משתמשים חדשים יראו את החדר ויוכלו להצטרף אליו רק אם הם במרחק המוגדר מפותח החדר. לעומת זאת, משתמשים, שכבר נמצאים בתוך הצ'ט הקבוצתי אך ירדו מהרכבת ויצאו פיזית מהטווח, יוכלו להמשיך ולקחת חלק בצ'ט.

בשלב ראשון פותח מוצר מינימלי המאפשר בדיקת היתכנות (MVP). המוצר פותח במסגרת תוכנית הסטארטאפים TLV Generator והמייסדים של Chat'nRoll הם אפי ורחל טקץ.

בניסוי שטח ראשון, שבוצע ב"אברהם הוסטל" בתל אביב בסיועם של איתי עפגין ונדב טובי, התקבלו פידבקים חיוביים ביותר מהמשתמשים. ניתן לומר, שהניסוי נחל הצלחה ושהאפליקציה מילאה את מטרתה כאשר משתמשים ממקומות שונים בעולם, השוהים בהוסטל, זכו להכיר זה את זה על הבר ולקבוע תכניות משותפות לפעילויות בארץ.

בהמשך מתוכנן פיתוח מלא של האפליקציה תוך הכנסת שיפורים ופיצ'רים על פי הפידבקים, שנאספו בשטח. למשל, הוספת הודעת push המיידעת את המשתמש כשהוא נמצא בטווח של חדר פעיל, או לחילופין, יידוע המשתמש לגבי מספר המשתמשים הנוכחים במרחק מסוים ממנו. בנוסף, פרמטרים ופיצ'רים מסוימים יוגדרו על פי סוג המקום או האירוע. טווח הפעילות והזמן לסגירת חדר ללא פעילות הם דוגמא ל-2 פרמטרים כאלה.

אריאלה סוויד, מנכ״לית הגנרטור, תולה באפליקציה תקוות רבות: ״Chat’n’Roll מאפשרת אינטראקציה חכמה ומיידית במקומות בהם אינטראקציה כזו יכולה להיות אטרקטיבית מאוד. מבחינה מסחרית, עצם המיקוד במיקום ספציפי פותח אפשרויות מובנות מאליהן".

אפי ורחל טקץ: "אפשר היה לצפות שההתפתחות הטכנולוגית המהירה תהפוך את התקשורת בין אנשים לקלה יותר. בפועל המציאות הפוכה. אנשים שכחו איך לגשת ולדבר פנים אל פנים עם האנשים שסביבם ורבים מהם בודדים מתמיד. בנוסף, לעיתים יש צורך לפנות לכל קהל הסובבים אותנו אבל אין אף דרך יעילה לבצע זאת. הרי לא תעמוד באמצע קרון רכבת, או כנס, ותצעק.

מה שאנו מציעים זו אפליקציה, שתקל על יצירת האינטראקציה הראשונית ובנוסף תאפשר גישה למספר גדול של אנשים מסביב. אנו מכנים אותה "שוברת הקרח החברתי". בין אם מדובר ברכבת, בכנס, בהופעה, בקמפוס האוניברסיטה, או סתם כשרחוקים מהבית ומרגישים בודדים, יש עכשיו דרך קלה ליצור קשר עם האנשים שמסביב החולקים את אותה התרחשות. פשוט פותחים חדר צ'ט ב- Chat'n'Roll ומתחילים לדבר.
לא נדרש רישום או מסירת פרטים אישיים ורק הנוכחים באותו מקום או אירוע יוכלו לראות את החדר ולהצטרף אליו.
 
האתגר האמתי הוא להטמיע את האפליקציה בציבור ולהגדיל משמעותית את מספר המשתמשים. כיוון שבאופן אינהרנטי רק אם נתח משמעותי מהאוכלוסייה ישתמש ב-Chat'n'Roll האפליקציה תוכל לממש את יעודה".

לוגו CHATNROLL

 


צ'ט אנד רול
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share