Telecom News - משקפיים חכמים גוייסו לטובת לקויי הראייה

משקפיים חכמים גוייסו לטובת לקויי הראייה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> משקפיים חכמים גוייסו לטובת לקויי הראייה

משקפיים חכמים גוייסו לטובת לקויי הראייה

מאת: מערכת Telecom News, 21.5.19, 12:25GLASSES FOR BLIND
 
המשקפיים עושים שימוש במציאות רבודה ובטכנולוגיות זיהוי תמונה, כדי לתגבר את יכולת הראייה שעוד נותרה לחולים.
 
שיתוף פעולה טכנולוגי בין Epson וחברת הטכנולוגיה המסייעת OXSIGHT המתמחה בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות מסייעות לבעלי מוגבלויות, הניב מוצר חדש, שיקל מעתה על חייהם של לקויי ראייה. OXSIGHT הסבה את משקפי המציאות הרבודה של Epson למשקפיים המשנים את חייהם של לא מעט אנשים בעלי לקויות ראייה.
 
הטכנולוגיה של OXSIGHT מיועדת לאנשים הסובלים מהפרעות בראייה ההיקפית שלהם, מצב המוגדר ברפואה כ-Tunnel Vision. המשקפיים עושים שימוש במציאות רבודה ובטכנולוגיות זיהוי תמונה, כדי לתגבר את יכולת הראייה שעוד נותרה לחולים.
 
הבקרה על המשקפיים מבצעת באמצעות שלט ידני השולט על הזרמה קבועה של וידאו באיכות גבוהה היישר לעיני המשתמשים, כשהמידע מותאם במיוחד למצבו של כל חולה וחולה.
 
המשקפיים כוללים מספר מצבי הפעלה, עם תכונות דוגמת הגברת ניגודיות, הוספת צבע, מצב זיהוי טקסט, היפוך צבעים ואף זום דיגיטלי שמאפשר למשתמשים להגדיל חפצים, תמונות וטקסטים בהם הם צופים, כשהמטרה: לתגבר את יכולות הראייה המעטות, שעוד נותרו לחולים.
 
ראקש רושן, מנכ״ל OXSIGHT: "יש כיום מעל 1.3 מיליארד בני אדם הסובלים מליקוי ראייה כלשהו. לפי ארגון הבריאות העולמי, 188.5 מיליון סובלים מבעיה קלה, 217 מיליון סובלים מבעיות בינוניות עד קשות ומעל 36 מיליון עיוורים.
 
 לקות ראייה מביאה לבידוד חברתי ולהרגשת בדידות. מחקרים אחרונים מראים, שהבעיה של אותם אנשים נובעת בעיקר בשל קשיי תפקוד יומיומיים. הפתרון שלנו אמור לשנות את חייהם של רבים״.
 
אובדן ראייה היקפי נובע בדרך כלל מהדרדרות הדרגתית בראייה כתוצאה ממחלות דוגמת גלאוקומה, רטינופתיה סוכרתית ו-Retinitis pigmentosa.
 
סרטון - כאן.
 



 
 
Bookmark and Share