Telecom News - ד"ר מילי פרי מונתה ליו"ר מרכז המצוינות בלוקצ'יין בלשכה לטכנולוגיות המידע

ד"ר מילי פרי מונתה ליו"ר מרכז המצוינות בלוקצ'יין בלשכה לטכנולוגיות המידע

דף הבית >> מינויים >> ד"ר מילי פרי מונתה ליו"ר מרכז המצוינות בלוקצ'יין בלשכה לטכנולוגיות המידע
ד"ר מילי פרי מונתה ליו"ר מרכז המצוינות בלוקצ'יין בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 23.6.19, 17:25מילי פרי, יחצ

הלשכה לטכנולוגיות המידע הכריזה לאחרונה על הקמת מרכז מצוינות בתחום הבלוקצ'יין. המרכז קם כדי לקדם את החשיפה לידע אודות טכנולוגית הבלוקצ'יין, להרחיב את מעגלי אנשי המקצוע המכירים את הטכנולוגיה, לסייע בניסיון ההטמעה והיישום ולחשוף אותה לשוק הציבורי והעסקי תוך הבהרת היתרונות, האתגרים וההזדמנויות. הרישום לאירוע ההשקה בעיצומו.

ד"ר מילי פרי מונתה ליו"ר מכרז המצוינות בלוןקצ'יין בלשכה לטכנולוגיות המידע.

ד"ר מילי פרי היא יו"ר BUG Blockchain University Global, יועצת לאיחוד האירופי  בנושאי העברת טכנולוגיה וניהול חדשנות וחברה בקבוצות מומחי הבלוקצ'יין של האיחוד האירופי והפורום הכלכלי העולמי (World Economic Forum), וחברה בהנהלת עמותת CityTLV  לקידום הפינטק הישראלי מול הרגולציה בישראל ובקשרים בינלאומיים עם תעשית הפינטק הגלובלית.

היא חברה בוועדה המייעצת של פורום הדירקטורים בישראל, דירקטורית לשעבר באיגוד האירופאי לניהול מחקר ובמכון חוגג לחקר הבלוקצ'יין באוניברסיטת תל אביב. כ"כ, היא בעלת רקע ניהולי רב שנים בניהול מחקר ופיתוח באקדמיה, בעלת ד"ר במדעי המידע (אוניברסיטת בר אילן).

ד"ר מילי פרי: "הבלוקצ'יין הוא 'העתיד של הכל'. מרכז המצוינות קם כדי להפיץ את הבשורה ולהרחיב את הידע אודות הטכנולוגיה והעתיד הנועז, שהיא מזמנת. אני שמחה להוביל את מרכז המצוינות בלשכה ולתרום מזמני וניסיוני כדי ליצור חיבור בין אנשים וטכנולוגיה. אני מאמינה, שללא הקשבה לצורך האנושי, לחששות ולתקוות, הטכנולוגיה גם אם תהיה הפתרון הטוב בתבל,  לא תוכל לסייע לנו בחיי היומיום בהתפתחות המקצועית ובהצלחה הארגונית והעסקית אליה אנו שואפים. אני מאמינה (כדברי אברהם לינקולן), שהדרך הנכונה לצפות את העתיד, היא - לברוא אותו".

מרכז המצוינות החדש קם כדי לקדם את החשיפה לידע אודות טכנולוגית הבלוקצ'יין והאפשרויות, שהיא מזמנת, להרחיב את מעגלי אנשי המקצוע הנחשפים ומכירים את הטכנולוגיה, לסייע בניסיון ההטמעה והיישום, לחשוף את טכנולוגיות הבלוקצ'יין לשוק הציבורי והעסקי תוך הבהרת היתרונות, האתגרים וההזדמנויות למערכת העסקית, הציבורית ולחברה האזרחית, ולשמש במה לשיח מקצועי וסיעור מוחות משותף אודות יתרונות וחסרונות הטכנולוגיה, דוגמאות ליישומים נוכחיים ועתידיים, סיכונים ועוד.

ב- 8.7.19 יתקיים אירוע ההשקה למרכז המצוינות בלוקצ'יין.

פרטים והרשמה - כאן.
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share