Telecom News - HOT משיקה ניסוי לשירותי טלוויזיה ללא ממיר

HOT משיקה ניסוי לשירותי טלוויזיה ללא ממיר

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> HOT משיקה ניסוי לשירותי טלוויזיה ללא ממיר
HOT משיקה ניסוי לשירותי טלוויזיה ללא ממיר
מאת: מערכת Telecom News, 1.7.19, 13:40טל גרנות הוט יחצ
 
המהלך נועד כדי להעביר בעתיד את כל השידורים שלה על גבי האינטרנט כמו המתחרות, לאור המגמה העולמית של שירותי טלוויזיה מתקדמים ואינטראקטיביים דרך האינטרנט.

חברת HOT הודיעה היום על השקת ניסוי לשירותי טלוויזיה ללא ממיר בטלוויזיות חכמות כשירות משלים ללקוחות הטריפל של הכבלים, שמטרתו לצמצם את כמות הממירים. ניסוי השירות יכלול את קטלוג התוכן של HOT. במסגרת הניסוי יוצע השירות החדש למספר מוגבל של משתתפים, שהם לקוחות הכבלים של החברה, וברשותם ממיר וטלוויזיות החכמות של Hisense ו-LG או טלוויזיות וסטרימרים בעלי מערכת הפעלה AndroidTV.

במסגרת המהלך, HOT תציע שירותי טלוויזיה ללא ממיר, שכוללים קטלוג VOD ומגוון ערוצים לינאריים. בנוסף, יאפשר השירות החדש הקפאת שידור, שירות Start Over ועוד. ממשק המשתמש של האפליקציה תוכנן ועוצב בקפידה לאחר מחקר מגמות ובחינה של הרגלי צריכת התוכן לסוגיו השונים בעולם ובקרב הלקוחות.

מערכות הליבה להעברת השידורים, מערכות ה-VOD וההצפנה פותחו ע"י אגף פיתוח המוצרים ב-HOT בשיתוף החברות המובילות בתחום בעולם: Nagra Kudelski, Media Kind וHarmonic-, שפתרונות המדיה שלהן מוטמעים בקרב חברות הטלוויזיה המובילות בעולם.

לקוחות HOT המנויים לשירות ייהנו מתמיכה ושירות מלאים הכוללים תמיכה טלפונית או תמיכה באמצעים הדיגיטליים, שמציעה החברה ללקוחותיה, ובמידת הצורך גם שירות טכני מלא בבית הלקוח. במידה ובבית הלקוח מצוי ציוד תומך (טלוויזיה חכמה או סטרימר) יוכל הלקוח לבצע התקנה מהירה של השירות מבלי להמתין לטכנאי או לממיר.
 
טל גרנות גולדשטיין, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"לית הוט: "הוט מציגה היום מהלך חדשני נוסף,  לראשונה התוכן העשיר של  HOT בשידורי הכבלים יהיה זמין לצפייה על מסך הטלוויזיה הביתי ללא ממיר. זהו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה לאפשר את כל שורת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ללקוחותיה ולאפשר את חוויית הצפייה המתקדמת ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל. אנו מתחילים היום בניסוי בקרב לקוחות החברה בסופו יוצע המוצר כפתרון נוסף לצד מגוון הפתרונות של החברה".

עדכון 1.7.19: על פי מחקר חדש של חברת המחקר האמריקאית ReTHINK - אין עתיד לשידורי הטלוויזיה הרב ערוצית מבוססי שידורי לוויין (DTH = Direct To Home).

המחקר המלא נמצא כאן.

הגרף הבא מראה את המציאות העגומה של תחזית מנויים של שירותי טלוויזיה מלוויין - שיפלו נפילה חופשית לתהום:
תחזית שידורי לוויינים



 
 
Bookmark and Share