Telecom News - אירוע 2019 BYNET EXPO: הסטארטאפים שהציגו בתערוכה ועיקרי הדברים

אירוע 2019 BYNET EXPO: הסטארטאפים שהציגו בתערוכה ועיקרי הדברים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אירוע 2019 BYNET EXPO: הסטארטאפים שהציגו בתערוכה ועיקרי הדברים
אירוע 2019BYNET EXPO : הסטארטאפים שהציגו בתערוכה ועיקרי הדברים שהוצגו ונאמרו
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.19, 12:30אלון בן צור, קרדיט צילום  יחצ ניב קנטור

בין רנסנס טכנולוגי לחדשנות אורבנית: סיכום אחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים בישראל.

כ-5000 איש הגיעו אתמול לגני התערוכה בתל אביב לתערוכת בינת EXPO, שערכה חברת בינת תקשורת מחשבים. באירוע לקחו חלק כ-100 מציגים ו-70 דוברים וכן מאות מקבלי החלטות מההייטק, מהמגזר העסקי, הביטחוני, הפיננסי, הרפואי, הממשלתי ועוד, שהגיעו כדי לפגוש מקרוב ולהכיר את הטרנדים הטכנולוגיים במגוון תעשיות, בהן אבטחת הסייבר, ענן, בינה מלאכותית, ביג דאטה ודאטה סנטר, ערים חכמות, וידאו, אודיו, מוקדי שירות וחוויית לקוח.

בתערוכה הציגו כ-100 יצרנים מהמובילים בארץ ובעולם את הפתרונות החדשניים ביותר בתחום ה-ICT -Information Communication Technology, ובניהם Cisco, Checkpoint, DellEMC, Microsoft, Google, Alibaba, NVIDIA, Mellanox.  
בינת חשפה לראשונה והדגימה מקרוב את מצלמות הגוף של השוטרים. כ"כ, חשפה החברה את מוקד ה-Contact Center עם הטכנולוגיה החדשנית, כאשר על הצטרפות משטרת ישראל למוקד החדש דיווחנו באופן מפורט בלעדי וראשוני ב-Telecom News בכתבה "משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם 'הרב ערוצי'" - כאן. כ"כ, הוצג ה-CyberDom, מערכת הגנת הסייבר לעסקים של בינת, וכן דגם של הדאטה סנטר הענק, שבונה החברה בהר חוצבים בירושלים, כפי שפירטנו קודם לכן גם כן בכתבה הנ"ל - כאן.

בין הנושאים שהוצגו בכנס:
ממשלה דיגיטלית מכוונת אזרח - פאנל בנושא שינויים ושיפורים במערכות הקשר בין האזרחים לגופי הממשל.

מאיה הורביץ מצ'ק פוינט השוותה בין האקרים לדמויות הרשעים בסרטי דיסני.

אלעד טנא ואסא ארבל מכאן 11 חשפו לראשונה מה קרה מאחורי הקלעים של הפקת האירוויזיון ואיך התמודדו עם מתקפות הסייבר במהלך האירוע.

מוקדים טלפונים - מיד נתפנה לענות לשיחתכם? ליאור לוריה, מומחית בנושא קול סנטר נתנה הרצאה על כל הטרנדים הנוכחים והעתידים במוקדים הטלפוניים ושירות הלקוחות.

 ORBS ו-ANY VISION על בלוקצ'יין ובינה מלאכותית בשירות עסקים.

ערים חכמות -  מה עומד מאחורי כל השינויים הטכנולוגיים שערים מכניסות וכיצד זה משפיע על השירות שהתושבים מקבלים ממוקד 106?

פרופ' יצחק בן ישראל, יו"ר סוכנות החלל הישראלית, דיבר עם כפיר דמרי, ממייסדי SpaceIL על החוצפה הישראלית בחלל.

בין הסטארטאפים שהציגו בתערוכה:

NoTraffic - פלטפורמה מבוססת AI מאפשרת לצמצם ב-45% את הפקקים בעיר.
ParKam - מערכת לניהול חניות פנויות בעיר באופן חכם ובהתאם לגודל הרכב.
RadGreen - מערכת לניטור והתראה מפני הפרעות וזיהומים סביבתיים כמו רעש, קרינה וגזים רעילים.
EZMEMS - הציג מוצר מהפכני - חיישני IoT חכמים וזולים מפלסטיק עם יכולות חישה, שבעבר היו רק בחיישנים יקרים מסיליקון.
 Croosing - הציג את ה-SuperLink, הדור החדש של הלינק, שמאפשר גלישה אוטונומית באתרי אינטרנט.

עוד הציגו סטארטאפים מעניינים מתחומי הסייבר, ה-AI וה-Big Data

יהודה זיסאפל, מייסד קבוצת רד-בינת: "אנו נמצאים בעיצומה של המהפכה הדיגיטלית, כאשר אחד האלמנטים החשובים בה היא מהפכת העננים. המעבר לעננים מואץ כי הוא נותן לנו אפשרות לגדול באופן מידי בלחיצת כפתור ומשמש כ-ONE STOP SHOP. זו מהפכה, שכולם רצים אליה, החל מהסטרטאפים ועד לאנטרפרייז הגדולים. אנו נמצאים רק בתחילת הדרך בכל הקשור ליכולות של העננים.

בינת עושה רבות כדי להוביל פרויקטים להכשרת מהנדסים. אנו תורמים לטכניון ולמרכזים אקדמיים נוספים כדי שיכשירו חוקרים ואנשי פיתוח. גם החזון המהפכני שלנו להכשרת עובדים מהפריפריה, כמו זה שאנו מובילים בערד, הוא חשוב מאין כמותו, כדי לעצור את ההגירה השלילית מהפריפריה. הפוטנציאל של הפרויקט בערד הוא תוספת של עוד 1,000 מהנדסים למשק הישראלי וזהו מודל, שאפשר להעתיק למקומות רבים נוספים בארץ". 

אלון בן צור, מנכ"ל בינת: "ב-5 השנים האחרונות גם הארגונים מוצאים את עצמם עוברים טרנספורמציה דיגיטלית משמעותית ביותר, כאשר ירידת המחירים הדרמטית, שמתרחשת בעולם הטכנולוגי, מובילה את ההתפתחות והעצימות המואצת של השינוי. 70% מהניסיונות לעשות טרנספורמציה דיגיטלית לא צלחו עד כה כאשר התקציבים, שהופנו לנושא, לא נוצלו בצורה טובה ויותר מ-900 מיליארד דולרים, שהושקעו בניסיונות כאלה, ירדו לטמיון.  החברות לומדות כעת כיצד להטמיע את השינויים".

בנוסף, הציג אלון בן צור את חזונו, כפי  שפורסם בפירוט בראיון בלעדי ל-Telecom News קודם לכנס' בכתבה: איך משתחררים מהשעבוד למסך הקטן בסמארטפון גם במרחב הפרטי וגם העסקי? חזון מהפכני של אלון בן צור, מנכ"ל בינת, כיצד אנו יכולים להיחלץ מההתמכרות למסך הסמארטפון המהווה עבדות מסוג חדש ופוגעת בכל רקמת החיים שלנו כבני אדם, מאבדן השליטה על חיינו ומאבדן הפרטיות. המהפכה הבאה כבר בפתח והיא מהווה חזרה לערכים ולהתנהגות האנושית של העבר, בכלים טכנולוגיים חדישים דוגמת ה-AI - כאן.

קרדיט צילום תמונה: ניב קנטור
 



 
 
Bookmark and Share