Telecom News - 6 טיפים לשדרוג חוויית הטיול בחו"ל שישמרו על המידע שלכם

6 טיפים לשדרוג חוויית הטיול בחו"ל שישמרו על המידע שלכם

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> 6 טיפים לשדרוג חוויית הטיול בחו"ל שישמרו על המידע שלכם
6 טיפים לשדרוג חוויית הטיול בחו"ל שישמרו על המידע שלכם
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.19, 18:01CELLULAR FREE

הקיץ הגיע ויוצאים לחופש: היום, כאשר חופשה בלי סמארטפון לא יכולה להתקיים, כך תשמרו על המידע שלכם ובנוסף תטיילו בראש שקט.

הקיץ הגיע ומיליוני נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג בדרכם לחופשת הקיץ, שכה חיכו לה. פעם כשהיינו מדברים על חופש, הכוונה הייתה ממש "להתנתק" מהשגרה, לא לשמוע מאף אחד ונטו לנפוש. היום חופשה בלי סמארטפון לא יכולה להתקיים, אם למטרת שימוש במפות והתניידות בין האתרים השונים ובין אם לצילום הסלפי ההכרחי ושיתוף ברשתות החברתיות.

קבלו מהמומחים של חברת אבטחת המידע ESET מספר טיפים, שישדרגו לכם את חווית הטיול בחו"ל ובעיקר ישמרו על המידע שלכם:

Wi-fi מפתה אתכם? המלצה חמה, אל תשתמשו בו. כל אות חינם שתקבלו, עלולה להיות חשופה ברשת ציבורית עבור האקרים ווירוסים. אם מדובר במקרה חירום, לכו על זה. אבל אם לא, פשוט הימנעו. רב האנשים מחפשים רשתות ציבוריות במקומות כמו שדות תעופה ומלונות, אבל אם האות אינו בטוח, אתם תזמינו לעצמכם בעיות.

אל תשתמשו בתחנות טעינה ציבוריות: נשארתם לא סוללה וראיתם תחנת טעינה עם המון מטענים מכל הסוגים, שרק מחכים לכם? הם מופיעים בשדות התעופה, בתי מלון וקניונים. שימו לב, שהכבל איתו אתם משתמשים כדי להטעין את המכשיר הנייר הוא גם כבל להעברת מידע, שעלול להוות סיכון. ברגע שחיברתם את הסמארטפון לכבל, שהאקר טיפל בו קודם, הוא יכול לקחת את כל המידע שעל המכשיר. חבל.

חוששים לאבד את הדרכון? קודם כל, כלל שקיים כבר שנים, הכינו מספר עותקים של צילום הדרכון. למיטיבים לכת, מומלץ ביותר לצלם את הדרכון ולהעלות את התמונה לענן. באופן זה תמיד תהיה לכם גישה לעותק הדרכון, בכל מקרה שלא יהיה.

התקינו תוכנת אנטי-וירוס: הדרך הבטוחה ביותר לשמור על המידע שלכם בטוח, אנטי-וירוס שיגן עליכם. אל תטיילו עם תוכנה לא מעודכנת ובמידה וכבר יש לכם מוצר מותקן, הקפידו לעדכן אותו לפני היציאה לדרך. לא להתעצל!

נתקו את הבלוטוס (Bluetooth): בדיוק כמו שלא כדאי להתחבר לרשתות ציבוריות, גם הבלוטוס שלכם הוא מקור לבעיות. אותות של בלוטוס יכולים להגיע מכל מקום ואם שלכם נשאר דלוק, יכולים להתחבר למכשיר שלכם.

התקינו תוכנת מעקב: במידה והמכשיר נגנב, תוכלו באמצעות אפליקציות מיוחדת לאתר אותו או אפילו למחוק מרחוק את המידע הנמצא בו.
CYBER FREE

בנוסף, מומלץ לקרוא גם את הכתבה: גם אתם ממריאים לחו"ל הקיץ? לא לשכוח למגן סמארטפונים ומחשבים ניידים: לקראת חופשת הקיץ הקרבה - מספר המלצות הגנה וזהירות של מערך הסייבר הלאומי מפני פריצות סייבר לסמארטפונים ולמחשבים הניידים עבור ציבור הנוסעים לחו"ל. כדאי לקרוא עוד טרם העלייה למטוס, גם בשלב ההכנות לטיסה - כאן.
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share