Telecom News - הענן של מיקרוסופט -Azure נוחת בישראל

הענן של מיקרוסופט -Azure נוחת בישראל

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הענן של מיקרוסופט -Azure נוחת בישראל
הענן של מיקרוסופט -Azure נוחת בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.19, 10:29CLOUD FREE
 
חברת MedOne תקים בארץ את Azure Stack - פלטפורמת מחשוב הענן ההיברידית המתקדמת מבית מיקרוסופט. החברות תוכלנה לצרוך את שירותי הענן המתקדמים של Azure בענן המקומי בישראל.
 
חברת MedOne, שעוסקת בתחום ה-Data Center  ומחשוב הענן, ממשיכה להרחיב את MedOneCloud, פלטפורמות הענן שלה. 4 שנים לאחר שהביאה לישראל את שירותי הענן של NTT, תאגיד הטלקום הגדול העולם, והפכה לספק הענן הציבורי המוביל בישראל, MedOne מרחיבה את סל השירותים שלה, שיאפשר לארגונים להוביל חדשנות עסקית טכנולוגית בצורה פשוטה ונגישה.
 
השבוע חתמה החברה על הסכם אסטרטגי בתחום הענן עם חברת מיקרוסופט. במסגרת ההסכם, תקים חברת MedOne בישראל חוות Azure Stack - פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, שפותחה עבור חברות כדי שתיהננה מהיכולות והאיכויות של Azure בתוך גבולות ישראל, בעלות כלכלית אטרקטיבית ומחוויית משתמש זהה בעבודה בענן ומהאיכויות שלו בתוך גבולות ישראל. למעשה, Azure Stack מהווה המשך ישיר של הענן Azure המספק אפשרות להריץ אפליקציות בענן.
 
כלומר, עם חתימת ההסכם, MedOne תאפשר, למעשה, למשרדי הממשלה ולחברות עסקיות להשתמש בענן של מיקרוסופט "קרוב לבית".
 
מדובר ביתרון גדול עבור חברות וארגונים, שמשיקולים רגולטוריים וביצועי מערכת או מסיבות נוספות, מעוניינים לשמור את המידע שלהם בענן מקומי בישראל.
 
לשימוש בענן מקומי יש יתרון חשוב נוסף, שכן שימוש בענן, שנמצא פיזית בישראל, יכול לצמצם משמעותית את זמן ההשהיה ((Latency והתגובה של מערכות המחשוב. 
 
חבילת שירותי Azure Stack מהווה הרחבה של שירותי Azure בענן הציבורי ומאפשרת קבלת שירותי Azure נתמכים והרצה חלקה של אפליקציות הן בענן הציבורי והן בתוך ה-Data Center הארגוני.
 
חבילת שירותי Azure Stack מאפשרת לארגונים לקבל החלטות טכנולוגיות בהתבסס עם דרישות עסקיות.
 
 
הוספת פתרונות הענן של מיקרוסופט לסל השירותים של חברת MedOne, לצד שירותי DR, גיבוי, גלישה מאובטחת, ניטור ואבטחה ועוד, היא חלק מאסטרטגיה MedOne להביא לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות, האיכותיות והאמינות ביותר.
 
שיתוף הפעולה בין MedOne לבין מיקרוסופט מרחיב בישראל את המגמה העולמית בתחום תשתיות המחשוב, שמעודדת אימוץ מודל של ענן היברידי, שמשלב בין יתרונות הענן הפרטי והענן הציבורי.
 
לקוחות של Azure Stack, שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו להתממשק בקלות ל-Azure, ולצרוך ממנו שירותים מתקדמים, ולא יידרשו לבחור בין ענן ציבורי לענן פרטי מכמה ספקים ומטכנולוגיות שונות.
 
רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "אנו גאים להיות החלוצים, שמביאים לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתחום ה-IT. כעת, חברות וארגונים בישראל יוכלו ליהנות מביצועי המערכת המתקדמים של Azure בישראל".
 
שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "אני שמחה , ש-MedOne  כשותף שלנו אימצה את Azure Stack המרחיבה את פלטפורמת הענן הציבורי של מיקרוסופט ללקוחות בישראל. המהלך יאפשר לספק לארגונים, שרוצים לשמור על היתרון התחרותי, שירותים מתקדמים".
 



 
 
Bookmark and Share