Telecom News - גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים ב-3 השנים האחרונות

גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים ב-3 השנים האחרונות

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים ב-3 השנים האחרונות
גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים ב-3 השנים האחרונות
מאת: חיים חביב, 30.5.19, 12:50כנס גוגל צילום חיים חביב

סיכום עיקרי הדברים שנאמרו בכנס 2019 Google Cloud Summit בתל אביב.

בכירי גוגל העולמית הציגו אתמול טכנולוגיות ענן מתקדמות של החברה בפני אלפי משתתפים בכנס Google Cloud Summit 2019 בתל אביב.

המשתתפים - מהנדסים, מפתחים, שותפים, יזמים ומשקיעים, נהנו מתערוכה מקיפה, מסלולי תוכן ומתחם ייעודי למפתחים.

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל: "גוגל השקיעה בענן 45 מיליארד דולרים ב-3 השנים האחרונות. במציאות, שבה הנעלם הכי גדול הוא כיצד ייראה העתיד, הדבר הבטוח הוא, שחברות צריכות להיות ערוכות לביצוע שינויים כדי להתאים עצמן לצורכי השוק והרגולציה המשתנה.

נהוג לומר בשוק, שמדובר במסע ,שבסופו תתבצע הטרנספורמציה הדיגיטלית. אולם, למעשה, המסע הוא בלתי נגמר. אנו מאמינים, שיש לנו את היכולת לאפשר לחברות וסטארטאפים לעבוד טוב יותר, מהר יותר, ובצורה מאובטחת יותר תוך שימוש בסביבת הענן שלנו ובכלים, שאנו מעמידים לרשות המפתחים".

אדם סליגמן, סגן נשיא ומנהל קשרי מפתחים ב-Google Cloud העולמית: "המפתחים מעדיפים לכתוב שורות קוד, שהופכות בסוף למוצר, שיוצא לשוק, ולא להתעסק בשרתים ותשתיות מחשוב. גוגל קלאוד מעניקה להם את כל הדרוש כדי לפתח שירותים מדליקים במהירות ובקלות.

חברות מכל הגדלים ברחבי העולם, כולל ארגונים רבים מאוד בישראל, שהיא שוק חשוב עבורנו, משתמשים בפתרונות תשתית הענן שלנו. למשל, חברת Trax הישראלית, שהודיעה השבוע על גיוס מאה מיליון דולרים, חברה המשתמשת בפתרונות ניהול המידע של "Google Cloud.

יוסי מטיאס, סגן נשיא לפיתוח ומנהל מרכז המו"פ של Google בישראל: "יש לנו בישראל צוות פיתוח ענן משמעותי, שהולך וגדל, במסגרת מרכז המו"פ הישראלי של גוגל. הדבר המרגש ביותר עבורנו הוא להשתמש בטכנולוגיה כדי לעזור לאנשים, והיום בעזרת בינה מלאכותית, אנו פותרים בעיות, שעד לא מזמן נראו כמו מדע בדיוני.

 יש לציין את התרומה הרבה של מעל אלף המפתחים והמהנדסים בגוגל ישראל לדור הבא של טכנולוגיות החברה העולמית, בתחומי הענן, האבטחה, החיפוש, למידת מכונה ורשת, שמשפיעות על מיליארדי אנשים בעולם.

קרול קרפנטר, סגנית נשיא ומנהלת שיווק מוצר ב-Google Cloud העולמית: "אנו מאפשרים לחברות מדהימות כמו Wix, Outbrain, Spotify ו-Plarium לחדש את תשתיות המחשוב שלהן, כאשר גולת הכותרת בתחום זה היא פלטפורמת הענן ההיברידי Anthos המייצגת את הדרך שלנו לפרוץ דרך בעבודה על תשתית מודרנית ולרתום את יתרונות הענן בכל סביבת עבודה: בענן של גוגל, בסביבת הלקוח (on-prem), וכן בענן של ספקיות אחרות".

פיטר סובוט, מהנדס בכיר ב-Spotify: "לספוטיפיי קהל של מיליוני מאזינים בכל העולם ומאגר מנוהל של יותר מ-50 מיליון שירים. הטכנולוגיה של Google Cloud היא המאפשרת למנוע ההמלצות האישיות של ספוטיפיי להיות מדויק ומהיר כפי שהוא. זאת, בעזרת מודלים של למידת מכונה ובינה מלאכותית המעניקים לנו מהירות, דיוק, יכולת גידול וגם חיסכון בעלויות המחשוב".

צילום תמונות: חיים חביב

כנס גוגל צילום חיים חביב



 
 
Bookmark and Share