Telecom News - מהפכה בגלישה: HOT ראשונה להציע מהירות 500 מגה בפרישה ארצית

מהפכה בגלישה: HOT ראשונה להציע מהירות 500 מגה בפרישה ארצית

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מהפכה בגלישה: HOT ראשונה להציע מהירות 500 מגה בפרישה ארצית
מהפכה במהירות הגלישה:HOT  ראשונה להציע מהירות 500 מגה בפרישה ארצית
 מאת: מערכת Telecom News, 13.5.19, 11:08טל גרנות יחצ הוט
 
השירות של המהירות החדשה מוצע כבר היום.
 
HOT משיקה בפעם הראשונה בישראל אינטרנט במהירות של 500 מגה ללקוחותיה במגזר הפרטי. המהירות תהיה זמינה במקביל בפרישה ארצית ללקוחות החברה. HOT גם הייתה הראשונה להשיק מהירות של 200 מגה למגזר הפרטי. מהירות הגלישה הממוצעת של לקוחות HOT היא הגבוהה בישראל ועומדת על mb 123.4.
 
לקוחות, שיצטרפו למהירות של 500 מגה ייהנו גם מנתב חדש HOTBOX4, מודם-ראוטר מתקדם בתקן AC התומך במהירויות גלישה גבוהות ומאפשר ללקוחות ליהנות מרשת האינטרנט החזקה גם בגלישה אלחוטית.
 
הנתב החדש תומך ברשת הWIFI- בתדר GHz2.4  ובתדר GHz5, שמאפשר תמיכה אופטימלית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת האינטרנט וגלישה של עד 500 מגה גם בחיבור לרשת אלחוטית.
 
חבילת הגלישה החדשה תגיע למהירות הורדה (Download) מרבית של 500 מגה המאפשרת גלישה במקביל במגוון רחב של התקנים, חוויית גיימינג וצפייה רציפה בשידורי סטרימינג, ועד 10 מגה-ביט בשנייה בהעלאה (Upload), שמאפשרת שליחה של תכנים כבדים מהמכשיר וחוויית גיימינג רציפה.

השירות המתקדם יתאפשר במכשירי ה-HOTBOX4 וממירי ה-FIBER 4k. המהירות  תתאפשר ללקוחות חדשים וקיימים במחיר של 99 ₪ לחודש. כעבור 3 חודשים יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-129 ₪ בחודש.

למחיר התשתית יש להוסיף מחיר ספק אינטרנט  כמו הוטנט. 

באזור מודיעין תוצע מהירות של 500 מגה בהמשך השנה. 

טל גרנות גולדשטיין, (בתמונה), מנכ"לית HOT: "זו הפעם הראשונה, שקבוצת תקשורת מציעה מהירות גבוהה של חצי ג'יגה בפרישה ארצית. HOT מספקת כבר כיום מספקת את מהירות הגלישה הממוצעת הגבוהה בישראל".   

כעת יש לצפות שהתחרות בשוק תגדל באופן משמעותי. סלקום ופרטנר מציעות זה מכבר 1 גיגה בפריסה הולכת וגדלה ב-100 ש"ח לחודש תשתית וספק אינטרנט (ללא Open Access וללא רישיון). כעת הוט מנסה, למעשה, לצמצם נטישה. יהיה מעניין לראות איזו השפעה תהיה להצעה של הוט על השוק כולל בזק, מה יעשה כעת משרד התקשורת ומה תעשינה כעת סלקום ופרטנר.

ההכרזה הזו של הוט מגבירה את האבסורד של אי אישור טכנולוגיית 35B בבזק (כאן וכאן) ע"י שמילה מימון בגיבוי המנכ"ל והשר, מה שהיה מאפשר לרוב לקוחות בזק ברחבי הארץ עד כ-200 מגה, גם ללקוחות בזק ("באנדל הפוך") וגם ללקוחות "השוק הסיטונאי". 


עדכון 4.10.20ארז רביב מ-Davar1 פרסם כאן (כותרת): "לקוחות שבויים באינטרנט. 'הוט' כופה על לקוחותיה לשלם על מודם חדש ומונעת שימוש במודם פרטי או משומש. בהוט טוענים שהסיבה להגבלת הלקוחות היא טכנית והכנסת ציוד זר עלולה לפגוע בגלישה של לקוחות אחרים. במשרד התקשורת מעלימים עין והלקוחות משלמים את המחיר."



 
 
Bookmark and Share