Telecom News - דואר ישראל מקימה מערך המשכיות עסקית באמצעות MedOne במודל DRAAS

דואר ישראל מקימה מערך המשכיות עסקית באמצעות MedOne במודל DRAAS

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> דואר ישראל מקימה מערך המשכיות עסקית באמצעות MedOne במודל DRAAS
דואר ישראל מקימה מערך מתקדם להמשכיות עסקית באמצעות MedOne במודל DRAAS
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.19, 13:23רוני שדה.צילום יחצ פיני סילוק פיין ארט
 
חדשנות פורצת דרך בחברת דואר ישראל: החברה תהיה אחת החברות הראשונות במשק, שתיישם מודל as a Service DR.
 
חברת MedOne לאירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז, בעלת 3 מתקני Data Center תת קרקעיים ו-2 אתרי ענן ציבוריים, זכתה במכרז היוקרתי של דואר ישראל למתן שירותי DR (Disaster Recovery) והמשכיות עסקית, אליו ניגשו חברות המחשוב הגדולות בישראל.

במסגרת המכרז, תקים חברת דואר ישראל לראשונה מערך מתקדם להמשכיות עסקית באמצעות חברת MedOne, במודל שירות חדשני מסוגו של DRAAS as a Service) (DR, שיאפשר לדואר להמשיך ולהעניק שירות רציף במקרה של אסון פיזי או תקלה במערך המחשוב של החברה.
 
מדובר בפרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל בהיקפים הללו, שיאפשר לחברת דואר ישראל המשכיות עסקית בכל מצב. המשמעות היא, שחברת דואר ישראל תוכל להמשיך להעניק שירות בכל הערוצים, גם במקרה של תקלה במערכת המחשוב, הפסקת חשמל, שריפה, רעידת אדמה ואפילו במקרה של מלחמה ונפילת טילים במרכז המחשוב של החברה.
 
גורמים ב-MedOne  אומרים, שהיקף העסקה מגיע לכ-20 מיליון ₪.
 
השירות, שתספק MedOne, יכלול, בין השאר, סנכרון רציף של המידע מאתר המחשוב הראשי של חברת דואר ישראל, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת CDP (Continues Data Replication), לאתר ה-DR בענן MedOneCloud.
 
MedOne הקימה לפני 4 שנים את MedOneCloud, פלטפורמת הענן הציבורי היחיד בישראל, שהפך עד מהרה לענן המוביל בישראל, כולל זכייה במכרז חשכ"ל לשירותי ענן ציבורי.
 
בקרות אסון, כשל או תרגול באתר המחשוב הראשי של דואר ישראל, יעלה לאוויר אתר הDR-  שבענן MedOneCloud, מה שיאפשר לחברת דואר ישראל להעניק ללקוחותיה המשכיות עסקית ושירות רציף וסדיר. 
 
עדית חן, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות בדואר ישראל: "הדואר הוא גוף עתיר מערכות מחשב ותשתיות מתקדמות, שמספקות שירותים ל 8 מיליון לקוחות בשנה, 45 מיליון ביקורים ומאות מיליוני פעולות מחשב בשנה. בנוסף, לדואר מערכות הפועלות 24 שעות ביממה ומקיימות תקשורת אל ומהעולם ומחייבות רציפות שירותית.
 
מערך המחשוב של דואר ישראל ביצע קפיצה אדירה בשנים האחרונות והתאים את עצמו לאתגרי העתיד, תוך דגש על הערכות לגידול בסחר המקוון ולהמשך הצמיחה בעולם השירותים הפיננסיים.
 
בחרנו במודל שירות חדשני מסוגו של DRAAS באמצעות MedOne. מודל זה מהווה פריצת דרך עסקית וטכנולוגית משמעותית במשק בכלל ועבור דואר ישראל בפרט. מדובר במהלך אסטרטגי, שנועד להבטיח שירות איכותי ורציף לציבור בישראל, לצד גמישות רבה בפיתוח אפיקי שירות חדשים ומתקדמים יותר.
 
הפתרון הנוכחי נבחר לאחר בחינת מספר חלופות, כאשר המטרה הייתה לאתר פתרון התאוששות מהיר מאסון, לאפשר גמישות מרבית לדואר ולתת פתרון דינמי הצופה פני עתיד מול האתגרים וההתפתחות העתידית של מערכות הדואר".
 
רוני שדה, (בתמונה למעלה), מנכ"ל MedOne: "אנו מודים לחברת דואר ישראל על הבחירה בנו, ושמחים על ההזדמנות להיות חלק מהמהפכה, שמובילה חברת הדואר גם בתחום המחשוב עוד לפני חברות רבות במשק בסדר גודל שלה.
 
מערך התאוששות מאסון והמשכיות עסקית הוא מערך הכרחי בישראל וחברות רבות כבר מבינות, שהן אינן יכולות להרשות לעצמן השבתה של מערכת המחשוב שלהן, שתפגע אנושות ביכולתן להעניק שירות ללקוחותיהן. הבחירה של דואר ישראל בחברת MedOne היא בחירה לקבל את שירות  ה-DR האיכותי, המתקדם והכלכלי ביותר בישראל".
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: פיני סילוק פיין ארט
דואר
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share