Telecom News - 6 סטארטאפים ישראלים זכו בפרס אימפקט בינלאומי באירוע בלונדון

6 סטארטאפים ישראלים זכו בפרס אימפקט בינלאומי באירוע בלונדון

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 6 סטארטאפים ישראלים זכו בפרס אימפקט בינלאומי באירוע בלונדון
6 סטארטאפים ישראלים זכו בפרס אימפקט בינלאומי באירוע בלונדון
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.19, 15:42Startup Free

הסטארטאפים בתחרות הבינ"ל FT/FC עוסקים בשינוי, שישפיע על עתיד אוכלוסיות העולם בעשורים הבאים. מבין 270 סטארטאפים, נמנו 35 ברשימת המועמדים הסופית ומתוכם 10 מישראל, ו-5 מישראל זכו בפרס ב-5 קטגוריות שונות ושישי קיבל ציון לשבח: ביניהם 3 סטארטאפים בקטגוריית בריאות דיגיטלית, וסטארטאפ בקטגוריית הנכויות.

הפרס הוענק במסגרת אירוע FT/IFC Transformational Business Awards 2019, שהתקיים בלונדון. הפרס הוא פרויקט משותף של  המגזין Financial Times וה-IFC - גוף, שהוא חברה אחות של הבנק העולמי והארגון הגלובלי הגדול ביותר הפועל בעולם לפיתוח עסקי ורווחי של פתרונות, שמטרתם שיפור החיים על כדור הארץ וסיוע לאוכלוסיות מוחלשות.  

קודם לאירוע, בסוף חודש פברואר השנה, קיימה עמותת סטארט-אפ ניישן סנטרל (SNC) ביחד עם משרד הכלכלה ומשרד האוצר ובשת"פ עם FT/IFC, אירוע חשיפה למועמדים פוטנציאליים, שהוזמנו להשתתף בתחרות  ובהם סטארטאפים וטכנולוגיות ייחודיות, שעשויים לחולל שינוי במגוון היבטים, שעל סדר היום הגלובלי, היבטים העונים על אתגרים כגון צמצום רעב במדינות הרלוונטיות, טיהור מי שתייה, חקלאות בתנאי קיצון, פתרונות לאוכלוסיות מהגרים ועוד 'ומתוכן נבחרו מספר סטארטאפים, שבהמשך התמודדו בתחרות הבינלאומית.

סה"כ, מבין 270 סטארטאפים, שהתמודדו על הפרס הנחשק, 35 נמנו ברשימת המועמדים הסופית ומתוכם 10 סטארטאפים מישראל(!), ובסופו של דבר, 5 מהם זכו בפרס ב-5 קטגוריות שונות ושישית קיבלה ציון לשבח.

בקטגוריית פתרונות בתחום הבריאות:
זכה במקום הראשון הסטארטאפ MOBILE ODT, שמפתח אפליקציית סמארטפון לזיהוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם, שמבוססת על שירותי הענן של AWS, ומנגישה את הבדיקה למדינות, שבהן חסרות תשתיות רפואיות מתקדמות דוגמת אזורים כפריים ומרחוקים כמו גם לעולם השלישי.

במקום השני הגיע הסטארטאפ Healty.io, שפיתח ערכה ביתית לבדיקות שתן בבית המטופל. הערכה מאפשרת שימוש במצלמת הסמארטפון, פענוח תוצאות הבדיקה תוך דקות ספורות ושידור הנתונים לרופא.
 
בקטגוריית פתרונות בתחום אוכל, מים ואדמה:
זכה במקום הראשון הסטארטאפ TIPA, שמפתח ומייצר אריזות גמישות.

בפרס מיוחד בקטגוריית חדשנות בתחום הנכויות:
זכה במקום השני הסטארטאפTune Fork ,שמפתח תוכנת אודיו אישית המייעלת את מערכת הקול הנייד של המשתמשים.

בקטגוריית פתרונות פורצי דרך (Disruptive technologies):
זכה בפרס מצוינות הסטארטאפ N-Drip, שמפתח טכנולוגיה להשקיה באמצעות טפטפות המופעלות בכוח המשיכה במקום בחשמל, שאינו מצוי באזורים כפריים רחוקים.

ציון לשבח בתחום הבריאות:
ניתן לסטארטאפ Anima (הצעיר מכדי לקבל פרס).

הזוכים באחת הקטיגוריות השתתפו באירוע חשיפה רחב בלונדון וזוכים במסגרתו בחשיפה גלובלית לעולם ולהשקעות פוטנציאליות.
 
פרופ' יוג'ין קנדל, מנכ"ל  :Start-Up Nation Central "החדשנות הטכנולוגית הישראלית, שמונעת ע"י הצורך של המדינה לפתור את הבעיות הקיומיות שלה, מסייעת לאנשים רבים אחרים לפתור את בעיותיהם. למערכת האקולוגית החדשנית בישראל יש כ-1,900 סטארטאפים, שהפתרונות, שהם מציעים, מתאימים למטרות הפיתוח בר-קיימא של האו"ם (SDG). 

סטארט-אפ ניישן סנטרל, ארגון עצמאי, שמטרתו למקסם את ההשפעה החיובית של החדשנות הישראלית, גאה לשתף פעולה עם IFC ו-FT עם טכנולוגיית ההשפעה הישראלית על הבמה העולמית". 

מיכל סרור, מנהלת תחום פיתוח קהילות בסטארט-אפ ניישן סנטרל: "מרגש לראות, שסטארטאפים ישראלים לא רק מובילים חדשנות אלא גם מבינוים, שיש להם יכולת לשנות את העולם בעזרת הטכנולוגיה שהם יוצרים והחשיבה המקורית המאפיינת את התחום בישראל.

היזמים בישראל התחילו לגלות את העולם השלם של תחום האימפקט, ההשקעות הנדיבות של ארגונים בינלאומיים וחברות רב לאומיות והיכולת להבטיח עתיד טוב יותר לכולנו. אנו צופים, שהמגמה הזו תגבר ומקומם של הישראליים לא יפקד".

בתמונה מהאירוע: משמאל: רבי מאטו (פייננשל טיימס), ויויאן מינג Socos Labs, פרופ' אורי שני יו"ר ו-CTO של N-Drip, קלי ווידלסקה מה-IFC.   
יחצ









 
 
 



 
 
Bookmark and Share