Telecom News - האם הטלוויזיה החכמה שלכם מתוצרת סמסונג נפרצה?

האם הטלוויזיה החכמה שלכם מתוצרת סמסונג נפרצה?

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> האם הטלוויזיה החכמה שלכם מתוצרת סמסונג נפרצה?
האם הטלוויזיה החכמה שלכם מתוצרת סמסונג נפרצה?
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.19, 14:40טלוויזיה
 
Samsung צייצה, שכדאי להריץ אנטי וירוס גם בטלוויזיה החכמה והרימה דגל אדום. התזמון של ההודעה מעלה חשד, שסמסונג מגיבה לפרצות, שהתגלו במערכת ההפעלה שלה לטלוויזיות החכמות מתוצרתה. הנושא מעלה 2 בעיות עם טלוויזיות חכמות המחוברות לאינטרנט.
 
חברת סמסונג צייצה בחשבון הטוויטר שלה בארה"ב, ציוץ, שהסעיר צרכנים רבים מסביב העולם לגבי סוגיה שלא חשבו עליה, כדלקמן:
 
"סריקת המחשב מפני וירוסים ונוזקות הכרחית כדי שימשיך לפעול כראוי. זה נכון גם לגבי הטלוויזיה החכמה שלכם המחוברת ל-WiFi. הימנעו מנוזקות זדוניות, שתתקופנה את הטלוויזיה שלכם וסירקו אותה להגנה מפני וירוסים אחת לכמה שבועות".
סמסונג בעצם מייעצת לאנשים לסרוק את הטלוויזיה מפני וירוסים ואיומים נוספים.

תמונת הציוץ שעלה ואז הוסר מחשבון החברה: "סירקו את הטלוויזיות החכמות":
 
ESET
 
כיום אנשים מעמיסים בבית מוצרים חכמים והם חסרי מודעות לכך, שמוצרים אלה פגיעים מפני וירוסים ונוזקות בדיוק כמו הסמארטפונים והמחשבים. בציוץ אחד ברשת החברתית, העירה סמסונג אנשים רבים, שלא היו מודעים לאפשרות הזו.
 
הציוץ הזה עורר בהלה בקרב לקוחות רבים, שתהו:

 האם משהו קרה?
 האם הטלוויזיות החכמות של החברה נפרצו?
האם באופן כללי רצים וירוסים בטלוויזיות החכמות?
 
אמיר כרמי, מנהל טכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל: "התזמון של ההודעה מעלה חשד, שסמסונג מגיבה לפרצות, שהתגלו במערכת ההפעלה שלה לטלוויזיות החכמות מתוצרתה. הנושא מעלה 2 בעיות עם טלוויזיות חכמות המחוברות לאינטרנט:
 
1. סמסונג משתמשת במערכת הפעלה משלה עבור הטלוויזיות החכמות, שהיא מייצרת. לכן, בניגוד למערכות הפעלה כמו אנדרואיד, שהן קוד פתוח ומאפשרות גילוי ותיקון יעיל יותר של פרצות אבטחה, היא פחות בטוחה לשימוש באופן כללי. בנוסף לכך, אנו נאלצים לסמוך על כלי סריקה, שסמסונג פיתחה ללא כל ניסיון בתחום.
 
2. מדובר בתחום, שאין אליו מספיק מודעות. בניגוד למחשבים האישיים והלפטופים עליהם כבר מרבית האנשים יודעים, שיש להגן עם תוכנת אבטחה, מרבית האנשים עדיין חסרי מודעות כשמדובר בהגנה וגלישה זהירה בשימוש בסמארטפון ובטח כשמדובר בטלוויזיות חכמות. 99% מהאוכלוסייה חסר מודעות לסכנות, שהן מהוות כשהן מחוברות לאינטרנט. כאשר סמסונג יוצרת כלי סריקה, שדורש מהלקוחות שלה להיכנס למספר תפריטים בהליך לא ידידותי, הסבירות, שהם יריצו את הסריקה היא אפסית.
 
על טלוויזיות חכמות מבוססות אנדרואיד ניתן להגן בקלות רבה יותר גם באמצעות עדכוני אבטחה של גוגל, וגם באמצעות מוצרים של חברות אבטחה המגנים על טלוויזיות חכמות עם מערכת הפעלה Android TV. הם מגנים מפני וירוסים ונוזקות, מספקים הגנה מפני נוזקות כופר הנועלות את מסך הטלוויזיה, סורקים התקנים חיצוניים המתחברים לטלוויזיה וכוללים מנגנון אנטי פישינג להגנה מפני ניסיונות לגניבת מידע אישי רגיש".
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share