Telecom News - גם ב-2018 משרד התקשורת כשל לחלוטין במימוש תכנית העבודה השנתית!

גם ב-2018 משרד התקשורת כשל לחלוטין במימוש תכנית העבודה השנתית!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> גם ב-2018 משרד התקשורת כשל לחלוטין במימוש תכנית העבודה השנתית!
ציון גמר 0 (אפס) לקדנציה של שר התקשורת איוב קרא, שהיה שר בכל שנת 2018 ולמנכ"ל המשרד, נתי כהן, שנכנס לתפקידו בסוף אפריל 2018. פורסם ספר נתוני הביצועים של משרדי הממשלה ל-2018, והכישלון הזה, שנה אחרי שנה, יחזור על עצמו גם ב-2019, אלא אם השר החדש יערוך מהפכה ממשית במשרד.
מאת: אבי וייס, 20.5.19, 12:59איוב קרא ונתי כהן

מנכ"ל משרד ראש הממשלה פרסם את ספר נתוני הביצוע של תכניות העבודה לשנת 2018 של משרד הממשלה.

הדו"ח המלא מצוי כאן, למתעניינים, הנתונים של משרד התקשורת מצויים בו בעמודים 725 עד 734.

המסמך הזה הוא "תעודת גמר" בציון 0 (אפס) ל-2 המצולמים בתמונה משמאל: איוב קרא, שהחל במאי 2017 להיות שר התקשורת (כך ששנת 2018 נרשמת כולה על חשבון הקדנציה שלו) ונתי כהן, שהחל להיות מנכ"ל בסוף אפריל 2018, כך שהוא מקבל קצת הנחה על כך שהוא לא היה כל שנת 2018 מנכ"ל המשרד (אבל שמילה מימון, כן היה כל הזמן הזה, מ"מ מנכ"ל ומשנה למנכ"ל...)...

אולם נראה, ששנת 2019 לא תהיה שונה מ-2018, (אלא אם תתרחש מהפכה משמעותית במשרד), כך שנתי כהן  אם ישאר בתפקידו לא יוכל להתחמק בשום תירוץ מקבלת התעודה עם הציון 0 (אפס).  

התוצאות של ביצועי משרד התקשורת, למרות שכל המדדים "הורדו עד לרצפה", כבר בשלב פרסום התכנית, הם כשלון אחד ענק, של פעילות משרד התקשורת. זאת, בדיוק כפי שחזינו, ובדיוק כמו שקרה בכל השנים מאז תחילת העשור הנוכחי, כשהכאוס הפך לנורמה בהתנהלות המשרד הזה.

למה דייקנו בתחזיות שלנו? זה מפורט בלינקים המצויים כאן בהמשך. בקצרה: משרד התקשורת הפך ממשרד ציבורי, שנועד לשרת את הציבור, למשרד המנותק מהציבור ומשרת אינטרסים זרים ומוזרים (אפשר לקרוא על זה בהרחבה בפרשיות ענקיות בעלות שמות מוזרים דוגמת "תיק 4000" ו"תיק 5000"). הכל ב"ניצוח קליקת הפרקליטים". 

גם בסעיפים, שכביכול המשרד עמד ביעדים שלהם ב-2018, העמידה ביעדים נעשתה פשוט ע"י דיווח של "ממציאי המספרים מקצה האצבע שלהם". פשוט, מייצרים ספינים,וממציאים נתונים וככה כישלון הופך להצלחה... לא משהו חדש או מפתיע בפעילות המשרד.

מיותר לציין, שהשר איוב קרא בכלל לא רצה להיפגש עימי, כל שכן לשמוע איזו עצה בחינם, וכל הצעותיי (והצעות של אנשי מקצוע רציניים ומנוסים בשוק התקשורת), נזרקו ע"י המנכ"ל ואנשיו ל"מגרסה של שמילה".

ככה זה עבד ועובד עד היום. דוגמה קטנה איך זה עובד במדינה אחרת (למשל ארה"ב), אפשר לראות בכתבה: "הנשיא טראמפ חתם על מסמך מדיניות חדשה לתחום ה-5G".

לא תמצאו שום מסמך מדיניות ממשלה \ שר \ כנסת בעניין 5G בישראל. למה? ככה. ספר "התכנית הדיגיטלית הלאומית" של ישראל (כאן), שיצא ע"י הממשלה בסוף 2018, מסמך שהוכן כל כולו במשרד לשיוויון חברתי, הוא מסמך חשוב ביותר שדי מתעלם ממשרד התקשורת (בלשון המעטה). זאת, כי מהניסיון שנצבר, לא ניתן לסמוך על משרד התקשורת - בשום דבר. 

הנה הלינקים לתחזיות שלנו וניתוחים, שערכנו למה משרד התקשורת נכשל שנה אחרי שנה בשנים האחרונות בעמידה ביעדים הכי בסיסיים, שהוא עצמו מגדיר לעצמו (בלי כל שיתוף של הציבור ונציגיו המוסמכים, שזה אולי שורש הבעיה של התנהלות המשרד, מעבר לכך, שמינו את האנשים הלא נכונים לתפקידים, שלא מתאימים להם):
FAILURE FREE



 
 
Bookmark and Share